He hoi , wanneer ga je naar de sauna !quote:
Ik durf nu niet meerquote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
He hoi , wanneer ga je naar de sauna !
Whehehehehe, opzich maak ik geen foto's voor fok! heur.quote:
Heb je wel gelijk zo'n wazige David Hamilton lensquote:Op donderdag 14 september 2006 14:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehehe, opzich maak ik geen foto's voor fok! heur.
Daar zit je dan met je strakke tieten tussen al die verlepte ouwe mannetjes, die krijgen spontaan een hartaanval als Ripley de sauna betreedt. Wil je dat op je geweten hebben Joene.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
He hoi , wanneer ga je naar de sauna !
hehehehehequote:Op donderdag 14 september 2006 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk zo'n wazige David Hamilton lens
Jahoorquote:Op donderdag 14 september 2006 14:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je strakke tieten tussen al die verlepte ouwe mannetjes, die krijgen spontaan een hartaanval als Ripley de sauna betreedt. Wil je dat op je geweten hebben Joene.
Niks mis mee idd.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, goede visual.
dat komt wel is voor in een sauna.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dat er zo een beetje zweet over haar meisjes heen parelt enzo.
Of over Joene's bierbuikquote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Afdak Dubbeldrank, Afdak.quote:
hey joh, JK. Doe's niet!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehehequote:
ALs je er ook 1 wilt , moet je ff een jaar of wat flink bier drinken.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:29 schreef n00cL30n het volgende:
*~was ff bezweken~*
Joenes spoiler!
Zo te horen doet hij flink z'n best met die afscheidsborrels, nou maar hopen dat het geen laffe malt drinker isquote:Op donderdag 14 september 2006 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ALs je er ook 1 wilt , moet je ff een jaar of wat flink bier drinken.
Spoiler ben ik eraf aan het halen... En ik ben ook inderdaad geen malt drinker.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zo te horen doet hij flink z'n best met die afscheidsborrels, nou maar hopen dat het geen laffe malt drinker is
Checkquote:Op donderdag 14 september 2006 15:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Spoiler ben ik eraf aan het halen... En ik ben ook inderdaad geen malt drinker.
Ik krijg er rode konen van, JKquote:Op donderdag 14 september 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verder kan ik me er eigenlijk niet zoveel bij voorstellen.
hehe ja maar nu ben ik enorm gemotiveerd!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens anders gehoord
Vriendje niet in de buurt?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ja maar nu ben ik enorm gemotiveerd!
en damn, ik heb zin in seks!.
Ja, godverdomme, had dat dinsdag niet gekundquote:Op donderdag 14 september 2006 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ja maar nu ben ik enorm gemotiveerd!
en damn, ik heb zin in seks!.
Wie niet A, wie niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:52 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben spontaan aan het fappen geslagen na dat verhaal van JK>
Het was ruimschoots voldoende.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verder kan ik me er eigenlijk niet zoveel bij voorstellen.
oeh die lekkere ober jah! hou m in de gaten, will ya? als je nog een nieuwe stagiaire nodig hebt...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, had dat dinsdag niet gekund![]()
Dan hadden we samen gewoon die lekkere ober naar de overkant gesleurd
daar waar wij ze niet kunnen zienquote:Op donderdag 14 september 2006 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is er popje, waar zijn je rode koontjes?
owwww koontjes....quote:Op donderdag 14 september 2006 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Well duh. Daar had ik zelf niet aan gedacht.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:19 schreef n00cL30n het volgende:
[nerd modus]
Google is je beste vriend
[/nerd modus]
Zoiets?
hehe hallo!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:21 schreef Maisnon het volgende:
Cool, yarrrr, incrowd in zicht!
Jerruh, hoe is het afgelopen met die ene huisgenoot van je?
Het klinkt in elk geval leuker dan die ns omroep baan.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Well duh. Daar had ik zelf niet aan gedacht.
Maar ik zoek dus een goede foto van een onbekende vrouw die een type monica belluci is. Niet Monica Belluci
En ja, ik heb een rare baan.
Mooi zoquote:Op donderdag 14 september 2006 16:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe hallo!
ehm die is drie weken geleden eruit gezet, de dag erna werd het water weer aangesloten, een week erna kwamen ze schoonmaken en volgende week woensdag krijg ik een nieuwe huisgenoot! dus al met al is het helemaal goed gekomen!.
dat zeker wetenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mooi zoecht super, kun je eindelijk weer fatsoenlijk slapen enzo, daarom ben je zeker zo gemotiveerd
Djeesus.. denk ik een keer behulpzaam te zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Well duh. Daar had ik zelf niet aan gedacht.
Maar ik zoek dus een goede foto van een onbekende vrouw die een type monica belluci is. Niet Monica Belluci
En ja, ik heb een rare baan.
Dan blijf je omroepen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Het klinkt in elk geval leuker dan die ns omroep baan.
Die 2e is top, thanks. Nu zoek ik alleen nog eeen groter formaat fotoquote:Op donderdag 14 september 2006 16:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Djeesus.. denk ik een keer behulpzaam te zijn.
Hier.. de celeb look-a-like website.
En nog een
opslaan -> paint -> stretch picturequote:Op donderdag 14 september 2006 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die 2e is top, thanks. Nu zoek ik alleen nog eeen groter formaat foto![]()
Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiing Donggggggggggggggggquote:Op donderdag 14 september 2006 16:42 schreef n00cL30n het volgende:
Waar om?
Tja, ik had gehoopt dat dat portet fotootje een thumb was van een grotere...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die 2e is top, thanks. Nu zoek ik alleen nog eeen groter formaat foto![]()
Waar OOOOOOOOM!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiing Dongggggggggggggggg
De trein in de richting Haarlem vertrekt vandaag van spoor 3.
Tevens heeft deze trein 10 minuten vertraging.
Diiiiiiiiiiiiiiiing Donggggggggggg
Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiing Donggggggggggggggggquote:Op donderdag 14 september 2006 16:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiing Dongggggggggggggggg
De trein in de richting Haarlem vertrekt vandaag van spoor 3.
Tevens heeft deze trein 10 minuten vertraging.
Diiiiiiiiiiiiiiiing Donggggggggggg
geeft nix, was tpch een kutfeestje!quote:
Whehehhe, godver morgen weer om 6 uur de fokkerweg checken.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
geeft nix, was tpch een kutfeestje!
Laters !quote:Op donderdag 14 september 2006 16:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ga nu de FoK!kerweg checken, en doe dit maandagochtend pas weer.
Laters!
Don't blame us!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:51 schreef -B- het volgende:
Schoonheidsslaapje noemen ze het dan.....ik ben nog net zo lelijk als toen ik er aan begon.
Weet ik niet, maar de bushokjes staan klaarquote:Op donderdag 14 september 2006 16:23 schreef Joene het volgende:
Mais Wie?
Het lijkt er eigenlijk totaal niet op!!!quote:
Mate !quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:14 schreef Armageddon het volgende:
brossers!
Mogguh Ripley beeb , ga je nog met je jesters naar het strand ?quote:
Mogguhquote:
Kan ie er niet 1 "lenen" op het station ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:11 schreef just me het volgende:
Oe! gisteren mijn sollicitatiebrief afgegeven
Vandaag rustig aandoen want vanavond hebben we weer eens een feestje! Moet nog wel een fiets regelen voor E. want we gaan dus niet met de auto
Oe! *duimt*quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:11 schreef just me het volgende:
Vandaag rustig aandoen want vanavond hebben we weer eens een feestje! Moet nog wel een fiets regelen voor E. want we gaan dus niet met de auto
Ik zoek een andere auto. Die eaupel is zo'n beetje aan het eind van zijn latijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:11 schreef just me het volgende:
But of course is het passee! Maar het is voor het afscheid van een collegaatje en die wil er heen omdat er wat DJ's draaien die zij leuk vindt. Of zo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:15 schreef n00cL30n het volgende:
Oei duimen!
Groetjes.. En Jimmy Woo? Is dat ondertussen niet al een beetje Passee?
NE-Wayz... De doorbitch mag de groetjes hebben van Jason.
Jimmy whoquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:15 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor net dat ik vanavond naar de Jimmy Woo gaat.
Micra kaufen met 170k op de teller ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zoek een andere auto. Die eaupel is zo'n beetje aan het eind van zijn latijn.
dat is mooi vaginaquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zoek een andere auto. Die eaupel is zo'n beetje aan het eind van zijn latijn.
Vaginaquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:25 schreef just me het volgende:
Over vagina gesproken.. tijd voor mij om te gaan douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |