Die Time-cover is uit '95quote:Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
@maartena
Trouwens als je zo op de Time-cover staat dan ben je geen verbannen nobody. Waar baseer jij je mening op?
Juist, nu wil ik helemaal een andere bron zien van het verhaal.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die Time-cover is uit '95
Radicaal? Dit is volstrekt fundamentilistisch krankzinnige man. Het verbaasd ten zeerste ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef Verbal het volgende:
Ik zou me er niet al te veel zorgen om maken, die Gingrich wordt het nooit omdat 'ie te weinig steun bij de christenen kan genereren, en dat zorgde toch mede voor de winst van GWB.
En je gaat me toch niet vertellen dat je verbaasd bent over de radicale stromingen binnen de GOP?
V.
Ach, wat is radikaal of krankzinnig tegenwoordig?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Radicaal? Dit is volstrekt fundamentilistisch krankzinnige man. Het verbaasd ten zeerste ja.
Jij en je familie ookquote:Op donderdag 14 september 2006 15:17 schreef het.ismij het volgende:
Al die amerikanen fucking doodschieten!
stelletje mongolen ! allemaal!
Zonder de VS was de wereld al lang vergaan in totale vernietiging. Het machtige kernwapenarsenaal van de VS voorkomt dat.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
USA moet keihard aangepakt worden ... zij dreigen met een totale vernietiging
die gaan ze gebruiken tegen de inwoners van Europa en Aziequote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zonder de VS was de wereld al lang vergaan in totale vernietiging. Het machtige kernwapenarsenaal van de VS voorkomt dat.
Ahhh, het aloude MAD-principequote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zonder de VS was de wereld al lang vergaan in totale vernietiging. Het machtige kernwapenarsenaal van de VS voorkomt dat.
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Het lijkt erg omdat het WO3 genoemd wordt. Feit is wel dat die schurkenstaten keihard aangepakt moeten worden.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, we kunnen natuurlijk ook instabiele vijandige landen kernwapens laten ontwikkelen.
jij snapt hetquote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kut, ben je nog steeds niet onder lijn 2 gewaggeld?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef Meki het volgende:
USA zijn monsters en terroristen en horen niet hier thuis
USA zorgt voor chaos en onrust ze gebruiken hun broertje Israel erbij
USA zijn ideeen zijn bekend eerst 11/9 en nu de totale vernietiging van de wereld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |