2 maal G4 en 1 maal G5 hierquote:Op donderdag 14 september 2006 21:56 schreef oor het volgende:
ben ik nou de enige zonder intel mac? nietz heb jij al een intel mac?
Maar toch, hierom ben ik weer terug.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zo'n hilarische bak verwachte ik al ergens..
Daarom! Nu heeft hij nog maar 'een leerling.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:38 schreef nietzman het volgende:
Wat is dat nou weer voor iets zweverigs mén..
Is dat wel voor Theo dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:41 schreef skiczukie het volgende:
Daarom! Nu heeft hij nog maar 'een leerling.Hans Roos is nog duidelijker.
Dat zou voor Media Kunst zijn. Ga ik liever een torentje bouwen!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Is dat wel voor Theo dan?
Voor derdejaars heeft er nog helemaal niemand voor z'n lessen ingetekend, maar hij was er dan ook niet bij de introductie..
Dat verklaart. Daar was ik ook gillend gek weggerend.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:44 schreef skiczukie het volgende:
Dat zou voor Media Kunst zijn. Ga ik liever een torentje bouwen!
Ik wil ook meepraten maar ik weet er niks vanquote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef nietzman het volgende:
Zo ben je net Geksen, Tonksiewonksie..
Dat dacht ik!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat verklaart. Daar was ik ook gillend gek weggerend..
Spel tonks gewoon normaal jaquote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef nietzman het volgende:
Zo ben je net Geksen, Tonksiewonksie..
Omdat het zweverige ongein is.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:47 schreef skiczukie het volgende:
Dat dacht ik!Opzich is het wel zielig voor die kerel, n u heeft hij echt een leerlinge, en hij snapt zelf niet waarom.
![]()
die presentatie van die applequote:Op donderdag 14 september 2006 22:48 schreef Dementor het volgende:
Even wat leuke foto's...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |