Gelukkig is Fok! geen realistische afspiegeling van de samenleving.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef Newb het volgende:
Hoewhoee, we staan voor.
vooruit, omdat jij het benquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben nog een zwevende kiezer, ik wacht voorlopig nog even de debatten en dergelijke af.
Dank uquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[..]
vooruit, omdat jij het ben![]()
Het lijkt de Donald Duck wel man met die afkortingenquote:In de PERVOTEST, een afkorting van PERsoonlijke Voor Of TEgen STandpuntenlijst, heeft de XyZyX 4U2 politicus een strikt persoonlijk standpunt ingenomen inzake meer dan 1.000 gewone agendapunten. De PERVOTEST wordt door de (kandidaat) politicus voor zijn kandidaatstelling gedetailleerd ingevuld en blijft geldig tot zijn volgende kandidaatstelling of herijking in januari van elk EVEN jaar. Leden en donateurs kunnen de XyZyX 4U2 politicus voordragen voor een BLOGARP als hij of zij een ander stemgedrag in een politiek college heeft vertoont dan op basis van zijn of haar PERVOTEST vooraf te verwachten was.
Via een BLOGARP, een afkorting van BLijf Of GA Raadplegings Procedure, kan een XyZyX 4U2 politicus dwingend uit een college verwijdert worden als hij of zij zich niet aan hun PERVOTEST gehouden hebben.
En ze komen waarschijnlijk nog in de Kamer ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:10 schreef Emu het volgende:
Jullie Nederlanders hebben een partij voor de dieren
![]()
![]()
die staat er wel inquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom staat de PNVD niet in de lijst?
Waar baseer je dat op? Peilingen laten een ander beeld zien van de VVD.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:41 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
ik neem aan dat de VVD, ook al is deze poll dan wel niet helemaal trouw aan het beeld dat je landelijk zou zien, echt wel hoge ogen gaat gooien. Zelfs hier kan het niet alleen liggen aan het rechtse karakter van Fokkers.
Van het ene naar het andere uiterstequote:Op vrijdag 15 september 2006 18:30 schreef Toryu het volgende:
Ik heb op Wilders gestemd, maar het kan zijn dat ik me laat overhalen door SP of VVD (waar ik vorige op had gestemd). IK heb me nog niet echt goed verdiept in de programma's.
gut feelingquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:51 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Peilingen laten een ander beeld zien van de VVD.
Populistische oneliners zijn veel makkelijker!!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef DionysuZ het volgende:
SP heeft een goed partijprogramma. Moet je eens lezen, partijprogramma's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |