abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41797835
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:11 schreef PH52 het volgende:

[..]

Voor jou lijkt het vanzelfsprekend, voor iemand anders is dit totaal ondenkbaar.

Alsof iemands beroep ook maar iets te maken heeft met zijn/haar idee over al dan niet vreemd gaan.
Ja maar check haar wulpse gedrag en dan de hele dag te moeten werken met en tussen gespierde mannen waarbij vers zweet is vrijgekomen. Dan moet je heel stevig in je schoenen staan en monique is niet bepaald een type wat sterk in haar schoenen staat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41797880
Nee het was Mo die een telefoon door de ruit keilde
pi_41798064
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:10 schreef Yvon72 het volgende:
Ik snap Rob aan de ene kant wel, het is wel je huwelijk wat heel nederland kapot ziet gaan.

Natuurlijk weet je als je aan zo'n programma mee doet, dat de kans er in zit, omdat je nu eenmaal 24 uur bij elkaar zit, maar leuk om te zien is het niet.

Wat mij meer zorgen maakt, en dat kan ik hier boven niet terug vinden, is de thuis situatie van Rob en Mo.

in het begin hoorde we het verhaal van het raam en de telefoon.
en gisteren met de zusjes in de dagboekkamer.......

waren er toch wel een paar zinnen, die ik vond duiden op mishandelingen(verbeter me als ik het fout heb)

het kwam bij mij in ieder geval over dat het niet veilig was.
Het zou niet goed komen met Monique als ze gelijk het huis uit was gegaan... volgens Sabrina. Meende ervan te begrijpen dat Rob dan door het lint zou gaan? En dat dat niet de eerste keer zou zijn?
Rob is een machootje, vind zichzelf heel wat. Monique mag niet naar andere mannen kijken terwijl Robje wel naar andere vrouwen kijkt..
  donderdag 14 september 2006 @ 12:29:15 #44
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41798147
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef Tissik het volgende:

[..]

Volgens mij, was dat toch echt Sabrina die dat vertelde over die telefoon en het raam. Overigens vertelde ze niet dat ze door dat raam was geduwd, misschien was ze wel gevallen oid?
Het was wel Monique. Het gesprek was niet te volgen overigen maar ze zei niet dat ze was geduwd. 'Ging er de week daarna zelf doorheen' lalalalalalala 'komt die glaszetter' lalalalalala 'zegt ie: ken ik je niet ergens van' lalalalala ofzo.
pi_41798219
Als BB niks meer uitzend van Tijn en Monique samen dan kunnen ze gewoon blijvn knuffelen toch???
  donderdag 14 september 2006 @ 12:34:23 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41798262
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef spriet het volgende:

[..]

Het zou niet goed komen met Monique als ze gelijk het huis uit was gegaan... volgens Sabrina. Meende ervan te begrijpen dat Rob dan door het lint zou gaan? En dat dat niet de eerste keer zou zijn?
Ik meende daaruit op te maken dat er thuis iets gaande is wat Monique absoluut niet alleen aankan. Dat zou kunnen duiden op een agressief mannetje, maar kan nog veel meer betekenen. Het lijkt me vrij zinloos om te gaan speculeren over de losse handjes van Rob. De twee zijn al 20 jaar samen. Sorry, maar dan lijkt het me vooralsnog niet waarschijnlijk. En jaloers lijkt hij me al helemaal niet. Dat bleek duso ok niet de reden van zijn acties te zijn, afgelopen woensdag.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 14 september 2006 @ 12:36:13 #47
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41798301
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef spriet het volgende:
Als BB niks meer uitzend van Tijn en Monique samen dan kunnen ze gewoon blijvn knuffelen toch???
Sterker nog dan kan hij d'r gewoon volspuiten terwijl ze geen pil heeft geslikt en er geen condooms in het huis zijn en kunnen ze over een aantal weken stiekem samen een positieve zwangerschapstest (die ze hebben moeten kopen, stiekem van het huishoudgeld maar dat zag niemand) gaan zitten te bekijken. Zodat Monique met een groot familiegeheim het huis kan verlaten weer een aantal weken later, terwijl ze nog weken misselijk van spinazie en vis door het huis heeft kunnen banjeren. Om vervolgens door Rob met telefoon en al het raam uitgegooid te kunnen worden waarna ze niet wordt opgevangen door Tijn; hij is niet verantwoordelijk, hij is alleen maar een maatje.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:37:16 #48
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41798324
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik meende daaruit op te maken dat er thuis iets gaande is wat Monique absoluut niet alleen aankan. Dat zou kunnen duidelijk op een agressief mannetje, maar kan nog veel meer betekenen. Het lijkt me vrij zinloos om te gaan speculeren over de losse handjes van Rob. De twee zijn al 20 jaar samen. Sorry, maar dan lijkt het me vooralsnog niet waarschijnlijk. En jaloers lijkt hij me al helemaal niet. Dat bleek duso ok niet de reden van zijn acties te zijn, afgelopen woensdag.
Jammer he dat het eigenlijk waarschijnlijk gewoon een heel saai stel is
  donderdag 14 september 2006 @ 12:38:15 #49
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41798341
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik meende daaruit op te maken dat er thuis iets gaande is wat Monique absoluut niet alleen aankan. Dat zou kunnen duidelijk op een agressief mannetje, maar kan nog veel meer betekenen. Het lijkt me vrij zinloos om te gaan speculeren over de losse handjes van Rob. De twee zijn al 20 jaar samen. Sorry, maar dan lijkt het me vooralsnog niet waarschijnlijk. En jaloers lijkt hij me al helemaal niet. Dat bleek duso ok niet de reden van zijn acties te zijn, afgelopen woensdag.
En dat heb je ook weer van horen zeggen, dus daar kun je ook geen conclusies uit trekken. Je kunt alleen afgaan op wat je zelf hebt gezien, en dat was best heftig, tussen de zusjes in de dagboekkamer.
Als het lukt om iemand 8 jaar op te sluiten in een garagebox lijkt het onderdrukken van de partner in een huwelijk niet eens zo'n kunst.
Dat jij daar niet in gelooft spreekt in je voordeel, maar ikk denk dat er legio relaties zijn waar een van de partners onder een bepaalde druk staat en niet bij machte is er iets aan te veranderen.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  donderdag 14 september 2006 @ 12:41:10 #50
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41798401
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:38 schreef PH52 het volgende:

[..]

En dat heb je ook weer van horen zeggen, dus daar kun je ook geen conclusies uit trekken. Je kunt alleen afgaan op wat je zelf hebt gezien, en dat was best heftig, tussen de zusjes in de dagboekkamer.
Als het lukt om iemand 8 jaar op te sluiten in een garagebox lijkt het onderdrukken van de partner in een huwelijk niet eens zo'n kunst.
Dat jij daar niet in gelooft spreekt in je voordeel, maar ikk denk dat er legio relaties zijn waar een van de partners onder een bepaalde druk staat en niet bij machte is er iets aan te veranderen.
Ja natuurlijk. Maar laat je dan je vrouw zo'n huis ingaan?
  donderdag 14 september 2006 @ 12:42:09 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41798431
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:38 schreef PH52 het volgende:

[..]

En dat heb je ook weer van horen zeggen, dus daar kun je ook geen conclusies uit trekken.
Dat heb ik uit een interview uit de krant met Rob. Natuurlijk kan hij de boel aan elkaar liegen. Dat is dan nog mogelijk.
Ga ik alleen niet van uit.
quote:
Maar dat is op z'n minst nog altijd zeer twijfelachtig. Het lijkt me dus alles behalve gewenst om dit soort praatjes op het internet te gaan verspreiden als er alleen maar wat vage vermoedens zijn. En dan druk ik me nog voorzichtig uit.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:53:20 #52
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41798733
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat heb ik uit een interview uit de krant met Rob. Natuurlijk kan hij de boel aan elkaar liegen. Dat is dan nog mogelijk.
Ga ik alleen niet van uit.
[..]

Maar dat is op z'n minst nog altijd zeer twijfelachtig. Het lijkt me dus alles behalve gewenst om dit soort praatjes op het internet te gaan verspreiden als er alleen maar wat vage vermoedens zijn. En dan druk ik me nog voorzichtig uit.
Jouw reactie doorttrekkend zou je dus ook de reacties in de voetbalkantien moeten verbieden, volgens het verhaal dat jij aanhangt is daar al de commotie ontstaan, en niet op internet.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:56:28 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41798820
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:53 schreef PH52 het volgende:

[..]

Jouw reactie doorttrekkend zou je dus ook de reacties in de voetbalkantien moeten verbieden, volgens het verhaal dat jij aanhangt is daar al de commotie ontstaan, en niet op internet.
Die reageren toch gewoon op wat ze zien. Ze zien Tijn constant om Monique hangen, al knuffelend en af en toe kusjes gevend. Lijkt me toch wel even héél wat anders dan speculeren over iets wat er misschien wel in hun thuissituatie gebeurt en waar je absoluut geen aanwijzingen voor hebt, vind je ook niet?
pi_41798871
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:36 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Sterker nog dan kan hij d'r gewoon volspuiten terwijl ze geen pil heeft geslikt en er geen condooms in het huis zijn en kunnen ze over een aantal weken stiekem samen een positieve zwangerschapstest (die ze hebben moeten kopen, stiekem van het huishoudgeld maar dat zag niemand) gaan zitten te bekijken. Zodat Monique met een groot familiegeheim het huis kan verlaten weer een aantal weken later, terwijl ze nog weken misselijk van spinazie en vis door het huis heeft kunnen banjeren. Om vervolgens door Rob met telefoon en al het raam uitgegooid te kunnen worden waarna ze niet wordt opgevangen door Tijn; hij is niet verantwoordelijk, hij is alleen maar een maatje.
Dat gaat niet werken, Tijn is een tentenverkoper cq koekenbakker en haar man is financieel expert.
En ik denk niet dat die man meer dan gemiddeld jaloers is, want anders hou je het niet 20 jaar uit met een wulpse puber.

Ik denk dat voor Rob zo een ander vrouwtje in de rij staat en dat weet Monique en dat was ook een reden dat ze helemaal over haar zeik was.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 14 september 2006 @ 13:05:33 #55
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41799072
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die reageren toch gewoon op wat ze zien. Ze zien Tijn constant om Monique hangen, al knuffelend en af en toe kusjes gevend. Lijkt me toch wel even héél wat anders dan speculeren over iets wat er misschien wel in hun thuissituatie gebeurt en waar je absoluut geen aanwijzingen voor hebt, vind je ook niet?
Tuurlijk, en daarom zei ik ook, je kunt alleen oordelen over wat je zelf gezien hebt. voor de rest is het maar net welk etiket je erop wenst te plakken. Het bleek toch achteraf wel mee te vallen allemaal, tenminste voor de kinderen en Rob, de brieven die ze stuurden met de motiverende inhoud zegt wat dat betreft genoeg, het was allemaal, voor hen althans, niet zo erg als er gesuggereerd werd.
De reactie van Mo en Saar in de dagboekkamer op de eerste brief gaven een indicatie dat er meer aan de hand was, en dat er zwaar strond aan de knikker was, dat zul je toch niet kunnen ontkennen.
pi_41800135
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41800220
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:05 schreef PH52 het volgende:

[..]
Het bleek toch achteraf wel mee te vallen allemaal, tenminste voor de kinderen en Rob, de brieven die ze stuurden met de motiverende inhoud zegt wat dat betreft genoeg, het was allemaal, voor hen althans, niet zo erg als er gesuggereerd werd.
De reactie van Mo en Saar in de dagboekkamer op de eerste brief gaven een indicatie dat er meer aan de hand was, en dat er zwaar strond aan de knikker was, dat zul je toch niet kunnen ontkennen.
Ze hadden van tevoren afgesproken dat als de situatie slecht voor de kinderen zou zijn, dat hij dan aan de bel zou trekken, dat heeft hij gedaan.
Logisch gevolg zou dan zijn dat ze eruit zou gaan, en haar zus wou haar in eerste instantie niet alleen laten gaan, ik denk dat die hele emotie daar op terug te brengen is

Ik denk trouwens nog steeds dat die brieven met motiverende inhoud puur geschreven zijn nadat er een deal met Rob gemaakt was.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 14 september 2006 @ 13:58:03 #58
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41800426
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:49 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze hadden van tevoren afgesproken dat als de situatie slecht voor de kinderen zou zijn, dat hij dan aan de bel zou trekken, dat heeft hij gedaan.
Logisch gevolg zou dan zijn dat ze eruit zou gaan, en haar zus wou haar in eerste instantie niet alleen laten gaan, ik denk dat die hele emotie daar op terug te brengen is

Ik denk trouwens nog steeds dat die brieven met motiverende inhoud puur geschreven zijn nadat er een deal met Rob gemaakt was.
Dat laatste ben ik volmondig met je eens, het eerste absoluut niet.

Op het moment dat monique die envelop inhanden kreeg was ze alleen, en de reactie die ze liet zien en horen was best heftig, en zeker geen reactie die je zou verwachten mocht er bv ingestaan hebben van Mo, kom eruit, de kinderen voelen zich niet goed bij de manier waarop je jezelf neerzet enz.
Het was veel heftiger, en dat werd nog eens bevestigd door Saar, toen die er bij kwam. Het was niet maar zozo, laten we ff leuk emotioneel doen hier, dat kwam allemaal pas veel later, toen ze elkaar moed hadden ingesproken ne hadden besloten nog 24 uur te blijven.
  donderdag 14 september 2006 @ 13:59:51 #59
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41800481
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:49 schreef PC eend het volgende:

[..]

helemaal mee eens
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_41800612
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:58 schreef PH52 het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik volmondig met je eens, het eerste absoluut niet.

Op het moment dat monique die envelop inhanden kreeg was ze alleen, en de reactie die ze liet zien en horen was best heftig, en zeker geen reactie die je zou verwachten mocht er bv ingestaan hebben van Mo, kom eruit, de kinderen voelen zich niet goed bij de manier waarop je jezelf neerzet enz.
Het was veel heftiger, en dat werd nog eens bevestigd door Saar, toen die er bij kwam. Het was niet maar zozo, laten we ff leuk emotioneel doen hier, dat kwam allemaal pas veel later, toen ze elkaar moed hadden ingesproken ne hadden besloten nog 24 uur te blijven.
Inderdaad, die eerste brief was best wel ziek imo. Later in de slaapkamer zei Monique ook dat het niet meer te redden viel. Dan heeft er echt wel wat meer gestaan als "We maken ons zorgen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')