Zekers!quote:
http://www.ilovemymacthesong.com/quote:Op donderdag 14 september 2006 20:09 schreef super-muffin het volgende:
Wie heeft dat liedje i love my mac nog ergens?
]http://www.ilovemymacthesong.com/[/quote][/url]quote:Op donderdag 14 september 2006 20:10 schreef tonks het volgende:
[url=http://www.ilovemymacthesong.com/
Mijn vrouw vertrouw ik ook niet helemaal eigenlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een Powerbook G4 12"
Verkocht aan swets maar zijn dochter heeft hem laten vallen en nu zit er een deuk in.
Ja zeg....
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef ChOas het volgende:
Hmmmmmm .. I smell fresh blood
Macbook
tonks schijnt het te kunnen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:29 schreef nietzman het volgende:
Hai.
En wie heeft zin het scriptje wat elke keer een nieuwe quote in een TO-afbeelding neerplempt te scripten en te hosten?.
Kan iemand je kooi weer dicht doen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:32 schreef Geqxon het volgende:
tonks schijnt het te kunnen.
Waarom heb ik altijd van die uberdope ideeen. En verdomme, waarom doet de trema het niet meer! Blijf voortaan van mijn MacBook af nietzman!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
A Mac is insanely great. Of gewoon een uberdope quote van Steve himself.
Slarioux schijnt het niet te kunnen. En laat hem ook eens wat aan de Safari-layout doen! Ik ga nooit de gewenste Pi's kiezen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kan iemand je kooi weer dicht doen?
Hey ff rustig tegen nietzman hij is gehackt door moslimsquote:Op donderdag 14 september 2006 20:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Slarioux schijnt het niet te kunnen. En laat hem ook eens wat aan de Safari-layout doen! Ik ga nooit de gewenste Pi's kiezen.
Ik heb er even een virus opgeplempt.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:36 schreef skiczukie het volgende:
Waarom heb ik altijd van die uberdope ideeen. En verdomme, waarom doet de trema het niet meer! Blijf voortaan van mijn MacBook af nietzman!![]()
Ti's alweer gefikst. Ben wel benieuwd wat het nu was, die hosters van me zullen wel een of andere bejaarde ongepatchede Apache draaien.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Hey ff rustig tegen nietzman hij is gehackt door moslims
Lul.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb er even een virus opgeplempt.
Mweh, you had it coming.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:44 schreef skiczukie het volgende:
Lul.
Niet dat je het aan mij vroegquote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef skiczukie het volgende:
Wat gebruik jij eigenlijk voor torrents nietz?
Okee, zal ik dat dan toch nogmaals proberen, het lukte me niet om te installeren.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Niet dat je het aan mij vroegmaar: azureus.
Transmission. Azureus is me te log.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef skiczukie het volgende:
Wat gebruik jij eigenlijk voor torrents nietz?
Weet jij toevallig hoe ik de aantal connections kan limiteren in Transmission. Nu vliegt mijn internet uit als ik met Transmission ga downloaden/uploaden.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Transmission. Azureus is me te log.
Informatie is voor watjes.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:34 schreef appelsientje het volgende:
Dit is toch geen op?? Waar is de rest van de informatie ?
Onder de prefs kun je de up en downsnelheid afkappen. 'sdatnietgenoeg?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:30 schreef magnifor het volgende:
Weet jij toevallig hoe ik de aantal connections kan limiteren in Transmission. Nu vliegt mijn internet uit als ik met Transmission ga downloaden/uploaden.![]()
Jammer dat je niet het resultaat ziet wat ze getekend hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:27 schreef tonks het volgende:
http://www.apple.com/ipodnano/ads/
teringvette ad!
Nirvana is voor krassers.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:35 schreef nietzman het volgende:
En oh, gaan jullie ook Nirvana coveren?
Als ik de download limiteer op 100 kB/s dan gaat het goed, maar met azureus kan ik makkelijk 500 kB/s downloaden.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Onder de prefs kun je de up en downsnelheid afkappen. 'sdatnietgenoeg?
Gaat ze ook zelfmoord plegen?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:35 schreef nietzman het volgende:
Dit is anders de wreedste smells like teen spirit uitvoering ever:quote:Op donderdag 14 september 2006 21:36 schreef skiczukie het volgende:
Nirvana is voor krassers.
Jah, was al gepost.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:42 schreef Tatutatu het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/44404
Microsoft introduceert Zune-mediaspeler
[afbeelding]
Hoop dat ze dat nog blijven
Mwoah, ik vind het saai, en zijn stem is wel erg bagger. Vooral het laatste stuk zuigt.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dit is anders de wreedste smells like teen spirit uitvoering ever:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4559510005057780538&q=ukelele+nirvana
Daarom vraag ik het ookquote:Op donderdag 14 september 2006 21:35 schreef nietzman het volgende:
Ze kunnen beter. Ze doen het alleen niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:43 schreef Dementor het volgende:
Lelijk onding zeg.
Apple kan het beter.
5o cent weet niet eens wat een ukelelele is!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:46 schreef skiczukie het volgende:
Mwoah, ik vind het saai, en zijn stem is wel erg bagger. Vooral het laatste stuk zuigt.
5o wie? Ik luister enkel nog Opgezwolle.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
5o cent weet niet eens wat een ukelelele is!
Eén pot nat. Moet je morgen ook nog naar de academie?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:51 schreef skiczukie het volgende:
5o wie? Ik luister enkel nog Opgezwolle.![]()
Ze doen het heus wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze kunnen beter. Ze doen het alleen niet.
Neeh. Morgen vrij.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Eén pot nat. Moet je morgen ook nog naar de academie?
Arme knul.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef skiczukie het volgende:
Neeh. Morgen vrij.Zal ik eens huiswerk maken enzo.
Balen man, ik heb Hans Roos weer volgende week.
![]()
Nu bedenk ik me ineens dat je niet eens begon te zeiken dat ik mijn OSX in het Nederlands heb.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:54 schreef nietzman het volgende:
Bwehe, humor in de Nederlandse Adium.
[afbeelding]
Theo is okee. Ook weer dezelfde opdracht. En mijn klas is jong, en maar met drie jongens.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Arme knul..
En ook weer met dezelfde opdracht, als ik BJ mag geloven.
En hoe was het bij Theo..
Nope, tot m'n nieuwe iMac zit ik nog aan m'n good old Powerbookje vast.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:56 schreef oor het volgende:
ben ik nou de enige zonder intel mac? nietz heb jij al een intel mac?
Was me niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:56 schreef skiczukie het volgende:
Nu bedenk ik me ineens dat je niet eens begon te zeiken dat ik mijn OSX in het Nederlands heb.
Dus je gaat eindelijk chicks palen.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:57 schreef skiczukie het volgende:
Theo is okee. Ook weer dezelfde opdracht. En mijn klas is jong, en maar met drie jongens.
Ik ben ook nog vet Old School PowerPC!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:56 schreef oor het volgende:
ben ik nou de enige zonder intel mac? nietz heb jij al een intel mac?
wij heersen gewoonquote:Op donderdag 14 september 2006 21:59 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik ben ook nog vet Old School PowerPC!
Jah, dat was toch ons hoofddoel?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dus je gaat eindelijk chicks palen.
En tof,van Theo mag je vast ook wel een film met me maken.
Hij was altijd wild enthousiast over de dingen die ik voor 'm deed, ik moet 'm die filmpjes ook volgende week ofzo eventjes geven. Ik denk wel dat 'ie te porren is voor zo'n project.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:00 schreef skiczukie het volgende:
Jah, dat was toch ons hoofddoel?Dat zou dan wel tof zijn; hij kent jou wel een beetje dus?
Opzich vond ik het wel zielig voor jou toen Steve in de Keynote met de aankondiging van de MacBook (Pro) zei, ' We've had it with Power (ofzo), we want Mac in the name'.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nope, tot m'n nieuwe iMac zit ik nog aan m'n good old Powerbookje vast.
Meh, mijn Photoshop is tenminste native.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:04 schreef skiczukie het volgende:
Opzich vond ik het wel zielig voor jou toen Steve in de Keynote met de aankondiging van de MacBook (Pro) zei, ' We've had it with Power (ofzo), we want Mac in the name'.
Okee, laat me weten.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij was altijd wild enthousiast over de dingen die ik voor 'm deed, ik moet 'm die filmpjes ook volgende week ofzo eventjes geven. Ik denk wel dat 'ie te porren is voor zo'n project.
Ik heb alleen media niet gekozen voor dit blok, dus dan is het even zien hoe ik dat qua beoordeling voor 'm doe, aangezien ik er dus officieel niet voor beoordeeld kan worden. Of ik moet er vanaf januari mee bezig willen.
Awwquote:Op donderdag 14 september 2006 22:06 schreef skiczukie het volgende:
Hoe maak je easy een screenshot?
uhh appeltje shift 4?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:07 schreef Rock-shocker het volgende:
Grab openen en selecteren maar!
Projectweek? Of is die al eerder?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Of ik moet er vanaf januari mee bezig willen.
Ja ik vergeet die combo's de hele tijd, dus heb ik Grab maar in mijn dock gepleurdquote:
Weet niet precies wanneer die is, maar ik denk niet dat al het voor, tijdens en nawerk in één weekje te proppen is.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:09 schreef skiczukie het volgende:
Projectweek? Of is die al eerder?
Yep. Laatste revisie, gewoon een zorgeloos, en probleemloos product.quote:
Wat had jij trouwens voor cijfer bij Hans Roos? Dat is het enige vak waar ik een beetje tegenop zie.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Weet niet precies wanneer die is, maar ik denk niet dat al het voor, tijdens en nawerk in één weekje te proppen is.
klopt, ik heb nog een Powerbook.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:11 schreef oor het volgende:
[..]
jij ook nog geen intel mac toch? alleen je broertje toch?
Zo goed inderdaad.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
2Pac is voor negers en whiggers. Zo goed?
In het laatste blok vorig jaar volgens mij gewoon een zesje, omdat ik "te snel in het proces al mijn uiteindelijke idee had". Iets wat ten eerste gewoon bullshit is aangezien ik het een week voor de besprekingen pas uitgedacht heb, en ten tweede zei 'ie dat tegen iedereen waar 'ie geen echt argument tegen verzinnen kon.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:14 schreef skiczukie het volgende:
Wat had jij trouwens voor cijfer bij Hans Roos? Dat is het enige vak waar ik een beetje tegenop zie.
Waarvan specifiek?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:06 schreef skiczukie het volgende:
Hoe maak je easy een screenshot?
Ik ook nog niet, alleen nog een PowerBook.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:11 schreef oor het volgende:
[..]
jij ook nog geen intel mac toch? alleen je broertje toch?
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
In het laatste blok vorig jaar volgens mij gewoon een zesje, omdat ik "te snel in het proces al mijn uiteindelijke idee had". Iets wat ten eerste gewoon bullshit is aangezien ik het een week voor de besprekingen pas uitgedacht heb, en ten tweede zei 'ie dat tegen iedereen waar 'ie geen echt argument tegen verzinnen kon.
Dat is een beetje een beschrijving van de sfeer bij de werkbesprekingen vorig jaar. Hij probeerde zo'n beetje iedereen een oor aan te naaien.quote:
oor meld zichquote:Op donderdag 14 september 2006 22:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat is een beetje een beschrijving van de sfeer bij de werkbesprekingen vorig jaar. Hij probeerde zo'n beetje iedereen een oor aan te naaien.
Zo'n hilarische bak verwachte ik al ergens.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:31 schreef oor het volgende:
oor meld zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |