Dat topic heb je helemaal niet nodig a.d.h.v. Rubbers reactie, alsof die neuzen dit jaar de UEFA cup gaan winnen zekerquote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar is dat hoeden opeten topic als je het nodig hebt he.
ach laat hem, hij dacht ook dat ze de CL zouden halen............quote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat topic heb je helemaal niet nodig a.d.h.v. Rubbers reactie, alsof die neuzen dit jaar de UEFA cup gaan winnen zeker
Pas maar op, dat gaat ook nog gebeuren!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach laat hem, hij dacht ook dat ze de CL zouden halen............
Weertquote:Op donderdag 14 september 2006 12:42 schreef rubbereend het volgende:niemand wil deze jongen meeten
[Meeting] Kermis Weert '06
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:42 schreef rubbereend het volgende:niemand wil deze jongen meeten
het is bijna een beetje zieligquote:Op donderdag 14 september 2006 12:42 schreef rubbereend het volgende:niemand wil deze jongen meeten
He wappie, neem je telefoon eens op johquote:
Alleen al om dit soort reakties ga ik hopen dat ze hem wel winnen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Dat topic heb je helemaal niet nodig a.d.h.v. Rubbers reactie, alsof die neuzen dit jaar de UEFA cup gaan winnen zeker
En ik denk niet dat ze jou willen kennenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:07 schreef Bjoro het volgende:
Gaat er nog iemand naar de Kermis in Weert ?
Ik wil wel, maar ken er niemand ?
Allemaalquote:Op donderdag 14 september 2006 11:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
hopelijk overwinteren we allebei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |