abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:21:16 #151
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41944493
CDA, op sommige punten ben ik het niet met ze eens (gedoogbeleid bv.) maar toch vind ik dat deze partij het goed heeft gedaan in NL, Balkenende is zo slecht nog niet vind ik. En deze partij krijgt mijn stem om er hopelijk voor te zorgen dat de PvdA niet de grootste wordt en dat die mongool van een Bos dus geen MP wordt
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_41944517
Wat is dat toch dat je niet van de eigen kracht van de partij waar je achter staat uit kan gaan?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41944603
Ik stem SP, maar misschien op de PvdA omdat ik niet weer CDA-VVD wil. .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  dinsdag 19 september 2006 @ 12:26:27 #154
138783 Visitor1982
The Name of the Game
pi_41947591
Ik stem D66. Je hebt tegenwoordig bijna lef nodig om op deze partij te stemmen en dat heb ik wel!
the truth is out there... and it hurts!
pi_41947995
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:26 schreef Visitor1982 het volgende:
Ik stem D66. Je hebt tegenwoordig bijna lef nodig om op deze partij te stemmen en dat heb ik wel!
Lef? Het is gewoon onbegrijpelijk dat mensen deze partij nog serieus durven nemen. Ik zou echt geen enkele reden kunnen bedenken om op hun te stemmen.
pi_41949401
Wie hebben er PNVD gestemd?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_41950282
quote:
Voor de pedopartij heb je nog meer lef nodig
pi_41954990
quote:
van de programmpunten in de link die ik hier eerder gepost heb ziet die van D66 er heel goed uit
pi_41961257
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:44 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

van de programmpunten in de link die ik hier eerder gepost heb ziet die van D66 er heel goed uit
Het zijn ook niet de programmapunten die D66 tot een flutpartij maken. Tijdens de kabinetsformatie gooien ze maar wat graag al hun programmapunten in de prullenbak om maar de regering in te mogen. Als vervolgens blijkt dat ze in een regering terecht zijn gekomen die totaal geen band meer heeft met het gedachtengoed van D66, sturen ze aan op een kabinetscrisis en begint het liedje weer van voren af aan.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:50:00 #160
138783 Visitor1982
The Name of the Game
pi_41967799
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:19 schreef m021 het volgende:

[..]

Het zijn ook niet de programmapunten die D66 tot een flutpartij maken. Tijdens de kabinetsformatie gooien ze maar wat graag al hun programmapunten in de prullenbak om maar de regering in te mogen. Als vervolgens blijkt dat ze in een regering terecht zijn gekomen die totaal geen band meer heeft met het gedachtengoed van D66, sturen ze aan op een kabinetscrisis en begint het liedje weer van voren af aan.
Je weet totaal niet waar over je het hebt. D66 heeft met 6 zetels heel veel dingen bereikt in het vorige kabinet. Die economische hervormingen stonden al jaren in het D66 programma. Miljarden extra voor onderwijs, honderden miljoenen extra voor het milieu. En de bestuurlijke vernieuwing werd gesteund door het kabinet, dus ook CDA en VVD. Het was de PvdA in de Eerste Kamer die de burger niet meer macht wilde geven en daarom tegen de gekozen burgemeester stemde, dit tot ontzet van Wouter Bos.
the truth is out there... and it hurts!
pi_42064046
Ik ga voor D66. Wel even getwijfeld.. maar is gewoon het beste programma naar mijn mening. Bovendien hebben ze (ondanks de terrechte kritiek) de afgelopen jaren veel voor elkaar gekregen (zoals hier boven al gemeld).

Ik vindt het belangrijk dat D66 groot genoeg blijfd om een echte stem te hebben in de Tweede Kamer. Hopelijk bedenken meer (ex) D66 stemmers zich, kijkend naar wat je berijkt heb en naar het goede programma. Ik ga voor 6 zetels voor D66 (dat is eigenlijk nog wel het minimum)
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:58:47 #162
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_42064364
Denk niet dat ik tactisch ga stemmen, PVDA heeft een aantal domme punten, zoals het waterbeheer bij de provincies neerleggen. Dus wordt het gewoon mijn partij, GroenLinks. Omdat Femke zon lekker ding is natuurlijk.

Wilders en SP behoorlijk hoog. Blijkbaar zijn de fokkers gek op populisten.
pi_42071428
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:50 schreef Visitor1982 het volgende:

[..]

Je weet totaal niet waar over je het hebt. D66 heeft met 6 zetels heel veel dingen bereikt in het vorige kabinet.
Maar ze hebben net zo goed moedwillig standpunten laten vallen, waarmee ze de kiezers mooi voor gek zetten.

Neem nou die discussie over deelname aan de ISAF. Het standpunt van D66 was "wij zijn tegen, maar als het toch doorgaat dan zijn we voor, want de militairen moeten natuurlijk niet denken dat we ze niet steunen." Met deze onstandvastigheid laten ze de D66-achterban mooi in de steek. Je verwacht toch dat als je op een partij stemt, ze bij hun ideeën blijven? En niet opeens van standpunt veranderen zodra de Kamer iets anders heeft besloten?
pi_42072124
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:58 schreef JelleS het volgende:

zaterdag 23 september 2006 @ 11:42:47 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42072169
tvp
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_42074643
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik snap dat niet. Waarom uitgaan van je angst voor anderen dan van je eigen kracht?
Daarbij heb je het over het 'tactische stemmen' toch? Daar heb je wel gelijk in.
VVD it is
pi_42074838
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Wie hebben er PNVD gestemd?
nog niemand.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_42078574
SP
pi_42079089
partij voor de dieren
pi_42083103
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

SP heeft een goed partijprogramma.
Dat zeg je verkeerd: ze hebben een partijprogramma wat jij goedvindt, ik vind het waardeloos.
pi_42083237
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:58 schreef JelleS het volgende:
Denk niet dat ik tactisch ga stemmen, PVDA heeft een aantal domme punten, zoals het waterbeheer bij de provincies neerleggen. Dus wordt het gewoon mijn partij, GroenLinks. Omdat Femke zon lekker ding is natuurlijk.

Hoe heet dat liedje nou wat ze in hun commercial gebruiken? (GL)
pi_42086424
wat een verneukeratief forum is dit zeg. Hoe kan dit ooit door gaan voor representatief online nederland? Dierenpartij meer stemmen dan GroenLinks? Serieus, dat gun je je ergste vijand nog niet toe!!

TS is not amuzed

p.s. wel opvallend in deze, de ChristenUnie. Ben benieuwd hoe rouvoet het gaat doen
de lijn is nu mega mega hyper gunstig!!! als ik jou was....
pi_42088136
quote:
Op zondag 24 september 2006 03:59 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
wat een verneukeratief forum is dit zeg. Hoe kan dit ooit door gaan voor representatief online nederland? Dierenpartij meer stemmen dan GroenLinks? Serieus, dat gun je je ergste vijand nog niet toe!!

TS is not amuzed

p.s. wel opvallend in deze, de ChristenUnie. Ben benieuwd hoe rouvoet het gaat doen
*kijkt bij postaantal van Joep_de_papegaai, ziet 250 posts staan en alles wordt duidelijk*

mdat je nog niet zo vaak gepost hebt en nog niet zo lang lid bent weet je waarschijnlijk nog niet dat Fok (gelukkig) geen representatieve afspiegeling van Nederland is.
  zondag 24 september 2006 @ 10:29:08 #174
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_42088291
Ik stem CDA omdat ik

a) een spuughekel heb aan de PvdA en Wouter Bos

b) Balkenende wil belonen voor vier jaar moedig en goed beleid

c) een CDA/VVD kabinet wil
Pugna Pro Patria
pi_42089263
quote:
Op zondag 24 september 2006 03:59 schreef Joep_de_papegaai het volgende:

TS is not amuzed

Dit is een forum dat bedoeld is om mensen in de val te laten lopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')