He hoi , wanneer ga je naar de sauna !quote:
Ik durf nu niet meerquote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
He hoi , wanneer ga je naar de sauna !
Whehehehehe, opzich maak ik geen foto's voor fok! heur.quote:
Heb je wel gelijk zo'n wazige David Hamilton lensquote:Op donderdag 14 september 2006 14:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehehe, opzich maak ik geen foto's voor fok! heur.
Daar zit je dan met je strakke tieten tussen al die verlepte ouwe mannetjes, die krijgen spontaan een hartaanval als Ripley de sauna betreedt. Wil je dat op je geweten hebben Joene.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
He hoi , wanneer ga je naar de sauna !
hehehehehequote:Op donderdag 14 september 2006 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk zo'n wazige David Hamilton lens
Jahoorquote:Op donderdag 14 september 2006 14:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je strakke tieten tussen al die verlepte ouwe mannetjes, die krijgen spontaan een hartaanval als Ripley de sauna betreedt. Wil je dat op je geweten hebben Joene.
Niks mis mee idd.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, goede visual.
dat komt wel is voor in een sauna.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dat er zo een beetje zweet over haar meisjes heen parelt enzo.
Of over Joene's bierbuikquote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Afdak Dubbeldrank, Afdak.quote:
hey joh, JK. Doe's niet!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehehequote:
ALs je er ook 1 wilt , moet je ff een jaar of wat flink bier drinken.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:29 schreef n00cL30n het volgende:
*~was ff bezweken~*
Joenes spoiler!
Zo te horen doet hij flink z'n best met die afscheidsborrels, nou maar hopen dat het geen laffe malt drinker isquote:Op donderdag 14 september 2006 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ALs je er ook 1 wilt , moet je ff een jaar of wat flink bier drinken.
Spoiler ben ik eraf aan het halen... En ik ben ook inderdaad geen malt drinker.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zo te horen doet hij flink z'n best met die afscheidsborrels, nou maar hopen dat het geen laffe malt drinker is
Checkquote:Op donderdag 14 september 2006 15:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Spoiler ben ik eraf aan het halen... En ik ben ook inderdaad geen malt drinker.
Ik krijg er rode konen van, JKquote:Op donderdag 14 september 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verder kan ik me er eigenlijk niet zoveel bij voorstellen.
hehe ja maar nu ben ik enorm gemotiveerd!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens anders gehoord
Vriendje niet in de buurt?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ja maar nu ben ik enorm gemotiveerd!
en damn, ik heb zin in seks!.
Ja, godverdomme, had dat dinsdag niet gekundquote:Op donderdag 14 september 2006 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ja maar nu ben ik enorm gemotiveerd!
en damn, ik heb zin in seks!.
Wie niet A, wie niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:52 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben spontaan aan het fappen geslagen na dat verhaal van JK>
Het was ruimschoots voldoende.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verder kan ik me er eigenlijk niet zoveel bij voorstellen.
oeh die lekkere ober jah! hou m in de gaten, will ya? als je nog een nieuwe stagiaire nodig hebt...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, had dat dinsdag niet gekund![]()
Dan hadden we samen gewoon die lekkere ober naar de overkant gesleurd
daar waar wij ze niet kunnen zienquote:Op donderdag 14 september 2006 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is er popje, waar zijn je rode koontjes?
owwww koontjes....quote:Op donderdag 14 september 2006 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Well duh. Daar had ik zelf niet aan gedacht.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:19 schreef n00cL30n het volgende:
[nerd modus]
Google is je beste vriend
[/nerd modus]
Zoiets?
hehe hallo!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:21 schreef Maisnon het volgende:
Cool, yarrrr, incrowd in zicht!
Jerruh, hoe is het afgelopen met die ene huisgenoot van je?
Het klinkt in elk geval leuker dan die ns omroep baan.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Well duh. Daar had ik zelf niet aan gedacht.
Maar ik zoek dus een goede foto van een onbekende vrouw die een type monica belluci is. Niet Monica Belluci
En ja, ik heb een rare baan.
Mooi zoquote:Op donderdag 14 september 2006 16:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe hallo!
ehm die is drie weken geleden eruit gezet, de dag erna werd het water weer aangesloten, een week erna kwamen ze schoonmaken en volgende week woensdag krijg ik een nieuwe huisgenoot! dus al met al is het helemaal goed gekomen!.
dat zeker wetenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mooi zoecht super, kun je eindelijk weer fatsoenlijk slapen enzo, daarom ben je zeker zo gemotiveerd
Djeesus.. denk ik een keer behulpzaam te zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Well duh. Daar had ik zelf niet aan gedacht.
Maar ik zoek dus een goede foto van een onbekende vrouw die een type monica belluci is. Niet Monica Belluci
En ja, ik heb een rare baan.
Dan blijf je omroepen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Het klinkt in elk geval leuker dan die ns omroep baan.
Die 2e is top, thanks. Nu zoek ik alleen nog eeen groter formaat fotoquote:Op donderdag 14 september 2006 16:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Djeesus.. denk ik een keer behulpzaam te zijn.
Hier.. de celeb look-a-like website.
En nog een
opslaan -> paint -> stretch picturequote:Op donderdag 14 september 2006 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die 2e is top, thanks. Nu zoek ik alleen nog eeen groter formaat foto![]()
Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiing Donggggggggggggggggquote:Op donderdag 14 september 2006 16:42 schreef n00cL30n het volgende:
Waar om?
Tja, ik had gehoopt dat dat portet fotootje een thumb was van een grotere...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die 2e is top, thanks. Nu zoek ik alleen nog eeen groter formaat foto![]()
Waar OOOOOOOOM!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiing Dongggggggggggggggg
De trein in de richting Haarlem vertrekt vandaag van spoor 3.
Tevens heeft deze trein 10 minuten vertraging.
Diiiiiiiiiiiiiiiing Donggggggggggg
Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiing Donggggggggggggggggquote:Op donderdag 14 september 2006 16:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiing Dongggggggggggggggg
De trein in de richting Haarlem vertrekt vandaag van spoor 3.
Tevens heeft deze trein 10 minuten vertraging.
Diiiiiiiiiiiiiiiing Donggggggggggg
geeft nix, was tpch een kutfeestje!quote:
Whehehhe, godver morgen weer om 6 uur de fokkerweg checken.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
geeft nix, was tpch een kutfeestje!
Laters !quote:Op donderdag 14 september 2006 16:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ga nu de FoK!kerweg checken, en doe dit maandagochtend pas weer.
Laters!
Don't blame us!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:51 schreef -B- het volgende:
Schoonheidsslaapje noemen ze het dan.....ik ben nog net zo lelijk als toen ik er aan begon.
Weet ik niet, maar de bushokjes staan klaarquote:Op donderdag 14 september 2006 16:23 schreef Joene het volgende:
Mais Wie?
Het lijkt er eigenlijk totaal niet op!!!quote:
Mate !quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:14 schreef Armageddon het volgende:
brossers!
Mogguh Ripley beeb , ga je nog met je jesters naar het strand ?quote:
Mogguhquote:
Kan ie er niet 1 "lenen" op het station ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:11 schreef just me het volgende:
Oe! gisteren mijn sollicitatiebrief afgegeven
Vandaag rustig aandoen want vanavond hebben we weer eens een feestje! Moet nog wel een fiets regelen voor E. want we gaan dus niet met de auto
Oe! *duimt*quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:11 schreef just me het volgende:
Vandaag rustig aandoen want vanavond hebben we weer eens een feestje! Moet nog wel een fiets regelen voor E. want we gaan dus niet met de auto
Ik zoek een andere auto. Die eaupel is zo'n beetje aan het eind van zijn latijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:11 schreef just me het volgende:
But of course is het passee! Maar het is voor het afscheid van een collegaatje en die wil er heen omdat er wat DJ's draaien die zij leuk vindt. Of zo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:15 schreef n00cL30n het volgende:
Oei duimen!
Groetjes.. En Jimmy Woo? Is dat ondertussen niet al een beetje Passee?
NE-Wayz... De doorbitch mag de groetjes hebben van Jason.
Jimmy whoquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:15 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor net dat ik vanavond naar de Jimmy Woo gaat.
Micra kaufen met 170k op de teller ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zoek een andere auto. Die eaupel is zo'n beetje aan het eind van zijn latijn.
dat is mooi vaginaquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zoek een andere auto. Die eaupel is zo'n beetje aan het eind van zijn latijn.
Vaginaquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:25 schreef just me het volgende:
Over vagina gesproken.. tijd voor mij om te gaan douchen
Hij begint te ruikenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:25 schreef just me het volgende:
Over vagina gesproken.. tijd voor mij om te gaan douchen
Wij ruiken altijd en overal naar bloempjes, Joenequote:
Roosjes zekerquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij ruiken altijd en overal naar bloempjes, Joene
K dan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
But of course is het passee! Maar het is voor het afscheid van een collegaatje en die wil er heen omdat er wat DJ's draaien die zij leuk vindt. Of zo.
Ik zal de groetjes doen. Leuke naam trouwens, Jason.
autotradert.nlquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:39 schreef Armageddon het volgende:
![]()
![]()
Maar wie had er nog een eauteau in de aanbieding?
Ga je het weer proberen dude?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:39 schreef Armageddon het volgende:
![]()
![]()
Maar wie had er nog een eauteau in de aanbieding?
PrrrrrrRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrquote:
Naja die Opel was prima maar ik heb hem zelf gesloopt volgens mij. Ik stond in een file en in één keer kwam er overal rook vandaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga je het weer proberen dude?![]()
Ik heb niet zo veel verstand van auto's, maar ik denk dat je auto stuk isquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Naja die Opel was prima maar ik heb hem zelf gesloopt volgens mij. Ik stond in een file en in één keer kwam er overal rook vandaan.
Zelfs uit de blowergaten![]()
Ik kap open gegooid was de koelvloeistof op. Had er nieuwe ingegooid maar hij blijft nu oplopen de temperatuur als ik een tijdje stilsta. Of is dat wel te repareren?
Ben er vanochtend gewoon weer mee naar het werk gecruised.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel verstand van auto's, maar ik denk dat je auto stuk is
en vanmiddag sta je langs de a10 te wachten op een mooi geel anwb karretje met rook uit je motorkapquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben er vanochtend gewoon weer mee naar het werk gecruised.
Ook daar zitten hele leuke gozers bijquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en vanmiddag sta je langs de a10 te wachten op een mooi geel anwb karretje met rook uit je motorkap.
mogguh!.
whahaha lekker!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook daar zitten hele leuke gozers bij
De eerste (en ff afkloppen) ook de laatste keer toen ik de ANWB nodig had kwam er een heerlijke Italiaan..
En men die had net een kutklant gehad dus die was aan het uitrazen tegen mij..
Heel vriendelijk enzo.. Ik stond hem op te wachten bij de poort van het ziekenhuis en moest naar de andere kant van het parkeerterrein waar mn auto stond..
En ik mocht met hem meerijden
En de terugweg wilde ik hem een uitrijkaartje geven maar dat hoefde niet want ik had een pasje en hij vond het leuker als ik mee ging om de poort voor hem open te doen![]()
Dat wordt een flink stuk naar huis lopenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben er vanochtend gewoon weer mee naar het werk gecruised.
Mogguh Jerruhquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en vanmiddag sta je langs de a10 te wachten op een mooi geel anwb karretje met rook uit je motorkap.
mogguh!.
[quote]En toen... verdwenen mijn handen... {/quote]quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook daar zitten hele leuke gozers bij
De eerste (en ff afkloppen) ook de laatste keer toen ik de ANWB nodig had kwam er een heerlijke Italiaan..
En men die had net een kutklant gehad dus die was aan het uitrazen tegen mij..
Heel vriendelijk enzo.. Ik stond hem op te wachten bij de poort van het ziekenhuis en moest naar de andere kant van het parkeerterrein waar mn auto stond..
En ik mocht met hem meerijden
En de terugweg wilde ik hem een uitrijkaartje geven maar dat hoefde niet want ik had een pasje en hij vond het leuker als ik mee ging om de poort voor hem open te doen![]()
Ligt er eigenlijk een plas water onder je auto?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:29 schreef Armageddon het volgende:
Temperatuur van oude Astra beestje loopt op.![]()
Nope.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ligt er eigenlijk een plas water onder je auto?
En de koelvloeistofpeil is nog steeds hoog?quote:
Ik zal straks eens even onder de motorkap gaan loeren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
En de koelvloeistofpeil is nog steeds hoog?
Lek in de radiator kan ook rook veroorzaken..
Je kan er ook een rauw ei in gooien!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef n00cL30n het volgende:
jups... ooit eens gehoord dat je kogelgaten in je radiator tijdelijk kan stoppen met maiskorrels... Niet dat je daar veel aan zult hebben.
Neuh hoeft niet..quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:56 schreef Q. het volgende:
Auto's zijn stom en duur.
Ja! Dat werkte fantastisch zag ik op Myth Bustersquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan er ook een rauw ei in gooien!
Die stolt dan het gat dicht wanneer het water warm word!
Lijkt me handig om te kijken of het de radiator wel isquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:00 schreef Armageddon het volgende:
*gaat eieren halen*
Die ook jah!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Lijkt me handig om te kijken of het de radiator wel is
Voordat je eieren gaat koken met dat warme water
Even wachten tot ie terug is dan maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:39 schreef Armageddon het volgende:
Een collega hier op het werk zegt dat het de thermostaat is die naar de hoeren is.
*proest*quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Even wachten tot ie terug is dan maar
heeft hij ervaring met de hoeren ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:39 schreef Armageddon het volgende:
Een collega hier op het werk zegt dat het de thermostaat is die naar de hoeren is.
jij wel ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:15 schreef just me het volgende:
[..]
heeft hij ervaring met de hoeren ?
Tuuk! Beetje hoeren rampeneren. Je weet tok.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:15 schreef just me het volgende:
[..]
heeft hij ervaring met de hoeren ?
Dan had je vast wel een handige haagse harrie in de buurt die hetzelfde zegtquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef Armageddon het volgende:
Ik zal eens even testen straks tallybeeb! Als ik jou toch niet had.
Probleem is vaak de werkuren..quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, de kachelthermostaat van mijn voiture is misschien ook een beetje kapot.
Zou 500 eurootjes gaan kosten volgens de garage, A.
Ik ga de thermostaat er gewoon uitrukken. Dan spoelt de KVS er gewoon doorheen. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, de kachelthermostaat van mijn voiture is misschien ook een beetje kapot.
Zou 500 eurootjes gaan kosten volgens de garage, A.
stimmt. Prima oplossing.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga de thermostaat er gewoon uitrukken. Dan spoelt de KVS er gewoon doorheen. Probleem opgelost.
Of een nog groter probleemquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga de thermostaat er gewoon uitrukken. Dan spoelt de KVS er gewoon doorheen. Probleem opgelost.
ik heb een zeer onderhoudend msn gesprek met je.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:30 schreef Tally het volgende:
Het is nogal dood hier
Is Arma bezig met zn schone wagen?
Ripley bezig met dr meisjes?
n00b weer aan t borrelen?
Joene aan t kwijlen op zn certificaat?
JK aan het kwijlen op de blote tieten op het strand?
En jullie laten mij gewoon hier dood gaan van verveling
ik ben drquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:30 schreef Tally het volgende:
Het is nogal dood hier
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb een zeer onderhoudend msn gesprek met je.
Ja jijquote:
quote:
okquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja jij
Mijn steun en toeverlaat
Dat lekkere ding![]()
Neuken?
Mag ik ff ziek zijn met dit mooie weer?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:30 schreef Tally het volgende:
Het is nogal dood hier
Nee eigenlijk niet!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mag ik ff ziek zijn met dit mooie weer?
20:30 at my place?quote:
Was thuis.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:30 schreef Tally het volgende:
Het is nogal dood hier
en weer geopend op zondagquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[Oldbies] Wegens gebrek users gesloten op zaterdag!
Hehe, mooie tijd weer Hobjequote:Op zondag 17 september 2006 05:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en weer geopend op zondag![]()
Althans.. het is nog even wachten op de oldbie bejaarden natuurlijk![]()
Goeiesmorgens,homie !quote:Op maandag 18 september 2006 08:48 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens!
Goeiesmoggehs...quote:Op maandag 18 september 2006 07:53 schreef Joene het volgende:
Goedemorgen, Fok!kerweg is okay bevonden.
Dat was al snelquote:Op maandag 18 september 2006 09:02 schreef just me het volgende:
Mogguh ! Afgelopen zaterdag afwijzing sollicitatie ontvangen![]()
Hij was okay.quote:Op maandag 18 september 2006 09:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goeiesmoggehs...![]()
Reed vanochtend in een waas vorobij de Fok!kerweg.
Was volgens mij ook wel okee.
Ai.. balen!quote:Op maandag 18 september 2006 09:02 schreef just me het volgende:
Okay dan!quote:
Ah Hendig Sjiek, vandaag start SQLServer Cursus.quote:
SQ of SQL2005? Ik volg hem ff nie'?quote:Op maandag 18 september 2006 09:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah Hendig Sjiek, vandaag start SQServer Cursus.![]()
Lekker om 23 uur thuis vanavond
SQLserver 2000 , geen 2005 manquote:Op maandag 18 september 2006 09:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
SQ of SQL2005? Ik volg hem ff nie'?
LoLz... Heb al 4 jaar ervaring met SQL server onderhoud.quote:Op maandag 18 september 2006 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
SQLserver 2000 , geen 2005 mandie examens zijn veul te moeilijk
ik 3 en idd geen certificeringen.quote:Op maandag 18 september 2006 09:20 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... Heb al 4 jaar ervaring met SQL server onderhoud.
(Alleen geen certificering!)
Tja, en om nou te zeggen dat ik me nou zo'n MS SQL2000 Wizard vind?quote:
All tasks ,backupquote:Op maandag 18 september 2006 09:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, en om nou te zeggen dat ik me nou zo'n MS SQL2000 Wizard vind?
quote:Op maandag 18 september 2006 09:02 schreef just me het volgende:
Mogguh!quote:Op maandag 18 september 2006 09:37 schreef Ripley het volgende:
goedemorgen
![]()
Lekker weekend gehad iedereen?
Ik ben vrijdag met 8 meiden erg dronken geworden in d e Jimmy Woo, was erg leuk
En zaterdag lekker toch nog naar het strand en het was heerlijk
Ik kan me vagelijk herinneren dat we vrijdag wel ongevraagd bij een foto zijn gaan staan met zijn 8-en jaquote:
Mwah.... Meer het controleren van scheduled jobs. En het over en weer halen om fysieke copieen van de backups te bouwen.quote:Op maandag 18 september 2006 09:26 schreef Joene het volgende:
[..]
All tasks ,backup
all tasks detach
alls tasks restore
toch ?
He hoi , splitten van data , stored procedures , viewsquote:Op maandag 18 september 2006 09:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mwah.... Meer het controleren van scheduled jobs. En het over en weer halen om fysieke copieen van de backups te bouwen.
Af en toe wat spitten in de data en de stored procedures/views.. Jeweets!
Ow en dan zijn wij in één keer weer goed? Does ophoepelen!quote:Op maandag 18 september 2006 09:54 schreef Chowi het volgende:
Hoi. Ik ben ziek en verveeld.
Hoi , ik ben aan het werkquote:Op maandag 18 september 2006 09:54 schreef Chowi het volgende:
Hoi. Ik ben ziek en verveeld.
Nee.quote:Op maandag 18 september 2006 09:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow en dan zijn wij in één keer weer goed? Does ophoepelen!![]()
Hoe kan dat nou, die combi?quote:Op maandag 18 september 2006 09:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoi , ik ben aan het werk
en ook verveeld.
Das rap..quote:Op maandag 18 september 2006 09:02 schreef just me het volgende:
ICT baan.quote:
Hey, ik dacht dat je met tien zou gaan?quote:Op maandag 18 september 2006 09:37 schreef Ripley het volgende:
goedemorgen
![]()
Lekker weekend gehad iedereen?
Ik ben vrijdag met 8 meiden erg dronken geworden in d e Jimmy Woo, was erg leuk
En zaterdag lekker toch nog naar het strand en het was heerlijk
Dat blijkt, ja. Ik heb nog niet veel werkervaring.quote:
Ik ben zo'n beetje de combi van beide, beheerder en dba voor deze applicaties.quote:Op maandag 18 september 2006 09:53 schreef Joene het volgende:
[..]
He hoi , splitten van data , stored procedures , viewsmen ik ben geen dba ofzo heur.
Ik ben een beheerder
ik moet die zooi kunnen backuppen en restoren en installeren , gebruikertje toevoegen enzo
Dat blijkt mam.quote:Op maandag 18 september 2006 10:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat blijkt, ja. Ik heb nog niet veel werkervaring..
DBA moet je slim voor zijn , niet mijn ding.quote:Op maandag 18 september 2006 10:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik ben zo'n beetje de combi van beide, beheerder en dba voor deze applicaties.
whehehe , dat moet je zo zien te houden.quote:Op maandag 18 september 2006 10:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat blijkt, ja. Ik heb nog niet veel werkervaring..
Liever je 360, ik geef 100 euri.quote:Op maandag 18 september 2006 10:21 schreef Armageddon het volgende:
Iemand een TomTom ONE kopen?
Dan wil ik wel Guido erbij.quote:Op maandag 18 september 2006 10:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
één in je gerritje ouwe! xbox360 + acces + 6 spellen. 1000 euro mag je hem komen halen.
Tja.. ze zeggen het.quote:Op maandag 18 september 2006 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
DBA moet je slim voor zijn , niet mijn ding.
Geen weer voor het vlonder vandaagquote:
Neen, want BBQ en korte-rokjes-meisjes.quote:Op maandag 18 september 2006 11:13 schreef Q. het volgende:
Mooi, zomer is toch stom.
Net gezeten.quote:Op maandag 18 september 2006 10:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen weer voor het vlonder vandaag![]()
Ook hier moet ik weer even refereren naar de nieuwe receptioniste!quote:Op maandag 18 september 2006 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, want BBQ en korte-rokjes-meisjes.
Volledig mee eens.quote:Op maandag 18 september 2006 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, want BBQ en korte-rokjes-meisjes.
Foto's, specs, dingen?quote:Op maandag 18 september 2006 11:19 schreef n00cL30n het volgende:
Net gezeten.We hebben echt een kanjer van een nieuwe receptioniste zeg!
[..]
Ook hier moet ik weer even refereren naar de nieuwe receptioniste!
Foto's:quote:
Hey mop!quote:
HEBBIE EEN SMOES n00b!!quote:Op maandag 18 september 2006 11:25 schreef n00cL30n het volgende:
Owja.. vergeet het helemaal... Eindelijk nieuwe foontje binnen.
Ja.. is wel zo.. Nou, misschien... na het middaguur.quote:Op maandag 18 september 2006 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
HEBBIE EEN SMOES n00b!!
Dr naar toe.. EN zeggen dat je even je nieuwe camera van je foontje wil uitproberen
Goed die receptioniste dus.quote:Op maandag 18 september 2006 11:25 schreef n00cL30n het volgende:
Owja.. vergeet het helemaal... Eindelijk nieuwe foontje binnen.
Ghighie.... Wat je zegt: Goed die receptioniste dus.quote:
ik wil graag een "BEELD" vormen.quote:Op maandag 18 september 2006 11:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ghighie.... Wat je zegt: Goed die receptioniste dus.![]()
Kweenie..?quote:Op maandag 18 september 2006 11:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ghighie.... Wat je zegt: Goed die receptioniste dus.![]()
Nou.. Ze is al aardig gevormd.quote:
'het' weet ik niet. Maar ze heeft wel een lieve stem en een nog schattiger lachje.quote:
Ow????quote:Op maandag 18 september 2006 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Receptionistes, praat me er niet over.
quote:Op maandag 18 september 2006 12:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
'het' weet ik niet. Maar ze heeft wel een lieve stem en een nog schattiger lachje.
Tja.. Wat is er nou romantisch als ik zeg:quote:
Nou dan snap ik wel wat je bedoelt..quote:Op maandag 18 september 2006 12:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Wat is er nou romantisch als ik zeg:
"Jeezes.. Die heeft lekkere dikke kluiflippen. Dat voorhoofdje zou ik echt direkt willen ondersmeggen!"
Zorrie... Geef alleen maar gehoor aan mijn sterrenteken.quote:Op maandag 18 september 2006 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou dan snap ik wel wat je bedoelt..
Met dat gezeik over dr stemmetje en dr lach pffffffff...
Je wilt dr eigenlijk gewoon een beurt geven das alles..
Dan moet je niet zo "dagdromerig" klinken man![]()
Sterrentekenquote:Op maandag 18 september 2006 12:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zorrie... Geef alleen maar gehoor aan mijn sterrenteken.
LOLZ
Gelukkig maar dat je ster nog in orde is.quote:Op maandag 18 september 2006 13:07 schreef Armageddon het volgende:
*voelt aan ster*
Zit nog goed allemaal.
Merkte ze dat niet dan? Wor je mega geil van namelijk.quote:Op maandag 18 september 2006 13:10 schreef Ripley het volgende:
Ik hoor net van mijn collegaatje dat ze vrijdag GHB in haar drankje hebben gedaan![]()
hahahaha... Ja ik had het erover dat ik 'Vissen' ben.quote:Op maandag 18 september 2006 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Sterrenteken
Laat ik het nou net over sterren hebben gehad vanmorgen
Maar een andere dan dat jij bedoelt denk ik
Jups... Dat is een van de redenen waarom Jimmy Woo tegenwoordig een beetje geschuwd wordt.quote:Op maandag 18 september 2006 13:10 schreef Ripley het volgende:
Ik hoor net van mijn collegaatje dat ze vrijdag GHB in haar drankje hebben gedaan![]()
Nou, dan hadden ze wat teveel gebruikt kennelijk, want ze is out gegaan in de taxi en kreeg daarna nog meer nare bijwerkingen. In het ziekenhuis zeiden ze dat het ghb wasquote:Op maandag 18 september 2006 13:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Merkte ze dat niet dan? Wor je mega geil van namelijk.
Netjes heur !quote:Op maandag 18 september 2006 13:42 schreef Jerruh het volgende:
het draaien ging gisteren lekker!!!! meer dan 2000 man uit hun dak:D!
*stopt buisje GHB in ster*quote:Op maandag 18 september 2006 13:41 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, mensen, iedereen leeft dus nog en is niet verkracht, dus praat gerust door over je sterren. Of zo
aan het einde met sidney samson staan kletsen hij zo: ben je al lang bezig? ik: dit is mijn eerste keer voor publiek. hij: wow... doe je goed man! klonk iig goedquote:
Dat is dan wel een heul tof complimentje !quote:Op maandag 18 september 2006 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aan het einde met sidney samson staan kletsen hij zo: ben je al lang bezig? ik: dit is mijn eerste keer voor publiek. hij: wow... doe je goed man! klonk iig goed
Goed te horen dan maar.quote:Op maandag 18 september 2006 13:41 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, mensen, iedereen leeft dus nog en is niet verkracht, dus praat gerust door over je sterren. Of zo
Heel erg gaaf!quote:Op maandag 18 september 2006 13:42 schreef Jerruh het volgende:
het draaien ging gisteren lekker!!!! meer dan 2000 man uit hun dak:D!
Ennuh... goed bezuhg Jerruh!!!quote:Op maandag 18 september 2006 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aan het einde met sidney samson staan kletsen hij zo: ben je al lang bezig? ik: dit is mijn eerste keer voor publiek. hij: wow... doe je goed man! klonk iig goed
Yeay! Leuk hoor J.quote:Op maandag 18 september 2006 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ook eensch!quote:Op maandag 18 september 2006 15:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Sowieso is Jimmy Woo niet tof. Neemt niet weg dat het triest is dat sommige figuren ghb nodig hebben om aan hun trekken te komen.
Slappe hap, zo noem ik het JK!quote:Op maandag 18 september 2006 15:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is de verschraling van de maatschappij, UIO!
Vroegâh, toen waren er nog mannen van stavast, die elcken vrouw met gepaschten egards benaaderden!quote:Op maandag 18 september 2006 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Slappe hap, zo noem ik het JK!
Dit is een gevaarlijke weg die je hier in slaat. Nog vroeger hadden we namelijk knuppels waarmee we de dames eerst buiten bewustzijn sloegen om ze vervolgens mee te slepen naar onze holen.quote:Op maandag 18 september 2006 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vroegâh, toen waren er nog mannen van stavast, die elcken vrouw met gepaschten egards benaaderden!
Ow, dat wist ik dan weer niet. Zolang het maar met wederzijds respect gebeurt, is het goed. Als ze je niet respecteren nadat je ze lens hebt geslagen, doe je toch iets fout dus.quote:Op maandag 18 september 2006 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar dat gebeurde wel met wederzijds respect!
ah jij was gister best wel vlot je nest uitquote:Op zondag 17 september 2006 10:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, mooie tijd weer Hobje![]()
Mogguh mensen
hehequote:Op maandag 18 september 2006 16:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ah jij was gister best wel vlot je nest uit
hebben ze bij mij ook es gedaan... alleen ik werd er enorm misselijk van...tja ik dronk bier...quote:Op maandag 18 september 2006 13:10 schreef Ripley het volgende:
Jerruh mist weer een goede tripquote:Op maandag 18 september 2006 16:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hebben ze bij mij ook es gedaan... alleen ik werd er enorm misselijk van...tja ik dronk bier...
HOiquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:26 schreef -B- het volgende:
Bier moet je ook opdrinken en niet laten staan.
Ik begin altijd met een dansjequote:Op dinsdag 19 september 2006 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen. Begin de dag goed. Begin met een buisje GHB.
quote:
Begin de dag zonder zorgenquote:
Right back at yaquote:
Ik begin altijd met een lach...quote:
Whoei! Het bushokje!quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Right back at ya
*begint de dag met een dansje*![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Right back at ya
*begint de dag met een dansje*![]()
Wat mot ie?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:08 schreef Joene het volgende:
Vanavond komt Jazeker De Hypotheker bij ons thuis langs dat gaat wat worden![]()
![]()
Vertellen hoeveel geld mijn salaris kan ophoesten.quote:
Hoezo? Ga je weer verhuizen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Vertellen hoeveel geld mijn salaris kan ophoesten.
Dat depends on ze budget jaquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat depends on ze budget ja
Als de maandlasten voor het huis wat wij ingedachten hebben niet schrikbarend hyoger ligt dan dat we nu betalen om te huren. Wat ik dus denk.
Gaan we waarschijnlijk een huis kaufen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |