Dat heb ik uit een interview uit de krant met Rob. Natuurlijk kan hij de boel aan elkaar liegen. Dat is dan nog mogelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
En dat heb je ook weer van horen zeggen, dus daar kun je ook geen conclusies uit trekken.
Maar dat is op z'n minst nog altijd zeer twijfelachtig. Het lijkt me dus alles behalve gewenst om dit soort praatjes op het internet te gaan verspreiden als er alleen maar wat vage vermoedens zijn. En dan druk ik me nog voorzichtig uit.quote:Als het lukt om iemand 8 jaar op te sluiten in een garagebox lijkt het onderdrukken van de partner in een huwelijk niet eens zo'n kunst.
Dat jij daar niet in gelooft spreekt in je voordeel, maar ikk denk dat er legio relaties zijn waar een van de partners onder een bepaalde druk staat en niet bij machte is er iets aan te veranderen.
Jouw reactie doorttrekkend zou je dus ook de reacties in de voetbalkantien moeten verbieden, volgens het verhaal dat jij aanhangt is daar al de commotie ontstaan, en niet op internet.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik uit een interview uit de krant met Rob. Natuurlijk kan hij de boel aan elkaar liegen. Dat is dan nog mogelijk.
Ga ik alleen niet van uit.
[..]
Maar dat is op z'n minst nog altijd zeer twijfelachtig. Het lijkt me dus alles behalve gewenst om dit soort praatjes op het internet te gaan verspreiden als er alleen maar wat vage vermoedens zijn. En dan druk ik me nog voorzichtig uit.
Die reageren toch gewoon op wat ze zien. Ze zien Tijn constant om Monique hangen, al knuffelend en af en toe kusjes gevend. Lijkt me toch wel even héél wat anders dan speculeren over iets wat er misschien wel in hun thuissituatie gebeurt en waar je absoluut geen aanwijzingen voor hebt, vind je ook niet?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jouw reactie doorttrekkend zou je dus ook de reacties in de voetbalkantien moeten verbieden, volgens het verhaal dat jij aanhangt is daar al de commotie ontstaan, en niet op internet.
Dat gaat niet werken, Tijn is een tentenverkoper cq koekenbakker en haar man is financieel expert.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:36 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Sterker nog dan kan hij d'r gewoon volspuiten terwijl ze geen pil heeft geslikt en er geen condooms in het huis zijn en kunnen ze over een aantal weken stiekem samen een positieve zwangerschapstest (die ze hebben moeten kopen, stiekem van het huishoudgeld maar dat zag niemand) gaan zitten te bekijken. Zodat Monique met een groot familiegeheim het huis kan verlaten weer een aantal weken later, terwijl ze nog weken misselijk van spinazie en vis door het huis heeft kunnen banjeren. Om vervolgens door Rob met telefoon en al het raam uitgegooid te kunnen worden waarna ze niet wordt opgevangen door Tijn; hij is niet verantwoordelijk, hij is alleen maar een maatje.
Tuurlijk, en daarom zei ik ook, je kunt alleen oordelen over wat je zelf gezien hebt. voor de rest is het maar net welk etiket je erop wenst te plakken. Het bleek toch achteraf wel mee te vallen allemaal, tenminste voor de kinderen en Rob, de brieven die ze stuurden met de motiverende inhoud zegt wat dat betreft genoeg, het was allemaal, voor hen althans, niet zo erg als er gesuggereerd werd.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die reageren toch gewoon op wat ze zien. Ze zien Tijn constant om Monique hangen, al knuffelend en af en toe kusjes gevend. Lijkt me toch wel even héél wat anders dan speculeren over iets wat er misschien wel in hun thuissituatie gebeurt en waar je absoluut geen aanwijzingen voor hebt, vind je ook niet?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 14 september 2006 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die reageren toch gewoon op wat ze zien. Ze zien Tijn constant om Monique hangen, al knuffelend en af en toe kusjes gevend. Lijkt me toch wel even héél wat anders dan speculeren over iets wat er misschien wel in hun thuissituatie gebeurt en waar je absoluut geen aanwijzingen voor hebt, vind je ook niet?
Ze hadden van tevoren afgesproken dat als de situatie slecht voor de kinderen zou zijn, dat hij dan aan de bel zou trekken, dat heeft hij gedaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het bleek toch achteraf wel mee te vallen allemaal, tenminste voor de kinderen en Rob, de brieven die ze stuurden met de motiverende inhoud zegt wat dat betreft genoeg, het was allemaal, voor hen althans, niet zo erg als er gesuggereerd werd.
De reactie van Mo en Saar in de dagboekkamer op de eerste brief gaven een indicatie dat er meer aan de hand was, en dat er zwaar strond aan de knikker was, dat zul je toch niet kunnen ontkennen.
Dat laatste ben ik volmondig met je eens, het eerste absoluut niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden van tevoren afgesproken dat als de situatie slecht voor de kinderen zou zijn, dat hij dan aan de bel zou trekken, dat heeft hij gedaan.
Logisch gevolg zou dan zijn dat ze eruit zou gaan, en haar zus wou haar in eerste instantie niet alleen laten gaan, ik denk dat die hele emotie daar op terug te brengen is
Ik denk trouwens nog steeds dat die brieven met motiverende inhoud puur geschreven zijn nadat er een deal met Rob gemaakt was.
helemaal mee eensquote:Op donderdag 14 september 2006 13:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden van tevoren afgesproken dat als de situatie slecht voor de kinderen zou zijn, dat hij dan aan de bel zou trekken, dat heeft hij gedaan.
Logisch gevolg zou dan zijn dat ze eruit zou gaan, en haar zus wou haar in eerste instantie niet alleen laten gaan, ik denk dat die hele emotie daar op terug te brengen is
Ik denk trouwens nog steeds dat die brieven met motiverende inhoud puur geschreven zijn nadat er een deal met Rob gemaakt was.
Inderdaad, die eerste brief was best wel ziek imo. Later in de slaapkamer zei Monique ook dat het niet meer te redden viel. Dan heeft er echt wel wat meer gestaan als "We maken ons zorgen"quote:Op donderdag 14 september 2006 13:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik volmondig met je eens, het eerste absoluut niet.
Op het moment dat monique die envelop inhanden kreeg was ze alleen, en de reactie die ze liet zien en horen was best heftig, en zeker geen reactie die je zou verwachten mocht er bv ingestaan hebben van Mo, kom eruit, de kinderen voelen zich niet goed bij de manier waarop je jezelf neerzet enz.
Het was veel heftiger, en dat werd nog eens bevestigd door Saar, toen die er bij kwam. Het was niet maar zozo, laten we ff leuk emotioneel doen hier, dat kwam allemaal pas veel later, toen ze elkaar moed hadden ingesproken ne hadden besloten nog 24 uur te blijven.
Ja maar we weten niet hoeveel waarde ze hechten aan BB, misschien is het wel zo belangrijk voor ze.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik volmondig met je eens, het eerste absoluut niet.
Op het moment dat monique die envelop inhanden kreeg was ze alleen, en de reactie die ze liet zien en horen was best heftig, en zeker geen reactie die je zou verwachten mocht er bv ingestaan hebben van Mo, kom eruit, de kinderen voelen zich niet goed bij de manier waarop je jezelf neerzet enz.
Het was veel heftiger, en dat werd nog eens bevestigd door Saar, toen die er bij kwam. Het was niet maar zozo, laten we ff leuk emotioneel doen hier, dat kwam allemaal pas veel later, toen ze elkaar moed hadden ingesproken ne hadden besloten nog 24 uur te blijven.
Ik heb haar woordelijke reactie niet meer zo helder voor ogen, ook vanwege mijn eigen emoties op dat moment, ik zat heftig mee te snotteren, maar volgens mij, en misschien kan iemand anders dat bevestigen, werd er gericht gereageerd op Rob en diens korte lontjequote:Op donderdag 14 september 2006 14:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar we weten niet hoeveel waarde ze hechten aan BB, misschien is het wel zo belangrijk voor ze.
Dat ze zo emotioneel werd kan daarmee te maken hebben toch, dat ze ook al gelijk aan haar zus dacht, dat die het ook verschrikkelijk zou vinden en haar misschien niet alleen zou laten gaan, zodat wat ze met haar man besproken heeft ook directe gevolgen had voor haar zus en daar de heftige reactie uit voortvloeide.
Dat vind ik dus puur speculatie. Dat kan net zo goed om heel iets anders gaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en daarom zei ik ook, je kunt alleen oordelen over wat je zelf gezien hebt. voor de rest is het maar net welk etiket je erop wenst te plakken. Het bleek toch achteraf wel mee te vallen allemaal, tenminste voor de kinderen en Rob, de brieven die ze stuurden met de motiverende inhoud zegt wat dat betreft genoeg, het was allemaal, voor hen althans, niet zo erg als er gesuggereerd werd.
De reactie van Mo en Saar in de dagboekkamer op de eerste brief gaven een indicatie dat er meer aan de hand was, en dat er zwaar strond aan de knikker was, dat zul je toch niet kunnen ontkennen.
Er heeft gewoon ingestaan dat ze regelamatig opmerkingen naar hun hoofd krijgen over Tijn en Monique. En dat leek Monique een situatie die niet meer te redden viel, ook omdat ze weer dat ze eigenlijk gewoon te ver was gegaan en dat de opmerkingen gewoon terecht waren. Monique had het helemaal niet door en daarom kwam de brief zo hard aan.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Inderdaad, die eerste brief was best wel ziek imo. Later in de slaapkamer zei Monique ook dat het niet meer te redden viel. Dan heeft er echt wel wat meer gestaan als "We maken ons zorgen"![]()
Tuurlijk, zoiets zal het geweest zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er heeft gewoon ingestaan dat ze regelamatig opmerkingen naar hun hoofd krijgen over Tijn en Monique. En dat leek Monique een situatie die niet meer te redden viel, ook omdat ze weer dat ze eigenlijk gewoon te ver was gegaan en dat de opmerkingen gewoon terecht waren. Monique had het helemaal niet door en daarom kwam de brief zo hard aan.
Toch blijft het een vermoeden, niet gebaseerd op iets wat is uitgesproken. Je kunt niet in haar hoofd kijken.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:02 schreef PH52 het volgende:
De visie die je hier neer zet strookt in het geheel niet met wat ik, met eigen zei het natte ogen, heb ervaren in die dagboekkamer, en je maakt mij niet wijs dat Rob een zachte, aardige, lieve man is en Mo een domme gans die niet bij machte is om in te schatten waar ze moet stoppen..
Maar is het dan wel zo een domme gans, om 20 jaar bij die tiran te blijven?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zoiets zal het geweest zijnen daarom stortte ze bijkans helemaal in, want ja, die Monique is zo'n ontzettende domme gans, die snapt natuurlijk zelf helemaal nets en heeft alleen al die jaren huwelijk overleeft omdat Rob zo'n weldenkende ruime, meelevende man is en zorgt voor evenwicht in het leven van Mo.
Of misschien stond er wel in dat de kinderen haar bonuskaart waren kwijtgeraakt bij de Appie, en dat ze daarom helemaal in elkaar klapte.
Kijk, ik vind ook wel dat je niet iemand aan de schandpaal kunt nagelen op basis van wat wazige gegevens, maar om nou alles weg te relativeren gaat veel te ver.
De visie die je hier neer zet strookt in het geheel niet met wat ik, met eigen zei het natte ogen, heb ervaren in die dagboekkamer, en je maakt mij niet wijs dat Rob een zachte, aardige, lieve man is en Mo een domme gans die niet bij machte is om in te schatten waar ze moet stoppen..
Volgens het interview in de krant maakt hij zich ook helemaal niet druk om hoe Monique met Tijn omgaat. Hij gaat hem puur om de opmerkingen die zijn kinderen naar hun hoofd krijgen gesmeten. Ze hadden afgesproken dat hij zou ingrijpen als zoiets zougebeuren... en dat was nu dus aan de orde. Hij was over de rooie over hoe BB het allemaal in beeld bracht. Hij verloor even uit het oog dat het ook precies zo is gegaan zoals ze lieten zien, alleen weet hij hoe hij dat moet opvatten en weet de omgeving dat niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:58 schreef Hertenkamp het volgende:
Ik vind het heel erg vreemd dat BB toegeeft aan dit soort dramatisch gedoe van buitenaf en zich laat dwingen om "in te grijpen". Opeens mag de werkelijkheid niet meer (Of niet meer te lang achter elkaar met muziekje er onder) op tv? Omdat dat te pijnlijk is voor het gezin?
Ik denk juist dat dit een hele mooie gelegenheid was voor Rob om het ware gezicht van zijn vrouw te zien. Ik denk namelijk dat ze op die manier wel vaker met mensen (lees:mannen) omgaat achter zijn rug om en hierin volledig zichzelf is.
Als jij denkt dat dat het geval is zal ik maar gauw stoppen, voor je het weet zit ik weer in de isoleer.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar is het dan wel zo een domme gans, om 20 jaar bij die tiran te blijven?
Volgens mij krijgen jouw eigen emoties de overhand, dat heeft hummie dan maar weer mooi geflikt
Maar stiekum zag hij zichzelf ook al in de live uitzending zitten, waar ze die beelden zouden herhalen en hem dan verlekkerd zouden vragen wat hij daar nou allemaal van vindtquote:Op donderdag 14 september 2006 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens het interview in de krant maakt hij zich ook helemaal niet druk om hoe Monique met Tijn omgaat. Hij gaat hem puur om de opmerkingen die zijn kinderen naar hun hoofd krijgen gesmeten. Ze hadden afgesproken dat hij zou ingrijpen als zoiets zougebeuren... en dat was nu dus aan de orde. Hij was over de rooie over hoe BB het allemaal in beeld bracht. Hij verloor even uit het oog dat het ook precies zo is gegaan zoals ze lieten zien, alleen weet hij hoe hij dat moet opvatten en weet de omgeving dat niet.
Geintjequote:Op donderdag 14 september 2006 15:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat het geval is zal ik maar gauw stoppen, voor je het weet zit ik weer in de isoleer.![]()
Ik denk dat Rob verwacht had dat BB wat meer naar zijn zin zou meewerken. Helaas voor Rob.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef monique.t het volgende:
rob hheeft dit gedaan omdat er opmerkingen naar ze kids toe werden gedaan
Ok opzich ok maar wat heeft hij nu bereikt?
Ze vrouw zit er nog in en ze kinderen hebben meer problemen want nu hebben ze het over hun vader die zo idioot heeft gedaan
En dan heb ik het nog niet eens over de verhalen die er nu allemaal rond gaan
Vast óók, maar ik vermoed meer om zijn eigen gemoedsrust.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef monique.t het volgende:
rob hheeft dit gedaan omdat er opmerkingen naar ze kids toe werden gedaan
Ok opzich ok maar wat heeft hij nu bereikt?
Ze vrouw zit er nog in en ze kinderen hebben meer problemen want nu hebben ze het over hun vader die zo idioot heeft gedaan
En dan heb ik het nog niet eens over de verhalen die er nu allemaal rond gaan
Ik zag Mo volgens mij weer op het einde weer een beetje knuffelen met Tijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:32 schreef Coraatje het volgende:
[quote]Op donderdag 14 september 2006 21:31 schreef JohnDope het volgende:
En Mootje volgens mij zit ze nu film te kijken ,als ze knuffeld is het nu met haar zus op dit moment
bij mijn op de streams is tijn aan het zwemmen ,e zit monique braaf op de grond naast zus sabrina tv te kijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zag Mo volgens mij weer op het einde weer een beetje knuffelen met Tijn.
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
bij mijn op de streams is tijn aan het zwemmen ,e zit monique braaf op de grond naast zus sabrina tv te kijken
Als zij werkelijk doodsbang zou zijn voor Rob die losse handjes zou hebben dan had ze direct gebogen naar huis gegaan om d'r straf te ondergaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef greeneyed het volgende:
speculeren is makkelijk genoeg maar ook mij kwam het over alsof de man aggressief zou zijn.
(eigen ervaring) het klonk in de beperkte woorden van de dames wel zo
maar misschien bedoelen ze iets totaal anders, ik hoop voor moon niet dat het zo is en zoals iemand hier al zei, dat er genoeg vrouwen zijn die niet bij machtte zijn om er iets aan te veranderen of weg te gaan. het is van een afstand altijd makkelijk lullen
Of ze blijft liever in het huis. Lekker veilig. Daar kan hij haar niet aan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als zij werkelijk doodsbang zou zijn voor Rob die losse handjes zou hebben dan had ze direct gebogen naar huis gegaan om d'r straf te ondergaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |