quote:Op donderdag 14 september 2006 08:03 schreef JimDavis het volgende:
Gordels zijn verplicht op je te beschermen tegen die gevaarlijke airbag's![]()
Vroeger had je geen gordels en airbag's![]()
Wat de pliesie ermee te maken heeft? Die moeten straks jouw opengescheurde schedel indentificeren en aan je moeder vertellen dat je niet meer thuiskomt. Dat vinden ze niet leuk (en je moeder misschien ook niet), dát hebben ze ermee te maken!quote:Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Nou? Waarom moet je een gordel dragen of een helm op? Wat heeft de plietsie ermee te maken of je verongelukt ofniet, dat is toch je eigen wil
Dat is wel een typische opmerking ja, "het moet gewoon".. als je een helm op moet in de auto moet het ook gewoonquote:Op donderdag 14 september 2006 06:09 schreef Thornado het volgende:
[..]
Soms moet je maar gewoon acceptereren dat:
a) sommige mensen gewoon beter weten wat goed voor je is
b) sommige dingen gewoon moeten. Klagen en discusieren heeft geen zin....
![]()
Ik zou ze zelf wel blijven dragen als het niet meer verplicht zou zijn hoor, dus dat valt wel meequote:Op donderdag 14 september 2006 08:03 schreef Dabien het volgende:
Samenvattend, het niet dragen van gordel of helm is niet alleen heel dom, maar ook asociaal. Gezien jouw posts in deze topic vermoed ik dat je dat allebei sowieso wel bent, maar goed, je wilde het graag even bevestigd zien, dus bij deze.
Erhm, dat is dan die man z'n eigen schuld, want hij was niet verzekerdquote:Op donderdag 14 september 2006 08:03 schreef Dabien het volgende:Die man zal dan niet alleen krom moeten liggen om jouw nabestaanden te compenseren voor het gemis van hun geliefde/kostwinner, maar zal ook de rest van zijn leven rondlopen met een trauma omdat hij iemand's dood op zijn geweten heeft.
Wat denk je van verzekering maatschappijen? Die willen ook zo min mogelijk uitkeren.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Nou? Waarom moet je een gordel dragen of een helm op? Wat heeft de plietsie ermee te maken of je verongelukt ofniet, dat is toch je eigen wil
Als ze zo graag willen dat ik een gordel draag en blijf leven, waarom komen ze dan niet iedere dag gezellig allemaal een kopje koffie drinken hier?
Geldklopperij zeg ik je!
Ok en wat als je nu over de kop vliegt, en je auto wordt in elkaar gedruk door het gewicht. Zit je daar met je gordel vast, kom je er niet uit. Dankjewel politie.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Als ze zo graag willen dat ik een gordel draag en blijf leven, waarom komen ze dan niet iedere dag gezellig allemaal een kopje koffie drinken hier?
Geldklopperij zeg ik je!
Oh jaa, en wat als je op de snelweg rijdt en er valt een olifant op je auto, dan heb je ook nik saan een gordel.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef dady het volgende:
[..]
Ok en wat als je nu over de kop vliegt, en je auto wordt in elkaar gedruk door het gewicht. Zit je daar met je gordel vast, kom je er niet uit. Dankjewel politie.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:16 schreef Dabien het volgende:
[..]
Oh jaa, en wat als je op de snelweg rijdt en er valt een olifant op je auto, dan heb je ook nik saan een gordel.
Zucht...
He, kerel, ik ga niet weer de hele nacht m'n argumenten herhalen. Lees de 1e pagina's van dit topicnog eens terug. Of ga naar een sloopbedrijf om de plaat voor je kop weg te laten halen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Heb je ook enig idee waar die boetes voor dienen dan?
[ik draag altijd wel een gordel, daar gaat het topic niet over.. ik vind het alleen belachelijk dat mensen dat niet zelf zouden mogen bepalen]
Het wordt toch het sloopbedrijf. Doe ze de groeten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:28 schreef DrDentz het volgende:
Nah, die argumenten van jou heb ik allemaal al lang van tafel geveegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |