quote:Op donderdag 14 september 2006 18:24 schreef Et-Cetera het volgende:
Doe mij maar een Kelis Milkshake!
wel handig voor degeen die zowiezo slikkenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
In milkshakes zit vaak sperma.
Smakelijk.
Jij bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef roque79 het volgende:
[..]
wel handig voor degeen die zowiezo slikken
Vruchtensap i.p.v. melk is ook lekkerquote:Op donderdag 14 september 2006 18:41 schreef MikePeek het volgende:
Tipje: gooi melk, een banaan en een paar flinke bollen vanille-ijs in de blender. Minuutje mixen en je een hebt een creatie waar geen McDonalds tegen op kan.![]()
![]()
Mac zijn normaal wel lekker, alleen ze moeten ze wel goed maken.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:20 schreef Remzz het volgende:
Vind ik zo ranzig, alleen bij de Mac Donalds zijn ze echt heerlijk. De rest is gewoon ranzig
Dan neem je chocolademelk met chocoladeijs.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:48 schreef PvtRyan het volgende:
Wat nou als je bananen milkshakes goor vindt?
Ja klopt, soms hebben ze een verkeerde afstellingquote:Op donderdag 14 september 2006 18:51 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mac zijn normaal wel lekker, alleen ze moeten ze wel goed maken.
Ik heb gisteren nog grote bek gekregen van die medewerker omdat ik trug kwam
quote:Mrs. Mia Wallace: A five dollar shake.
Buddy Holly: How do you want that shake: Martin and Lewis or Amos and Andy?
Mrs. Mia Wallace: Martin and Lewis.
Vincent Vega: Did you just order a five dollar shake?
Mrs. Mia Wallace: Ummhh.
Vincent Vega: That's a shake . . . that's milk and ice cream.
Mrs. Mia Wallace: Last I heard.
Vincent Vega: That's five dollars? You don't put bourbon in it or nothin'?
Buddy Holly: No.
Vincent Vega: Just checking.
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:04 schreef cYbErTiM het volgende:
Mrs. Mia Wallace: A five dollar shake.
Buddy Holly: How do you want that shake: Martin and Lewis or Amos and Andy?
Mrs. Mia Wallace: Martin and Lewis.
Vincent Vega: Did you just order a five dollar shake?
Mrs. Mia Wallace: Ummhh.
Vincent Vega: That's a shake . . . that's milk and ice cream.
Mrs. Mia Wallace: Last I heard.
Vincent Vega: That's five dollars? You don't put bourbon in it or nothin'?
Buddy Holly: No.
Vincent Vega: Just checking.
quote:Vincent: That's a pretty fucking good milkshake. I don't know if it's worth five dollars but it's pretty fucking good.
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:41 schreef MikePeek het volgende:
Tipje: gooi melk, een banaan wat oreo's en een paar flinke bollen vanille-ijs in de blender. Minuutje mixen en je een hebt een creatie waar geen McDonalds tegen op kan.![]()
![]()
je moet dus zelf shaken mongoolquote:Op donderdag 14 september 2006 19:06 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Shit hee, wat ben ik stom geweest. Als ik al deze reacties lees had ik dus naar de Mc Donalds moeten gaan, die zat nog wel tegenover FEBO.
Ik las zo die tekst op die beker van FEBO ''echte shakers kiezen voor FEBO bekers'' ofzo... Ja, me dikke reet.![]()
quote:
Iddquote:Op donderdag 14 september 2006 18:24 schreef Et-Cetera het volgende:
Doe mij maar een Kelis Milkshake!
eensch isquote:Op donderdag 14 september 2006 18:20 schreef Remzz het volgende:
Vind ik zo ranzig, alleen bij de Mac Donalds zijn ze echt heerlijk. De rest is gewoon ranzig
In die van jou ja De rest nietquote:Op donderdag 14 september 2006 18:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
In milkshakes zit vaak sperma.
Smakelijk.
HMMMMM, ik heb bij mac drek nog geen een keer een shake gehad met de juiste consitentie.quote:
Idd.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef Frappelsien het volgende:
Zelf gemaakte milkshake![]()
Lang leve de blender!
Ja maar nu blijf hij verkeerd, ze nam niet eens de moeite om te kijken of die zak leeg was.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja klopt, soms hebben ze een verkeerde afstelling
Waarschijnlijk waren ze het gewendquote:Op donderdag 14 september 2006 20:43 schreef SuperRogier het volgende:
Ik heb er eergisteren toevallig ook 1 gehad. Ik ga het probreren te omschrijven..
1 beker į 500 ml. Voeg daaraan toe 450 ml houdbare ranzige aldimelk oid en ga dit flink opkloppen. Flikker er dan nog wat vage stijfsel meuk en ijsklontjes aan toe en voilį! Een flink ranzige milkshakeHij was niet eens koud
![]()
Owh en voor het idee voegde ze nog een rietje toe
Ik ben dan nog zo "bescheiden" om er niks van te zeggen en er nooit meer te komen, maar ik was daar met wat gasten en een trok wel z'n bek open.. Dat mokkel was echter niet onder de indruk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |