He hoi , wanneer ga je naar de sauna !quote:
Ik durf nu niet meerquote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
He hoi , wanneer ga je naar de sauna !
Whehehehehe, opzich maak ik geen foto's voor fok! heur.quote:
Heb je wel gelijk zo'n wazige David Hamilton lensquote:Op donderdag 14 september 2006 14:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehehe, opzich maak ik geen foto's voor fok! heur.
Daar zit je dan met je strakke tieten tussen al die verlepte ouwe mannetjes, die krijgen spontaan een hartaanval als Ripley de sauna betreedt. Wil je dat op je geweten hebben Joene.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
He hoi , wanneer ga je naar de sauna !
hehehehehequote:Op donderdag 14 september 2006 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk zo'n wazige David Hamilton lens
Jahoorquote:Op donderdag 14 september 2006 14:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je strakke tieten tussen al die verlepte ouwe mannetjes, die krijgen spontaan een hartaanval als Ripley de sauna betreedt. Wil je dat op je geweten hebben Joene.
Niks mis mee idd.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, goede visual.
dat komt wel is voor in een sauna.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dat er zo een beetje zweet over haar meisjes heen parelt enzo.
Of over Joene's bierbuikquote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Afdak Dubbeldrank, Afdak.quote:
hey joh, JK. Doe's niet!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehehequote:
ALs je er ook 1 wilt , moet je ff een jaar of wat flink bier drinken.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:29 schreef n00cL30n het volgende:
*~was ff bezweken~*
Joenes spoiler!
Zo te horen doet hij flink z'n best met die afscheidsborrels, nou maar hopen dat het geen laffe malt drinker isquote:Op donderdag 14 september 2006 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ALs je er ook 1 wilt , moet je ff een jaar of wat flink bier drinken.
Spoiler ben ik eraf aan het halen... En ik ben ook inderdaad geen malt drinker.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zo te horen doet hij flink z'n best met die afscheidsborrels, nou maar hopen dat het geen laffe malt drinker is
Checkquote:Op donderdag 14 september 2006 15:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Spoiler ben ik eraf aan het halen... En ik ben ook inderdaad geen malt drinker.
Ik krijg er rode konen van, JKquote:Op donderdag 14 september 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verder kan ik me er eigenlijk niet zoveel bij voorstellen.
hehe ja maar nu ben ik enorm gemotiveerd!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens anders gehoord
Vriendje niet in de buurt?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ja maar nu ben ik enorm gemotiveerd!
en damn, ik heb zin in seks!.
Ja, godverdomme, had dat dinsdag niet gekundquote:Op donderdag 14 september 2006 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ja maar nu ben ik enorm gemotiveerd!
en damn, ik heb zin in seks!.
Wie niet A, wie niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:52 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben spontaan aan het fappen geslagen na dat verhaal van JK>
Het was ruimschoots voldoende.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verder kan ik me er eigenlijk niet zoveel bij voorstellen.
oeh die lekkere ober jah! hou m in de gaten, will ya? als je nog een nieuwe stagiaire nodig hebt...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, had dat dinsdag niet gekund![]()
Dan hadden we samen gewoon die lekkere ober naar de overkant gesleurd
daar waar wij ze niet kunnen zienquote:Op donderdag 14 september 2006 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is er popje, waar zijn je rode koontjes?
owwww koontjes....quote:Op donderdag 14 september 2006 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |