abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:08:37 #101
132842 Legendkiller
The one and only
pi_41968527
Helaas door tijdsgebrek de laatste tijd niet meer gespeeld, maar ondanks alle aankomende toppers weet ik zeker dat ik dit spel nog vaak ga spelen!!
Welcome to the future
pi_41968741
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_41968872
Ik heb alle cases nu gehaald, maar het duurt nog 12u voordat die heli komt...
pi_41971290
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:17 schreef Kremers het volgende:
Laten we zeggen dat je er nog niet helemaal bent
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_41974015
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:39 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat je er nog niet helemaal bent
je bent ongeveer op de helft
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_41977850
Gisteren de eerste 72 uur afgerond en aangezien ik het verhaal niet meer gevolgd had kreeg ik geen andere mode beschikbaar. Ik ben nu dus wel het verhaal aan het volgen en het gaat inmiddels echt stukken beter. Het opnieuw spelen met een hoger level nodigt echt uit meerdere keren te spelen.

Ik krijg het nu zelfs voor elkaar om de storyline te spelen én een hoop overlevenden te redden. Dit was voorheen niet denkbaar voor mij . Ik vond alleen die psycho in die gun shop wel erg pittig!

Ik zit nu in Case 5 en het valt me trouwens op hoe relatief weinig ik nog heb gespeeld. De meeste cases zijn tot nu toe cutscenes geweest. Wellicht dat daar straks nog verandering in komt?
  woensdag 20 september 2006 @ 11:27:05 #107
35662 Heintje
Gears of War.
pi_41977900
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:17 schreef Kremers het volgende:
Die laatste 12 uur kun je nog ff lekker doorlevelen. Zonder te spoileren krijg je bij bepaalde ventjes 5000PP per persoon. En er lopen er best veel rond dus dat schiet wel op.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_41977982
Ik heb hem nu uitgespeeld, story en overtime. Bij het hoofdmenu is nu een nieuwe optie toegevoegd, overtime. Blijf deze altijd actief voortaan, dus ook als ik overtime opnieuw begin alleen om ventjes te slachten een PP te verdienen tot ik doodga?
  Eindredactie Games woensdag 20 september 2006 @ 19:20:28 #109
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41991182
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:27 schreef Heintje het volgende:

[..]

Die laatste 12 uur kun je nog ff lekker doorlevelen. Zonder te spoileren krijg je bij bepaalde ventjes 5000PP per persoon. En er lopen er best veel rond dus dat schiet wel op.
kan je beter naar de garage om iedereen af te rijden
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games woensdag 20 september 2006 @ 19:21:02 #110
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41991206
heeft iemand een goede map ?
  woensdag 20 september 2006 @ 19:54:51 #111
132842 Legendkiller
The one and only
pi_41992331
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:21 schreef donald_dick het volgende:
heeft iemand een goede map ?
quote:
Welcome to the future
  Eindredactie Games donderdag 21 september 2006 @ 10:57:28 #112
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_42009371
godverdomme, ik meot fliepke ihalen met dead rising
pi_42012915
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem nu uitgespeeld, story en overtime. Bij het hoofdmenu is nu een nieuwe optie toegevoegd, overtime. Blijf deze altijd actief voortaan, dus ook als ik overtime opnieuw begin alleen om ventjes te slachten een PP te verdienen tot ik doodga?
Ja dus...alleen de mini chainsaws liggen er niet meer.
pi_42013683
Okee, nu dan iedereen een flink eind op weg is en het spel al een of meerdere keren heeft uitgespeeld is het misschien een leuk moment om de verhaallijn te gaan bespreken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en misschien komt het doordat ik tegelijk met een maat Resident Evil 4 aan het spelen was, maar ik zag een boel gelijkenissen en links tussen het verhaal van Resident Evil 4 en Dead Rising. Ik was eigenlijk aan het wachten tot dit werd uitgelegd, maar helaas. Maar kijk naar onderstaande zaken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmmmmm…het zou me niks verbazen als beide verhaallijnen in de toekomst samenkomen of met elkaar verbonden worden.
  donderdag 21 september 2006 @ 14:06:52 #115
35662 Heintje
Gears of War.
pi_42014249
Ik vind alleen 1 ding vreemd aan het verhaal.
SPOILER
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_42014541
SPOILER
pi_42019916
Diegene die dead rising voor 40 euro incl. wil hebben, ga hier naartoe, wie het eerst komt, wie het eerst maalt(dus naar me mailen,diegene die het eerst mailt, krijgt um) [TK]Dead Rising ruilen of kopen
GamerTag
  donderdag 21 september 2006 @ 18:34:41 #118
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42022198
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:19 schreef masterdave het volgende:
Diegene die dead rising voor 40 euro incl. wil hebben, ga hier naartoe, wie het eerst komt, wie het eerst maalt(dus naar me mailen,diegene die het eerst mailt, krijgt um) [TK]Dead Rising ruilen of kopen
spam
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_42022470
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:34 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

spam
Is toch geen spam? zijn vast mensen die die game willen, en dan is dit een mooie mogelijkheid.
pi_42029623
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:34 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

spam
Jij post echt alleen maar nutteloze opmerkingen hier

Maar goed
SPOILER
  Eindredactie Games vrijdag 22 september 2006 @ 00:26:01 #121
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_42035589
als het goed is , sta ik nu bovenaan van mijn friendlist, waar ook fliepke bij zit
pi_42036414
wil hem ook hebben
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_42039928
Eindelijk de eerste 72 uur inclusief alle cases uitgespeeld en wat blijft het spel tof zeg! Die Overtime mode vind ik erg orgineel en je krijgt echt het idee als je daar op dag 4 rondloopt dat je niet gewenst bent.

Eerst moest je zien te overleven vanwege de zombies, maar nu slaat het de hele andere weg in en heb ik niet zoveel last meer van de zombies eigenlijk. Ik ben nu op zoek naar die 10 Queens voor Isabela.

Ik zit nu op level 40 en als je al die
SPOILER
blijft killlen vliegen je levels wel omhoog zeg! Ik ben sinds Tomb Raider Legend niet meer zo verslaafd geweest aan een game .
pi_42040807
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:45 schreef Scriptkiddie het volgende:
Eindelijk de eerste 72 uur inclusief alle cases uitgespeeld en wat blijft het spel tof zeg! Die Overtime mode vind ik erg orgineel en je krijgt echt het idee als je daar op dag 4 rondloopt dat je niet gewenst bent.

Eerst moest je zien te overleven vanwege de zombies, maar nu slaat het de hele andere weg in en heb ik niet zoveel last meer van de zombies eigenlijk. Ik ben nu op zoek naar die 10 Queens voor Isabela.

Ik zit nu op level 40 en als je al die
SPOILER
blijft killlen vliegen je levels wel omhoog zeg! Ik ben sinds Tomb Raider Legend niet meer zo verslaafd geweest aan een game .
http://www.nvvp.net/index.asp?a=10791&s=2803&p=1

doe der wat mee jongen, je vergooit je leven
GamerTag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')