Ik ga er van uit dat hij de winnende goal maakt in de champions league finalequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben benieuwd of hij ooit in de basis terecht komt
Farfan - Kone loopt goed
Hij heeft inderdaad geen blessure gehad, klopt...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef Catch22- het volgende:
die kerel zit al 3,5 maand bij psv en nog steeds niet wedstrijdfit?
Ja, zeer zeker. Was ook geen onaardige trefferquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Leuk die goal.
Mooie move van Konequote:Op zaterdag 16 december 2006 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker. Was ook geen onaardige treffer
Ik hoop dat hij fit blijft en er nog wel een paar weet te scorenquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker. Was ook geen onaardige treffer
Winnende puntertje in de 85te minuutquote:Op zondag 17 december 2006 18:31 schreef MrSASO het volgende:
PSV zal hem nog hard nodig hebben tegen Arsenal.
Kopbal in de laatste minutenquote:Op zondag 17 december 2006 18:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Winnende puntertje in de 85te minuut![]()
Die bedoelde ik ook niet in mijn eerste post over deze wedstrijd. Als Kluivert maar 1 assist had gemaakt, had ik niet in mijn eerste post het woord 'eerste' gebruikt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De goal van Kone was niet de eerste goal
Ik over de goal van Kone, dat lijkt me toch duidelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Spank heeft het over de goal van Afellay, dat lijkt me toch duidelijk.
Je hebt een over een hakkie, dat was de eerste assist op Affelay. De tweede assist was een dieptepass richting linksbuiten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik over de goal van Kone, dat lijkt me toch duidelijk.
Overigens was die op Koné een stuk mooier en knapper
Was dat Kluivert?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je hebt een over een hakkie, dat was de eerste assist op Affelay. De tweede assist was een dieptepass richting linksbuiten.
Jullie hebben mazzel dat hij niet al te snel meer is.quote:Op zondag 24 december 2006 12:24 schreef Erasmusch het volgende:
Dat belooft wat tegen onze verdediging![]()
Zat ik ook al aan te denken. Volgens mij kan dat best wel een goede stimulans voor hem zijn. Elke keer als Kluivert nu zie, vraag ik me alleen wel af wanneer hij weer geblesseerd uitvalt.quote:Op zondag 24 december 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Grappig dat Afellay het zo goed lijkt te kunnen vinden met Kluivert. Eerder al met die goal na advies van Patrick en nu dat hakje weer.
Is hij dan toch meer mentor dan je zou denken?
Ik heb inderdaad het idee, dat hij veel met de jonge spelers praat en adviseert. Die "rol" had ik eigenlijk niet achter hem gezocht.quote:Op zondag 24 december 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Grappig dat Afellay het zo goed lijkt te kunnen vinden met Kluivert. Eerder al met die goal na advies van Patrick en nu dat hakje weer.
Is hij dan toch meer mentor dan je zou denken?
En niet te vergeten een paar drukbevolkte zebrapaden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Onder het genot van een hapje, drankje, wellicht een striptease act hier en daar ter afleiding.
Was het zo erg danquote:Kluivert weigert aangifte te doen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 27 december om 09:39
De spreekkoren aan het adres van Patrick Kluivert tijdens het competitietreffen van Feyenoord en PSV van gisteren blijven zonder gevolgen. De aanvaller van de regerend landskampioen weigerde aangifte te doen tegen een deel van de Feyenoord-aanhang.
Scheidsrechter Ruud Bossen maakte bovendien op het wedstrijdformulier géén melding van de beledigingen en ook justitie onderneemt geen actie. De Rotterdamse politie arresteerde weliswaar vier mensen die deelnamen aan de spreekkoren, maar moest de daders korte tijd later weer laten gaan.
De Rotterdamse club onderzoekt of het zijn thuisduels vanaf komend seizoen op zaterdagavond gaat afwerken. De club houdt een enquête onder de seizoenkaarthouders om te kijken hoe de fans daartegenover staan
Spreekt hij Kira Eggers nog wel eens dan, denk je?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Onder het genot van een hapje, drankje, wellicht een striptease act hier en daar ter afleiding.
Dat werd volgens mij inderdaad ook gezongen.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:56 schreef MCH het volgende:
Bij studio voetbalhadden ze de volgende spreekkoor gehoord: Jingle Bell Jingle Bell, kluivert in de cel.
![]()
Wat heeft iemands privé leven met de topper Feyenoord-PSV te maken? En waarom zing je dat met kerst? Waarom kom je zulke dingen in een voetbalstadion zingen, waar wordt gevoetbald? Zoek dan een ander theater op. Het getuigt niet van veel klasse.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:59 schreef DeVinger het volgende:
Nou vreselijk allemaal. Hij weet zelf ook wel dat hij iemand heeft doodgereden en ik kan me niet voorstellen dat er in zijn eigen omgeving nooit geintjes over gemaakt worden. Natuurlijk is dat wat anders dan een kuip vol die onvriendelijke liedjes zingt, maar als je daarvoor inderdaad aangifte gaat doen ben je wel heel stom bezig. Het was alleen leuk geweest als hij een vreselijk mooi doelpunt, alhoewel, een heel schlemielig doelpunt had gemaakt en daarmee Feyenoord 0 punten had bezorgt.
Ik bedoel er meer mee te zeggen, je kan het toch niet tegenhouden in Nederland.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:08 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat heeft iemands privé leven met de topper Feyenoord-PSV te maken? En waarom zing je dat met kerst? Waarom kom je zulke dingen in een voetbalstadion zingen, waar wordt gevoetbald? Zoek dan een ander theater op. Het getuigt niet van veel klasse.
Zodra Kluivert de bank verliet was het massaal anderhalve minuut "Kluivert moordenaar". Toen ie in het veld stond ook nog even met de andere leus. Was duidelijk te horen onder het verslag. De scheidsrechter heeft het ook gehoord, maar meldt het dus niet. Van mij part sluiten ze Bossen daarvoor op, meeloopgedrag moet ook gestraft.
De complimenten voor Lucius, die het wel snapt.
Wat heeft Lucius gedaan dan? Ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:08 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat heeft iemands privé leven met de topper Feyenoord-PSV te maken? En waarom zing je dat met kerst? Waarom kom je zulke dingen in een voetbalstadion zingen, waar wordt gevoetbald? Zoek dan een ander theater op. Het getuigt niet van veel klasse.
Zodra Kluivert de bank verliet was het massaal anderhalve minuut "Kluivert moordenaar". Toen ie in het veld stond ook nog even met de andere leus. Was duidelijk te horen onder het verslag. De scheidsrechter heeft het ook gehoord, maar meldt het dus niet. Van mij part sluiten ze Bossen daarvoor op, meeloopgedrag moet ook gestraft.
De complimenten voor Lucius, die het wel snapt.
die deed ssstttt met z'n vinger op de mond naar het vak waar het vooral vandaan kwamquote:Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Wat heeft Lucius gedaan dan? Ik heb het niet gezien.
En toen hielden ze de mond maar, omdat hun juf het zei? Kom op zeg, er zijn toch wel betere spreekkoren te verzinnen! En ik vraag me af of een speler er nou veel slechter van gaat spelen. Maar al te vaak heeft het een ander effect. Zo verloor PSV van Lyon door een fluitconcert. Dat noem ik dan niet direct dom, maar het was toch wel vrij onnozel als je wist wie schieten ging. 't Zal eens die paar procent kracht schelen, lullig.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:51 schreef MCH het volgende:
[..]
die deed ssstttt met z'n vinger op de mond naar het vak waar het vooral vandaan kwam
Ppffff...quote:De Rotterdamse politie arresteerde weliswaar vier mensen die deelnamen aan de spreekkoren, maar moest de daders korte tijd later weer laten gaan.
http://www.youtube.com/watch?v=sGABLOM0iBAquote:Op woensdag 27 december 2006 17:56 schreef MCH het volgende:
Bij studio voetbalhadden ze de volgende spreekkoor gehoord: Jingle Bell Jingle Bell, kluivert in de cel.
![]()
Uh, ja. Bovendien wat zijn jullie hier nou aan 't janken? Spreekkoren zijn zo oud als de sport zelf. Het hoort er gewoon bij. Juist het 'zogenaamde' bioscoop-publiek' maakt zo'n wedstrijd minder leuk. Natuurlijk is het aan één persoon richten van leuzen wat triester, maar het hoort er allemaal bij. Dat zit allemaal inbegrepen bij de miljoenen op je bankrekening.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:21 schreef the_hunter het volgende:
Als bossen een echte held was, had hij gewoon de wedstrijd gestaakt. Maar ach, moordenaar is natuurlijk een stuk minder erg dan tyfushond en moraalridder. Wat een kneus die bossen!
En je punt is....?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Uh, ja. Bovendien wat zijn jullie hier nou aan 't janken? Spreekkoren zijn zo oud als de sport zelf. Het hoort er gewoon bij. Juist het 'zogenaamde' bioscoop-publiek' maakt zo'n wedstrijd minder leuk. Natuurlijk is het aan één persoon richten van leuzen wat triester, maar het hoort er allemaal bij. Dat zit allemaal inbegrepen bij de miljoenen op je bankrekening.
Wat is nou een wedstrijd NEC - Vitesse zonder 'Het zijn de homo's, yes, yes!' op de achtergrond? En zo nu en dan zitten er nog grappige tussen ook, zoals met Stefan Postma tijdens Sinterklaas. Ik heb liever de hele wedstrijd lawaai in 't stadion dan dat er af en toe een of andere knakker met een colbert "Druk een punt!" roept.
Nee, wanneer de vriendin van een van de spelers belachelijk wordt gemaakt, dan moet de wedstrijd gestaakt worden! Sylvie heeft een broer in Amsterdam!!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:21 schreef the_hunter het volgende:
Als bossen een echte held was, had hij gewoon de wedstrijd gestaakt. Maar ach, moordenaar is natuurlijk een stuk minder erg dan tyfushond en moraalridder. Wat een kneus die bossen!
Het is een verschil wanneer je iemand voor lul zet of iemand echt diep kwetst! Een Ado spreekkoor tegen Kezman (in een massagraf) vond ik dan ook echt niet kunnen, als er een wedstrijd om leuzen gestaakt hadden moeten worden dan was het die wel..quote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Uh, ja. Bovendien wat zijn jullie hier nou aan 't janken? Spreekkoren zijn zo oud als de sport zelf. Het hoort er gewoon bij. Juist het 'zogenaamde' bioscoop-publiek' maakt zo'n wedstrijd minder leuk. Natuurlijk is het aan één persoon richten van leuzen wat triester, maar het hoort er allemaal bij. Dat zit allemaal inbegrepen bij de miljoenen op je bankrekening.
Wat is nou een wedstrijd NEC - Vitesse zonder 'Het zijn de homo's, yes, yes!' op de achtergrond? En zo nu en dan zitten er nog grappige tussen ook, zoals met Stefan Postma tijdens Sinterklaas. Ik heb liever de hele wedstrijd lawaai in 't stadion dan dat er af en toe een of andere knakker met een colbert "Druk een punt!" roept.
Bommen op Rotterdam is zeker niet zo erg als 1 moordenaarquote:Op woensdag 27 december 2006 18:21 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb het niet over mezelf pik. Ik heb het er over dat als Bossen consequent is, hij de wedstrijd had gestaakt.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:38 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Bommen op Rotterdam is zeker niet zo erg als 1 moordenaar![]()
Joh geen enkele scheidsrechter durft het aan om een wedstrijd te staken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:15 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mezelf pik. Ik heb het er over dat als Bossen consequent is, hij de wedstrijd had gestaakt.
zeikerdje...quote:Op donderdag 28 december 2006 22:36 schreef Toewan het volgende:
[..]
Nee, wanneer de vriendin van een van de spelers belachelijk wordt gemaakt, dan moet de wedstrijd gestaakt worden! Sylvie heeft een broer in Amsterdam!!
Ik hoop dat er meer spelers als Lucius op staan, die het publiek tot fatsoen manen.
[..]
Het is een verschil wanneer je iemand voor lul zet of iemand echt diep kwetst! Een Ado spreekkoor tegen Kezman (in een massagraf) vond ik dan ook echt niet kunnen, als er een wedstrijd om leuzen gestaakt hadden moeten worden dan was het die wel..
Jij hebt volgens mij nooit een ongeluk gehadquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:34 schreef Backdoorman het volgende:
en kluivert heeft niks te klagen want hij leeft nog en die man die goedwillend in zijn autootje zat is nu dood en ligt al een flinke tijd weg te rotten onder de aarde.
Het is nog een schande dat een moordenaar in ons land gewoon zijn miljoentjes kan blijven verdienen en vrij rond kan blijven lopen. Dus over die paar leuzen (de feyenoord-supporters zongen de waarheid, niet meer en niet minder) moet niemand huilen....het is zelfs zeer terecht.
wat moet je nou replyen op zoveel domheid?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:34 schreef Backdoorman het volgende:
en kluivert heeft niks te klagen want hij leeft nog en die man die goedwillend in zijn autootje zat is nu dood en ligt al een flinke tijd weg te rotten onder de aarde.
Het is nog een schande dat een moordenaar in ons land gewoon zijn miljoentjes kan blijven verdienen en vrij rond kan blijven lopen. Dus over die paar leuzen (de feyenoord-supporters zongen de waarheid, niet meer en niet minder) moet niemand huilen....het is zelfs zeer terecht.
omgquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:34 schreef Backdoorman het volgende:
Ik hoop voor je dat je een biertje te veel op hebt, en morgen met enige ontzetting terugkijkt op deze post.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:34 schreef Backdoorman het volgende:
Nu rest natuurlijk de vraag: Had je Kluif liever bij Feyenoord gehad dan Harry?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die goal vandaag, en die pass waarbij geen voordeel werd gegeven, bril fucking jant. Die gozer wordt met de wedstrijd beter, prachtige acties gezien van hem vanavond.
Nooit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nu rest natuurlijk de vraag: Had je Kluif liever bij Feyenoord gehad dan Harry?
Als kluivert was gehaald stond het maasgebouw niet meer overeind.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nu rest natuurlijk de vraag: Had je Kluif liever bij Feyenoord gehad dan Harry?
iq van een doperwtquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:34 schreef Backdoorman het volgende:
Ja, ze kunnen moeilijk loflieden gaan zingen over de prestatie's van het eigen elftal. Zie het als jaloers gedragquote:Op donderdag 28 december 2006 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=sGABLOM0iBA
Wat een helden daar bij Feyenoord
Zie het maar gewoon als haatquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen moeilijk loflieden gaan zingen over de prestatie's van het eigen elftal. Zie het als jaloers gedrag![]()
.
Mooie goal van Kluivert vandaag.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=sGABLOM0iBA
Wat een helden daar bij Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |