En daar hebben ze dan deze partijn ook voor nodigquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ben tevreden met het gevoerde beleid, onder leiding van het CDA en Jan Peter Balkende. De resultaten komen nu en het zou unfair zijn als andere partijen daarmee gingen oogsten.
Kortom:
[afbeelding]
Waarschijnlijk stem je op de PVDV maar het zou ook nog zo kunnen zijn dat je op de VVD of op de SP stemt? Je zweeft dus alle kanten opquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:30 schreef Toryu het volgende:
Ik heb op Wilders gestemd, maar het kan zijn dat ik me laat overhalen door SP of VVD (waar ik vorige op had gestemd). IK heb me nog niet echt goed verdiept in de programma's.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
SP heeft een goed partijprogramma. Moet je eens lezen, partijprogramma's.
Ik snap dat niet. Waarom uitgaan van je angst voor anderen dan van je eigen kracht?quote:Op zondag 17 september 2006 12:16 schreef Kiwitje het volgende:
Ik stem bijna zeker VVD. Verder wil ik gewoon niet dat PvdA wint, dus als VVD het echt niet lijkt te redden moet ik misschien toch maar een andere tactische stem overwegen. BAH BAH PvdA!!! (en vooral: Wouter Bos)
Als je tussen deze drie twijfelt dan is het maar beter om niet te stemmen, omdat je gewoon geen verstand van politiek hebtquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:30 schreef Toryu het volgende:
Ik heb op Wilders gestemd, maar het kan zijn dat ik me laat overhalen door SP of VVD (waar ik vorige op had gestemd). IK heb me nog niet echt goed verdiept in de programma's.
Wat een onzinnige uitspraak.quote:Op zondag 17 september 2006 16:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als je tussen deze drie twijfelt dan is het maar beter om niet te stemmen, omdat je gewoon geen verstand van politiek hebt![]()
Iemand die twijfelt tussen de VVD en SP noem jij politiek bewust?quote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat een onzinnige uitspraak.![]()
![]()
Is natuurlijk erg afhankelijk van wat je als belangrijkste argument ziet om te kiezen. Is dat iets economisch dan is het raar maar gaat het om een of ander buitenlandersverhaal dan is het niet zo vreemd.quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Iemand die twijfelt tussen de VVD en SP noem jij politiek bewust?
Jullie Vlamingen hebben een extreemrechtse partij die 32 zetels in het parlement heeft.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:10 schreef Emu het volgende:
Jullie Nederlanders hebben een partij voor de dieren
![]()
![]()

Denk dat Wilders, Pastors en de PvdD in elk geval wel opgenomen worden maar je kan natuurlijk nooit alles meenemen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:22 schreef Hayek het volgende:
Daar zitten ook genoeg kleine bij
Fortuyn had een berg josti's erin zitten omdat hij in ongeveer een week een lijst moet samenstellen, bij Wilders is dat niet het geval.quote:Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Realiseert niemand zich dan dat als Wilders 15 zetels krijgt er dan weer 14 incompetente trommeljosti's naast hem zitten die het a la LPF zullen verneuken?
quote:Op maandag 18 september 2006 14:47 schreef Hayek het volgende:
[..]
Fortuyn had een berg josti's erin zitten omdat hij in ongeveer een week een lijst moet samenstellen, bij Wilders is dat niet het geval.
Noem de oh zo competente lieden dan eens die naast ons fascistoide ragebol kunnen gaan zitten. Ik ben erg benieuwd namelijk,quote:Op maandag 18 september 2006 14:47 schreef Hayek het volgende:
[..]
Fortuyn had een berg josti's erin zitten omdat hij in ongeveer een week een lijst moet samenstellen, bij Wilders is dat niet het geval.
Ja, leuke dame, wilde gaan knippen in het oerwoud van subsidies, mijn steun heeft zequote:

Hoe moet ook die nou kunnen opnoemen als ze nog niet bekend gemaakt zijn. Ik constateer alleen dat de situatie niet vergelijkbaar is met die van Fortuyn..quote:Op maandag 18 september 2006 14:51 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Noem de oh zo competente lieden dan eens die naast ons fascistoide ragebol kunnen gaan zitten. Ik ben erg benieuwd namelijk,.
Dus weet je niet of de lijst beter wordt. Kom op zeg, wie wil er nou met die vent te maken hebben.quote:Op maandag 18 september 2006 14:54 schreef Hayek het volgende:
Hoe moet ook die nou kunnen opnoemen als ze nog niet bekend gemaakt zijn. Ik constateer alleen dat de situatie niet vergelijkbaar is met die van Fortuyn..
Dus weet je niet of de lijst minder wordt.quote:Op maandag 18 september 2006 14:58 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Dus weet je niet of de lijst beter wordt.
Doe mij ook zo'n glazen bolquote:Kom op zeg, wie wil er nou met die vent te maken hebben.
Die partij wordt een bij elkaar geraapt zooitje kutpolitici die na een maandje of wat hunnen zakken vullen met wachtgeld wat van MIJN belastingcenten wordt betaald..
Met enige zekerheiod moet dat inmiddels toch wel vast te stellen zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 14:59 schreef Hayek het volgende:
[..]
Dus weet je niet of de lijst minder wordt.
Jij had zeker ook zo'n vertrouwen in de LPFquote:Doe mij ook zo'n glazen bol
Net alsof er geen nieuw talent isquote:Op maandag 18 september 2006 15:02 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Met enige zekerheiod moet dat inmiddels toch wel vast te stellen zijn.
Welke toppolitici zitten nou zonder partij of willen weg?
Totdat Fortuyn werd vermoord wel jaquote:Jij had zeker ook zo'n vertrouwen in de LPF.
Kan je me ook uitleggen waarom je tussen die 2 twijfelt? Deze partijen liggen nogal een eind uit elkaar namelijk.quote:Op maandag 18 september 2006 16:45 schreef Urquhart het volgende:
Ik twijfel tussen de ChristenUnie en Pastors.
De ChristenUnie vind ik een solide partij, en met name André Rouvoet maakt als politicus een goede indruk op mij.quote:Op maandag 18 september 2006 16:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan je me ook uitleggen waarom je tussen die 2 twijfelt? Deze partijen liggen nogal een eind uit elkaar namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |