Ik heb net een SE m600i besteldquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:09 schreef ChOas het volgende:
Nog tot januari 2007 geduld voor de iPhone ?
Het lijkt Vista wel. Maar evgen serieus: Apple heeft nog nooit gezegd met een iPhone te komen, en heeft het zelfs een tijdje ontkent. Ik geloof wel dat ze er mee bezig zijn, maar waarschijnlijk pikken die geruchtensites alleen flarden erover op en horen ze verder niets, vandaar dat de releasetijden zo onzeker zijn. Ik ben er overigens inmiddels wel van overtuigd dat het niet meer de vraag is OF er een iPhone komt, maar WANNEER.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Weer zo'n bericht. jan 2007 word maart 2007 en dan weer oktober november december januari 2008 misschien? neee ze wachten tot de lente.. maart 2008 nee dan weeer niet oktober 2008 neer toch maar 2022 om klaar te staan voor de release van OS12.6 goldfish
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Weer zo'n bericht. jan 2007 word maart 2007 en dan weer oktober november december januari 2008 misschien? neee ze wachten tot de lente.. maart 2008 nee dan weeer niet oktober 2008 neer toch maar 2022 om klaar te staan voor de release van OS12.6 goldfish
whehe 12.7 Stingrayquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja ik bedoelde dus meer dan ze te ver gaan met die geruchten, als steve jobs een scheet laat hoor je iemand "Trilfunctie op de iPhone" roepenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het lijkt Vista wel. Maar evgen serieus: Apple heeft nog nooit gezegd met een iPhone te komen, en heeft het zelfs een tijdje ontkent. Ik geloof wel dat ze er mee bezig zijn, maar waarschijnlijk pikken die geruchtensites alleen flarden erover op en horen ze verder niets, vandaar dat de releasetijden zo onzeker zijn. Ik ben er overigens inmiddels wel van overtuigd dat het niet meer de vraag is OF er een iPhone komt, maar WANNEER.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja ik bedoelde dus meer dan ze te ver gaan met die geruchten, als steve jobs een scheet laat hoor je iemand "Trilfunctie op de iPhone" roepen.
alle steve's, wat doe je?quote:
in je home map "webpagina's" (ook als je hem exporteerd).quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een vraagje
Als ik een website maak met iWeb en ik bewaar hem, waar slaat hij hem dan op?
Alvast bedankt
Ik heb hem even in het echt bekeken, mooi ding hoor. Ik vond het alleen wel wat nerderig om er foto's van te makenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:02 schreef Morningwood het volgende:
al iemand een nieuwe versie nano op dit forum... maak wel ff een foto he
Ja maar als ik hem exporteer kan ik hem niet meer importeren en het is de bedoeling dat ik hem zeg maar op 2 computer kan maken (mijn webpagina) is daar geen makkelijke manier voor?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
in je home map "webpagina's" (ook als je hem exporteerd).
liefst alleen de mensen die hem zelf hebben gekochtquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb hem even in het echt bekeken, mooi ding hoor. Ik vond het alleen wel wat nerderig om er foto's van te maken
Gewoon exporteren en dan naar een gratis webhosting uploaden?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kan ik met iWeb ook ergens gratis een website maken..? Just to see how it's like. .Mac wil niet echt meewerken.
Wat Gexqon zegt iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kan ik met iWeb ook ergens gratis een website maken..? Just to see how it's like. .Mac wil niet echt meewerken.
Is die 2de ook een mac? Anders kun je toch de geëxporteerde bestanden gebruiken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar als ik hem exporteer kan ik hem niet meer importeren en het is de bedoeling dat ik hem zeg maar op 2 computer kan maken (mijn webpagina) is daar geen makkelijke manier voor?
Details willen we!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:33 schreef tonks het volgende:
Slowchat leden in de trein tegenkomen is rofls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |