He ik heb inderdaad wel eens met zekere vrouwen met wat minder positieve kanten te maken gehad (dat bleek overigens niet meteenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:33 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Ja hagiografisch geschrift. Maar door ' heeft niet met verdorven kanten van de vrouw te maken gehad' (in combinatie met dingen in FuifDuif-topics) leek het wat als een frustratie over te komen![]()
Wat zou dat dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:53 schreef Sargon het volgende:
vrouwen perfect, haha ik raad iedereen aan om eens een hbo opleiding te doen waarbij je in projectgroepen zit met alleen vrouwen. Ja ik was erbij
De genialiteit!!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:49 schreef Sargon het volgende:
[..]
dan kom je erachter dat we allemaal maar mensen zijn
He verdorie.. Ik zat te hopen op een heel verhaal, is het een wijsheid die een paar tientallen jaar geleden al is bedacht.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:49 schreef Sargon het volgende:
[..]
dan kom je erachter dat we allemaal maar mensen zijn
behalve mijn vriendin die is namelijk perfect, voor de rest haat ik vrouwen sindsdienquote:Op woensdag 27 september 2006 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
He verdorie.. Ik zat te hopen op een heel verhaal, is het een wijsheid die een paar tientallen jaar geleden al is bedacht.
Onderbouwt hij dat ook nog een beetje?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:05 schreef partyyboyy het volgende:
Lees dit boek eens:
De kunst van het verleiden - Arthur Schopenhauer
http://www.felix-en-sofie.nl/cgi-bin/dbp.cgi?db=bp&ID=210
Zinnen als:
Een vrouw is een groot kind: een soort tussenfase tussen kind en man, die de eigenlijke mens is.
![]()
Nee, een indicatie dat mannen stom zijn en vrouwen niet begrijpen zonder een handleidingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:01 schreef onemangang het volgende:
Een indicatie dat vrouwen complexer zijn en meer gebruiksaanwijzing nodig hebben of zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |