Ik zit er over na te denken om een macbook te kopen maar ik zit nog met een hoop vragen waarop ik geen antwoord op kan vinden op apple.nl of op forums. Daarom stel ik ze hier maar in de hoop fatsoenlijke antwoorden te krijgen. En ja ik weet dat ik een computernoob ben (reacties voor zijn) en ik wil een apple kopen omdat ik er altijd goede dingen over hoor van mensen die zo'n ding hebben.
- Kun je een apple aansluiten op een draadloos internet router waar nu alleen nog maar windows pc's op aangesloten zitten?
- Krijg je alle noodzakelijke software er standaard bij? Ook programma's (evt vergelijkbaar met) als word, excel, powerpoint etc.
- Kun je er downloadprogramma's zoals Limewire (even geen discussies welk programma beter is aub) op installeren?
- Is het lastig om aan aanvullende software te komen, en is dat dan prijzig?
- Is het verstandig om dat 'Apple Care ProtectionPlan' af te sluiten?
- Zitten er sowieso nog haken en ogen aan een apple waar je niet zo snel aan denkt maar wel belangrijk kan zijn?
- Levert het hebben van een Mac nog problemen op op bijvoorbeeld scholen enz, met bijvoorbeeld internet.
- Hoe zit het met virusscanners en zo voor de mac, daar lees ik niet veel over namelijk
- Hoeveel geheugen zou ik nodig hebben als ik dat ding alleen voor mijn studie (rechten) zou gebruiken?
- Heeft er iemand nog ervaringen (met problemen etc) met een mac, waar ik (gezien de tekst) niet aan denk?
- Ghehe en misschien een beetje Breezah, maar kun je ook msnen op zo'n ding
En ik ben ook niet te lui om dit soort dingen zelf op te zoeken maar dit soort informatie vind je niet zo snel op internet, daarom vraag ik het aan mensen die mogelijk zelf ervaring hebben met een mac. Voor serieuze reacties alvast bedankt.
[ Bericht 4% gewijzigd door __droogkloot__ op 14-09-2006 19:54:38 ]