abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:36:32 #51
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_41829919
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar in werkelijkheid vindt je ons best lief... Soms... Toch?
In 't algemene geval wel En jou natuurlijk in het bijzonder
'Nuff said
pi_41830289
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:36 schreef Doffy het volgende:

[..]

In 't algemene geval wel En jou natuurlijk in het bijzonder
pi_41830338
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:24 schreef Doffy het volgende:
Waarover zou er anders gediscussieerd moeten worden? Dankzij die OP zou ik bij elke kritische kanttekening onmiddelijk door Harpijen verscheurd worden
Niet iedere vrouw is zo, er zitten ook lieve, goede exemplaren tussen
Getuige sommige mannen komen ze die alleen niet tegen...of ze gaan er niet op de goede manier mee om, zodat ze die goede, lieve kanten niet te zien krijgen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_41830356
Emo.
pi_41867251
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Onze wegen gingen nooit samen
Wat sharia betreft ben tock wel deskundiger als jij ja
Je bent helemaal niet deskundiger. Om rechtsstelsels/wetten/voorschriften e.d. écht te kunnen lezen/begrijpen moet je jurist zijn, en dat ben jij niet.
pi_41867284
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:25 schreef Hatsjepsoet het volgende:

[..]

Jij uit je wel eens vaker negatief over de vrouw. En dan jouw bijdrage in de Fuifduif-topics. Vraag me toch wat af wat er gebeurd is in jouw leven
Mens, wat hier boven staat is een hagiografisch geschrift . Vrouwen zijn net mannen, ze kunnen ook slechte kanten hebben . Wat mijn bijdrages in de Fuifduif topics ermee te maken hebben snap ik trouwens niet.
pi_41888856
Het gaat fout wanneer de vrouw gefrustreerd raakt.
  zondag 17 september 2006 @ 15:16:47 #58
18219 alien8ed
ignorance is bliss
pi_41889992
On topic:
Vrouwen zijn geweldig, het duurt alleen helaas vaak lang voordat een meisje (geestelijk) een vrouw wordt.
Het is af en toe goed elkaar er aan te herinneren dat er zoveel moois en goed op deze wereld is en dat we elkaar meer complimenten mogen geven.
Maar dat daar dan meteen weer of zo zwijmelig of juist negatief over gedaan moet worden spijt me wel.

@Triggershot: suc6 met het uitleggen van je geloof en je bedoelingen aan oren die niet willen horen en ogen die niet willen zien.

@D_Duck: Doe niet zo triest man, let it go....
hak hout, haal water
Transhumanist, Piraat
pi_41890139
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:16 schreef alien8ed het volgende:

@Triggershot: suc6 met het uitleggen van je geloof en je bedoelingen aan oren die niet willen horen en ogen die niet willen zien.
Wat een waanzin.
quote:
@D_Duck: Doe niet zo triest man, let it go....
[/sub]
Ik doe niets triest. Ik leg alleen maar duidelijk uit dat kennis niet een geloofskwestie is, maar een aangelegenheid van de ratio. Derhalve is het enkele feit dat je gelooft bepaald geen indicatie dat je ook daadwerkelijk deskundig bent op het betreffende gebied, integendeel zou ik haast zeggen. Of is dit een te moeilijke redenering?
  maandag 18 september 2006 @ 06:48:37 #60
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_41911481
Dan vertel mij eens, als groot deskundige op het gebied, wat de sharia zegt over het slaan van vrouwen? Uiteraard met bronvermelding.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_41911728
quote:
Op maandag 18 september 2006 06:48 schreef DionysuZ het volgende:
Dan vertel mij eens, als groot deskundige op het gebied, wat de sharia zegt over het slaan van vrouwen? Uiteraard met bronvermelding.
Daar gaat dit topic niet over
Gaan jullie nou eens ergens anders over die sharia discussieren
  maandag 18 september 2006 @ 09:36:22 #62
27698 Doffy
pi_41912977
quote:
Op maandag 18 september 2006 07:52 schreef miss_sly het volgende:
'Nuff said
pi_41916616
Ik had het fijn gevonden als Hij dan ook meteen het schaamhaar van de vrouwen(en mannen mag ook) gewoon weggelaten had, totaal useless en niet hygienisch, en daarbij is het ook nog mooier zonder haar. Voor de rest heeft ie het heel goed gedaan(op sommige misbaksels na )
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_41971777
quote:
Op maandag 18 september 2006 06:48 schreef DionysuZ het volgende:
Soera 4:34. De communis opinio (ook en misschien wel vooral onder de islamitische rechtsgeleerden) is dat hierin gelezen kan worden dat de vrouw geslagen mag worden door de man.
pi_41971808
Diederick, ben je nachtblind?

het siert de mens als zij (in dit geval hij) niet altijd gelijk moet en wil en zal halen
ijs_beer fan!
pi_41971862
quote:
Op woensdag 20 september 2006 01:08 schreef NanKing het volgende:
Diederick, ben je nachtblind?
quote:
het siert de mens als zij (in dit geval hij) niet altijd gelijk moet en wil en zal halen
Ik wil toch helemaal geen gelijk halen, ik geef slechts antwoord op een vraag.
pi_41973666
quote:
Op woensdag 20 september 2006 01:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Soera 4:34. De communis opinio (ook en misschien wel vooral onder de islamitische rechtsgeleerden) is dat hierin gelezen kan worden dat de vrouw geslagen mag worden door de man.
*kuch*
quote:
Op maandag 18 september 2006 07:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

woensdag 20 september 2006 @ 09:48:09 #68
27698 Doffy
pi_41975404
quote:
Op woensdag 20 september 2006 07:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

*kuch*
[..]
Inderdaad, dit is een vrouwen-adoratie-topic

Sta mij toe u voor te gaan in deze dienst van de linkse kerk:

'Nuff said
pi_41975497
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar in werkelijkheid vindt je ons best lief... Soms... Toch?
"Ons"?
  woensdag 20 september 2006 @ 10:00:44 #70
27698 Doffy
pi_41975568
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:56 schreef mariaslittleelbows het volgende:

[..]

"Ons"?

De wereld is immers verdeeld in twee kampen: wij en jullie. En ik mag jullie wel
'Nuff said
pi_41975684
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:00 schreef Doffy het volgende:

[..]

De wereld is immers verdeeld in twee kampen: wij en jullie. En ik mag jullie wel
Ik behoor bij het kamp van de busteloosheid, hoor.
  woensdag 20 september 2006 @ 10:07:08 #72
27698 Doffy
pi_41975710
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:05 schreef mariaslittleelbows het volgende:

[..]

Ik behoor bij het kamp van de busteloosheid, hoor.
Die mag ik ook wel
'Nuff said
pi_41975735
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:07 schreef Doffy het volgende:

[..]

Die mag ik ook wel
Goed, maar mijn "Ons?" sloeg natuurlijk ergens anders op.
pi_41976313
quote:
Op woensdag 20 september 2006 07:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

*kuch*
[..]
Maar:

Hun liefde is onvoorwaardelijk.
pi_41976414
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:48 schreef Doffy het volgende:

[..]

Inderdaad, dit is een vrouwen-adoratie-topic

Sta mij toe u voor te gaan in deze dienst van de linkse kerk:

pi_41981411
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:53 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je bent helemaal niet deskundiger. Om rechtsstelsels/wetten/voorschriften e.d. écht te kunnen lezen/begrijpen moet je jurist zijn, en dat ben jij niet.
Vrouwen
Emel

Ik ben dus wel een moslim, arabischtalig, en ja laat ik nu eens papieren hebben dat ik een Fiqh(jurispudentie) diploma heb. Baggeraar, je weet niet eens wie je tegenover je hebt, je kent me niet, kom je lullen

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2006 13:34:42 ]
pi_41982039
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben dus wel een moslim, arabischtalig, en ja laat ik nu eens papieren hebben dat ik een Fiqh(jurispudentie) diploma heb. Baggeraar, je weet niet eens wie je tegenover je hebt, je kent me niet, kom je lullen
Is dat een diploma van een toonaangevende rechtsgeleerde school? Dan ben ik trouwens nog niet onder de indruk van je kennis, want iedere jurist (ja, ook moslimjuristen) weet dat het recht altijd geinterpreteerd moet worden, en waar geinterpreteerd wordt, daar ontstaan meningsverschillen. En ik vind je manier van discussieren ook niet echt je dat, je roept direct "wat weet jij er van". Dat zijn geen overtuigende argumenten.
pi_41982087
F****** nou eens op met dat gezeur
pi_41982119
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:57 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Is dat een diploma van een toonaangevende rechtsgeleerde school? Dan ben ik trouwens nog niet onder de indruk van je kennis, want iedere jurist (ja, ook moslimjuristen) weet dat het recht altijd geinterpreteerd moet worden, en waar geinterpreteerd wordt, daar ontstaan meningsverschillen. En ik vind je manier van discussieren ook niet echt je dat, je roept direct "wat weet jij er van". Dat zijn geen overtuigende argumenten.
Voeg me eens toe, of mail me, voor Sly gaat flippen
  woensdag 20 september 2006 @ 14:01:32 #80
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_41982128
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:45 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

mja, ook bij een horoscoop of andere persoonlijkheidsanalyse vindt men zichzelf vaak in algemene vleierij
Causaliteit....dat is 't.
pi_41982148
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Voeg me eens toe, of mail me, voor Sly gaat flippen
Ah, je voelt wel voor een intellectuele discussie? Mooi, zal eens kijken wanneer ik daar tijd voor kan vrijmaken.
pi_41982187
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:02 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ah, je voelt wel voor een intellectuele discussie? Mooi, zal eens kijken wanneer ik daar tijd voor kan vrijmaken.
Sure, altijd.. verder kap ik hier met het onderwerp in dit topic.
pi_41988526
Vrouwen zijn veel sterker dan ze zelf denken!

De meeste mannen met een grote bek over vrouwen zijn gewoon vreselijk onzeker over hoe ze met vrouwen om moeten gaan. En dat verbergen ze dan maar met van die holle frasen als 'zaad lozen en doorlopen.' Hoe weinig diepgang kun je hebben.

Daarentegen zijn er ook veel mannen die van vrouwen houden en dat ook duidelijk laten blijken. Ook dat ze vrouwen en hun kracht bewonderen. De gemiddelde man die bij een bevalling aanwezig is geweest bijvoorbeeld .

Het zijn juist de vrouwen die zichzelf én andere vrouwen niet op waarde schatten en zichzelf en elkar continu afkraken. Hoe zit dat toch?
pi_41989033
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:41 schreef weathergirl het volgende:
Het zijn juist de vrouwen die zichzelf én andere vrouwen niet op waarde schatten en zichzelf en elkar continu afkraken. Hoe zit dat toch?
jaloezie is het probleem. en niet alleen bij vrouwen.
  woensdag 20 september 2006 @ 18:46:20 #85
124377 pmb_rug
salvation received
pi_41990120
ik vind dat vrouwen in veel gevallen leiden aan een chronisch minderwaardigheids complex. sommige verhullen dit door bijdehand te doen, maar dit is eigenlijk altijd ongepast en irritant.

verder zijn het kanjers
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_41990906
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:46 schreef pmb_rug het volgende:
ik vind dat vrouwen in veel gevallen leiden aan een chronisch minderwaardigheids complex. sommige verhullen dit door bijdehand te doen, maar dit is eigenlijk altijd ongepast en irritant.

verder zijn het kanjers
Lijden is in deze context met een lange ij denk ik. Ergens denk ik trouwens dat een minderwaardigheidscomplex een stuk minder lastig voor de omgeving is dan het omgekeerde.
pi_41991655
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:55 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Mens, wat hier boven staat is een hagiografisch geschrift . Vrouwen zijn net mannen, ze kunnen ook slechte kanten hebben . Wat mijn bijdrages in de Fuifduif topics ermee te maken hebben snap ik trouwens niet.
Ja hagiografisch geschrift. Maar door ' heeft niet met verdorven kanten van de vrouw te maken gehad' (in combinatie met dingen in FuifDuif-topics) leek het wat als een frustratie over te komen
  donderdag 21 september 2006 @ 10:26:31 #88
18219 alien8ed
ignorance is bliss
pi_42008626
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:41 schreef weathergirl het volgende:
Vrouwen zijn veel sterker dan ze zelf denken!

De meeste mannen met een grote bek over vrouwen zijn gewoon vreselijk onzeker over hoe ze met vrouwen om moeten gaan.
Die mannen met een grote bek zijn imo niet onzeker, maar vooral ongeinteresseerd in enige vorm van intellect.
Wat ze zelf niet hebben, verdragen ze al zeker niet in een partner.
quote:
En dat verbergen ze dan maar met van die holle frasen als 'zaad lozen en doorlopen.' Hoe weinig diepgang kun je hebben.
Gemiddeld rond de 16 cm, soms wat meer soms wat minder
quote:
Daarentegen zijn er ook veel mannen die van vrouwen houden en dat ook duidelijk laten blijken. Ook dat ze vrouwen en hun kracht bewonderen. De gemiddelde man die bij een bevalling aanwezig is geweest bijvoorbeeld .
Bij mij in de omgevingen zeggen ze dan: Meiden zijn mietjes maar moeders zijn helden.
quote:
Dat is volgens mij (m) een noodzakelijk kwaad wat door de vrouwen zelf is ontworpen.
Mannen zijn hier in Nederland al zo onzeker als het gaat om vrouwen, omdat vrouwen hier relatief sterk in hun schoenen staan en behoorlijk veel eisen stellen.
Als 'jullie' jezelf en elkaar niet naar beneden zouden brengen doen zouden jullie nog veel sterker zijn, maar dat zou de gemiddelde man direct definitief afschrikken en zou onze evolutie in gevaar komen.
+ + =/=
hak hout, haal water
Transhumanist, Piraat
  donderdag 21 september 2006 @ 10:40:07 #89
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42008932
Ik volg het niet helemaal meer sinds Weathergirls post. Hoezo lijden vrouwen aan een minderwaardigheidscomplex en onderschatten ze zichzelf? Kan iemand dit concreter maken, want ik herken er niets in...
  donderdag 21 september 2006 @ 16:53:43 #90
124377 pmb_rug
salvation received
pi_42019061
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:40 schreef pfaf het volgende:
Ik volg het niet helemaal meer sinds Weathergirls post. Hoezo lijden vrouwen aan een minderwaardigheidscomplex en onderschatten ze zichzelf? Kan iemand dit concreter maken, want ik herken er niets in...
vrouwendagen, vrouwenverenigingen, emancipatiebewegingen. allemaal klinklare onzin in een tijd waar vrouwen simpelweg dezelfde rechten en kansen hebben als mannen.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_42019132
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:40 schreef pfaf het volgende:
TS begint zijn post met te stellen dat vrouwen zichzelf vaak te kort doen (of iets in die geest). Om vervolgens in een adorerende opsomming te verzanden.

Daar ben ik het dus mee eens. Het zijn niet de mannen die vrouwen naar beneden halen, ondanks dat ze soms van die domme en ongenuanceerde opmerkingen over vrouwen maken. Onder dat alles zit vaak een andere emotie, angst of bewondering of zo. Maar vrouwen kunnen elkaar wél naar beneden halen.

Als jij een van de vrouwen bent die helemaal tevreden zijn met zichzelf, en overlopen van het zelfvertrouwen, dan ben je in de minderheid. De meeste vrouwen vinden zichzelf totaal niet toereikend. Waarom is het zo druk bij de plastisch chirurg? Waarom staat een dieetboek op nr. 1 van de bestsellerlijst, en niet een ontspannende roman? Waarom bestaan er botox abonnementen?

Daar komt bij dat vrouwen hun eigen kracht onderschatten. Heel toevallig ben ik hierover een boek aan het schrijven, dat in januari '07 uitkomt bij uitgeverij Bzztôh. 'Hoezo, het zwakke geslacht?', zo gaat het heten. Het gaat over vrouwen die een nare of traumatische ervaring hebben meegemaakt, maar daar sterker uit zijn gekomen.
Vrouwen onderschatten vaak hun eigen kracht en het wordt ze over het algemeen te gemakkelijk gemaakt om in de slachtofferrol te blijven hangen.

Maarja, dat is hoe ik het zie... Wil nog niet zeggen dat jij je erin kunt herkennen.
  donderdag 21 september 2006 @ 16:58:07 #92
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_42019207
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:53 schreef het_fokschaap het volgende:
ben je verliefd ?

zo niet, wat is het discussiepunt in dit topic ?
Geen discussiepunt, een filosofie!

Heel lief.
be nice or go away
pi_42019230
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:53 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

vrouwendagen, vrouwenverenigingen, emancipatiebewegingen. allemaal klinklare onzin in een tijd waar vrouwen simpelweg dezelfde rechten en kansen hebben als mannen.
Een man is onderweg met zijn zoon van huis naar een beurs in de RAI. Onderweg krijgen ze een ongeluk en ze belanden beiden in het ziekenhuis. De zoon is er slecht aan toe en moet direct geopereerd worden. De vader van de zoon ligt op de eerste hulp met schaafwonden. De chirurg komt de operatiekamer binnen, kijkt op de tafel en roept ontsteld: 'Dat is mijn zoon!'.

Als je ook maar één seconde moet nadenken over de clou, dan zijn al die dingen die jij noemt nog láng niet overbodig.
pi_42019717
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:58 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Een man is onderweg met zijn zoon van huis naar een beurs in de RAI. Onderweg krijgen ze een ongeluk en ze belanden beiden in het ziekenhuis. De zoon is er slecht aan toe en moet direct geopereerd worden. De vader van de zoon ligt op de eerste hulp met schaafwonden. De chirurg komt de operatiekamer binnen, kijkt op de tafel en roept ontsteld: 'Dat is mijn zoon!'.

Als je ook maar één seconde moet nadenken over de clou, dan zijn al die dingen die jij noemt nog láng niet overbodig.
Het duurde bij mij bijna een halve minuut voor het kwartje viel.
  donderdag 21 september 2006 @ 17:18:45 #95
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_42019898
chirurg is vrouw ofzo
pi_42019961
quote:

[..]

. Och och, salonfeministe.
pi_42020093
vrouwen zijn ookwel mooi.
Voices tell me I'm the shit.
pi_42041470
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:20 schreef mariaslittleelbows het volgende:

. Och och, salonfeministe.
Hoezo?
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:07:18 #99
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42041678
quote:

[..]

Ik niet snap?
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:22:39 #100
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_42042116
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:07 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik niet snap?
De moeder van die jongen is chirurg!
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo