Kopbal in de laatste minutenquote:Op zondag 17 december 2006 18:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Winnende puntertje in de 85te minuut![]()
Die bedoelde ik ook niet in mijn eerste post over deze wedstrijd. Als Kluivert maar 1 assist had gemaakt, had ik niet in mijn eerste post het woord 'eerste' gebruikt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De goal van Kone was niet de eerste goal
Ik over de goal van Kone, dat lijkt me toch duidelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Spank heeft het over de goal van Afellay, dat lijkt me toch duidelijk.
Je hebt een over een hakkie, dat was de eerste assist op Affelay. De tweede assist was een dieptepass richting linksbuiten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik over de goal van Kone, dat lijkt me toch duidelijk.
Overigens was die op Koné een stuk mooier en knapper
Was dat Kluivert?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je hebt een over een hakkie, dat was de eerste assist op Affelay. De tweede assist was een dieptepass richting linksbuiten.
Jullie hebben mazzel dat hij niet al te snel meer is.quote:Op zondag 24 december 2006 12:24 schreef Erasmusch het volgende:
Dat belooft wat tegen onze verdediging![]()
Zat ik ook al aan te denken. Volgens mij kan dat best wel een goede stimulans voor hem zijn. Elke keer als Kluivert nu zie, vraag ik me alleen wel af wanneer hij weer geblesseerd uitvalt.quote:Op zondag 24 december 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Grappig dat Afellay het zo goed lijkt te kunnen vinden met Kluivert. Eerder al met die goal na advies van Patrick en nu dat hakje weer.
Is hij dan toch meer mentor dan je zou denken?
Ik heb inderdaad het idee, dat hij veel met de jonge spelers praat en adviseert. Die "rol" had ik eigenlijk niet achter hem gezocht.quote:Op zondag 24 december 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Grappig dat Afellay het zo goed lijkt te kunnen vinden met Kluivert. Eerder al met die goal na advies van Patrick en nu dat hakje weer.
Is hij dan toch meer mentor dan je zou denken?
En niet te vergeten een paar drukbevolkte zebrapaden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Onder het genot van een hapje, drankje, wellicht een striptease act hier en daar ter afleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |