waar liggen die?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Wat Heintje al eerder zei, met die small chainsaw en 3 boeken om de houdbaarheid van bepaalde items te verhogen (small chainsaw kan je 3x opvoeren) kan je de chainsaw 3x3x3=27x langer gebruiken.
In de keukenlade van die oude heks, als je dan zegma rechtsaf gaat voor de patatzaakquote:
hahahahahquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:55 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
In de keukenlade van die oude heks, als je dan zegma rechtsaf gaat voor de patatzaak
Ter Zijner Tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee er komt geen patch voor de letters, slecht maar het probleem is dat die tekst in andere versies in een andere taal is, en het wordt dan veel te groot om dat te patchen.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Bekijk het van de positieve kant, alle mooie moment die wij al hebben gehad kom jij nog tegenquote:
Dat kan, gewoon meteen de cases laten vallen in het begin en je eigen gang gaan is een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:13 schreef Kadesh het volgende:
Ik heb nog niet alles gelezen, maar kan je het spel ook spelen zonder je aan de opdrachten te houden? Zoals het redden van mensen. Ik wil gewoon alle 54.000 zombie's killen.![]()
Je kunt opslaan bij restrooms, bijvoorbeeld een toilet of de slaapplaats bij de security room ofquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:17 schreef Niek. het volgende:
Kan iemand mij het save systeem uitleggen, ik snap hoe je gewoon moet opslaan, maar als je dood bent kan je dan alleen maar kiezen tussen vorige savegame en opnieuw beginnen met dezelfde stats? vind dat nogal bagger namelijk, heb je net veel pp gescoord, ga je dood en ben je dus bijna gedwongen opnieuw te beginnen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dood gaat kun je inderdaad kiezen of je door gaat met je vorige savegame of geheel opnieuw begint met dezelfde stats. Als je veel PP gescoord hebt, zorg er dan voor dat je opslaat. Ik sla bijvoorbeeld altijd even op als ik iemand terug heb gebracht naar de security room.Welcome to the future
Het zit er in.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:57 schreef Kadesh het volgende:
Zit dit ook in het spel? Of is het een zelfgemaakte photoshop?
LET OP, MISCHIEN EEN SPOILER!!11
http://www.myxbox360.com/screenshots/272-blpeobkamr.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tank besturen is niet mogelijkOp vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:29 schreef Heintje het volgende:
Waar zou je in een winkel centrum boeken kunnen vinden?een hele slimme opmerking, de vrag was ook welke, daarnaast is er nog een 4de boek te vinden waardoor je wapens laner meegaan, alleen die kan je pas halen na een scoop goed te doorlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |