Die niet eens van hem zelf isquote:Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef pascalheister het volgende:
heb je hem weer met z'n auto![]()
Helemaal mooi tochquote:Op donderdag 14 september 2006 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die niet eens van hem zelf is
was toch een auto van de baas![]()
Dat is inderdaad wel mooi meegenomen natuurlijk. Betaalt hij ook de boetes voor te hard rijden ?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Helemaal mooi toch![]()
![]()
Baas betaalt bezine en verzekering enz... Ideaal....
Het kost me nog een hoop geld ook, die ellendequote:Op donderdag 14 september 2006 21:29 schreef appelsientje het volgende:
Arme Bluezzie... ik ken je probleem... de NSjaren en jaren mee gereden en het was dat het gratis was.. anders....
Blij dat ik nu een auto heb
Is die ene nu weg uit Big Brother?
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:37 schreef pascalheister het volgende:
heb je hem weer met z'n auto![]()
Puerto Ricaanse zijn leukerquote:Op donderdag 14 september 2006 21:57 schreef pascalheister het volgende:
Gooische vrouwen was weer leuk trouwens
Okee, dan drink ik hem zelf wel opquote:Op donderdag 14 september 2006 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Thanx, maar had al een Gatorade achter mijn kiezen
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:01 schreef Eilanden het volgende:
Kan jij trouwens die tool uit Crew testen Bos?
Ziet er inderdaad wel aardig uit en ja, dat is een seriequote:Op donderdag 14 september 2006 22:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is dat een serie dan
Susan Visser (anouk in de serie) mag er ook wel wezen![]()
Kan jij in Crew? Kijk dan effe bij het topic van Renesitequote:Op donderdag 14 september 2006 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Ik zie het nu. Zal het even testenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan jij in Crew? Kijk dan effe bij het topic van Renesite
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Zal het even testen
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:29 schreef dndiek het volgende:
3027 toeschouwers bij de wedstrijd van Heerenveen
Het SCH-effect is merkbaar in Portugal
tering zeg, dat flik je toch niet met je vaste klantenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Thuis
Wilde de conducteur ons in Rotterdam ook nog een boete van 35 ¤ aansmeren omdat de treinkaartjes niet zouden kloppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |