abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41798346
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:03 schreef JimDavis het volgende:
Gordels zijn verplicht op je te beschermen tegen die gevaarlijke airbag's

Vroeger had je geen gordels en airbag's
pi_41799446
ik rij zelfs met mijn motorpak in me auto.

edit: UIterraad was dat onzin maar als je der over gaat denken, ik bedoel stel dat we allemaal helm op doen in de auto?
Niet verplicht zegmaar maar gewoon dat je dan korting krijgt op je verzekering?

Geen slecht idee toch,ik denk dat dan aantoal doden door aanrjidingen stuk lager zal uitkomen.
of praat ik nu echt poep
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 14 september 2006 @ 13:23:59 #78
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41799586
ben je uberhaupt wel verzekert als je geen gordel draagt? lijkt me niet namelijk
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 14 september 2006 @ 13:25:33 #79
158109 ikbenhetbeu
www.ikbenhetbeu.nl
pi_41799629
dat jij op straat licht dood te bloeden omdat je geen helm draagd boeit me nie zo.... beetje minder voor de mensen die jouw hersenihoud (zal niet veel zijn btw) van het wegdek moeten schrapen!
www.ikbenhetbeu.nl
www.ikbenhetbeu.nl/inschrijven 1e 100 auteurs in de hall of fame!
pi_41799738
Draag jij maar lekker geen helm wijsneus, en verongeluk.
Dan piep je wel anders, koekerd.
  donderdag 14 september 2006 @ 13:30:48 #81
38393 Fwuffy
That was fucking trippy
pi_41799776
Wees blij dat die gordels en een helm bestaan
"No matter where you are... Everyone is always connected" ~Lain
  donderdag 14 september 2006 @ 13:38:29 #82
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_41799969
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Nou? Waarom moet je een gordel dragen of een helm op? Wat heeft de plietsie ermee te maken of je verongelukt ofniet, dat is toch je eigen wil
Wat de pliesie ermee te maken heeft? Die moeten straks jouw opengescheurde schedel indentificeren en aan je moeder vertellen dat je niet meer thuiskomt. Dat vinden ze niet leuk (en je moeder misschien ook niet), dát hebben ze ermee te maken!
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
  donderdag 14 september 2006 @ 15:53:54 #83
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41803569
Omdat als jij een ongeluk krijgt ik en alle andere fokkers dat moeten betaleren ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41803732
Zonder gordel of helm ben je misschien wel opslag dood..

Scheeld de maatschappij weer geld
pi_41808203
Ik vind het allemaal een beetje drogredenen, ik ben al meerdere keren doodverwenst in dit topic en een gemiddelde automobilist zal niet zo fundamenteel verschillen van jullie dus een trauma zullen ze er niet aan overhouden
En die brandweer; kijk het is natuurlijk wel leuk, langs die paal naar beneden glijden enzo, maar lijken bij elkaar schrapen hoort ook bij het vak.. anders ga je maar wat anders doen

Ik denk dat als het niet verplicht was ze te dragen en ik de gordels wilde verplichten, jullie er ook tegenin gingen
beetje zeuren om het zeuren dus
pi_41808318
quote:
Op donderdag 14 september 2006 06:09 schreef Thornado het volgende:

[..]

Soms moet je maar gewoon acceptereren dat:
a) sommige mensen gewoon beter weten wat goed voor je is
b) sommige dingen gewoon moeten. Klagen en discusieren heeft geen zin....

Dat is wel een typische opmerking ja, "het moet gewoon".. als je een helm op moet in de auto moet het ook gewoon
pi_41808369
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:03 schreef Dabien het volgende:
Samenvattend, het niet dragen van gordel of helm is niet alleen heel dom, maar ook asociaal. Gezien jouw posts in deze topic vermoed ik dat je dat allebei sowieso wel bent, maar goed, je wilde het graag even bevestigd zien, dus bij deze.
Ik zou ze zelf wel blijven dragen als het niet meer verplicht zou zijn hoor, dus dat valt wel mee
pi_41812978
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:03 schreef Dabien het volgende:Die man zal dan niet alleen krom moeten liggen om jouw nabestaanden te compenseren voor het gemis van hun geliefde/kostwinner, maar zal ook de rest van zijn leven rondlopen met een trauma omdat hij iemand's dood op zijn geweten heeft.
Erhm, dat is dan die man z'n eigen schuld, want hij was niet verzekerd
Was hij wel verzekerd, dan had jouw voorbeeld niet gesproken over financien
Speak only if it improves upon the silence....
  donderdag 14 september 2006 @ 20:49:27 #89
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_41813133
quote:
Nou? Waarom moet je een gordel dragen of een helm op? Wat heeft de plietsie ermee te maken of je verongelukt ofniet, dat is toch je eigen wil
Als ze zo graag willen dat ik een gordel draag en blijf leven, waarom komen ze dan niet iedere dag gezellig allemaal een kopje koffie drinken hier?
Geldklopperij zeg ik je!
Wat denk je van verzekering maatschappijen? Die willen ook zo min mogelijk uitkeren.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_41814843
quote:
Als ze zo graag willen dat ik een gordel draag en blijf leven, waarom komen ze dan niet iedere dag gezellig allemaal een kopje koffie drinken hier?
Geldklopperij zeg ik je!
Ok en wat als je nu over de kop vliegt, en je auto wordt in elkaar gedruk door het gewicht. Zit je daar met je gordel vast, kom je er niet uit. Dankjewel politie.
pi_41818346
Ja!
  donderdag 14 september 2006 @ 23:16:35 #92
16140 Dabien
hail to the King baby!!!
pi_41819507
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:24 schreef dady het volgende:

[..]

Ok en wat als je nu over de kop vliegt, en je auto wordt in elkaar gedruk door het gewicht. Zit je daar met je gordel vast, kom je er niet uit. Dankjewel politie.
Oh jaa, en wat als je op de snelweg rijdt en er valt een olifant op je auto, dan heb je ook nik saan een gordel.

Zucht...
"You may be a king or a little street sweeper, but sooner or later you'll dance with the reaper."
  vrijdag 15 september 2006 @ 01:10:21 #93
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_41823201
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:16 schreef Dabien het volgende:

[..]

Oh jaa, en wat als je op de snelweg rijdt en er valt een olifant op je auto, dan heb je ook nik saan een gordel.

Zucht...
Speak only if it improves upon the silence....
  vrijdag 15 september 2006 @ 01:16:27 #94
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_41823331
Jochie, als jij geen helm of gordel wilt dragen, is dat jouw keuze. Maar wees dan een vent en ga niet janken om de boetes. Dat is de prijs die je betaalt voor jouw weloverwogen keuze. Deal with it.
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_41823434
Heb je ook enig idee waar die boetes voor dienen dan?
[ik draag altijd wel een gordel, daar gaat het topic niet over.. ik vind het alleen belachelijk dat mensen dat niet zelf zouden mogen bepalen]
pi_41823475
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Heb je ook enig idee waar die boetes voor dienen dan?
[ik draag altijd wel een gordel, daar gaat het topic niet over.. ik vind het alleen belachelijk dat mensen dat niet zelf zouden mogen bepalen]
He, kerel, ik ga niet weer de hele nacht m'n argumenten herhalen. Lees de 1e pagina's van dit topicnog eens terug. Of ga naar een sloopbedrijf om de plaat voor je kop weg te laten halen.
pi_41823486
De overheid heeft een taak als het gaat om de bescherming en veiligheid van de inwoners van het land. Als er dan iets is dat overduidelijk veel slachtoffers voorkomt dan is het eingelijk niet meer dan logisch dat zoiets verplicht wordt, of verboden (zoals harddrugs).

Het kostenplaatje is al meerdere keren genoemd, ook niet onbelangrijk.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_41823501
Nah, die argumenten van jou heb ik allemaal al lang van tafel geveegd
pi_41823533
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 01:28 schreef DrDentz het volgende:
Nah, die argumenten van jou heb ik allemaal al lang van tafel geveegd
Het wordt toch het sloopbedrijf. Doe ze de groeten.
pi_41823609
Ik zal de geschiedenisboeken ingaan als de Rosa Parks onder de niet-gordeldragers wanneer ik symbolisch weiger m'n boete te betalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')