Zekersquote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wel fraai ingekopt.
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef denthemen het volgende:
JAAAAAAAA
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.quote:
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat is sneller dan ik dacht
Beetje dubbel.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.
uhm, AJAX heeft dan de UEFA Cup, dus dat komt goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor. Volgend jaar niet janken als er minder europese plekken voor nederlandse ploegen zijn.
Ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef twi het volgende:
Je zou haast gaan lachen, zoals al die Feyenoorders net bij IK Start - Ajax
Wat dacht je dan, na de wedstrijd van net en bijbehorend commentaar van Feyenoorders? Dat Ajacieden en PSV'ers hier niet kwamen lachen? Doe effe normaalquote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef Kaap het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |