Ik raad Sofra aan. Die heeft naar mijn mening de beste kebap.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hmmm de sahara kan je lekkere broodjes shoarma en kabab halen!
In Hanzeland heb je ook leuke apartementjes, daar heb ik mn oog op laten vallen. Voor iets van 400 euro heb je een leuke nette woning op een goede locatie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:08 schreef navvy het volgende:
[..]
Paar keer binnen geweest, prima voor starters. Maar ik zou toch even doorsparen met punten als ik jou was. Kennissen van mij, destijds halverwege de 20 waren het na een jaar zat en wilden toch wat comfortabeler wonen (zijn vrij oude woningen). Tevens hoorde ik laatst een verhaal van een collega die daar had gewoond, hij moest verhuizen vanwege vochtplekken en zijn dochter daar steeds ziek van werd. Kan misschien geen kwaad om te proberen of je binnen kan kijken.
Gegroet.
die 400 is excl water/gas/licht en dergelijke toch? Dan moet je dr dus nog minstens 100/150 euro bij doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
In Hanzeland heb je ook leuke apartementjes, daar heb ik mn oog op laten vallen. Voor iets van 400 euro heb je een leuke nette woning op een goede locatie.
Dat zijn normale prijzen tegenwoordig, vergeet niet dat het nog jaren kan duren voor je eventueel een andere woning kan betrekken. Je kan nu dan wel zo goedkoop mogelijk gaan wonen, maar een beetje op langere termijn kjiken is misschien niet zo gek.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:23 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
die 400 is excl water/gas/licht en dergelijke toch? Dan moet je dr dus nog minstens 100/150 euro bij doen.
Ennaar Des terug.
Jij zit aan de middelweg toch? Da's hier ook dichtbij en net zulke krotten idd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:17 schreef navvy het volgende:
Ik ga nu 290 euro per maand betalen, Ik kom uit een duurdere woning en het verschil is zeker te merken (geen cv, slecht geisoleerd, enkel glas en oudere woning). Als ik de keuze had betaal ik liever 100-150 euro meer voor een betere woning.
Je zit dus overal lekker dichtbij...quote:
Volgens mij was het vanavond "boerenavond" zag iig op weg naar school aanplakbiljet hangen dat er een boerenavond was met Normaal enzoquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:12 schreef OldJeller het volgende:
Waren de Havenzangers in de stad ofzo, ik hoorde me een partij matige muziek vanuit het centrum komen.
Dit weekend was een goed weekend om na lange tijd een keer NIET te stappen. Boerenavondquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Volgens mij was het vanavond "boerenavond" zag iig op weg naar school aanplakbiljet hangen dat er een boerenavond was met Normaal enzo
Navvy, hey maat hoe is het ermee?quote:Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef navvy het volgende:
Ach ja ik doe ff mee, mogguh!
Hey, alles goed? Hier prima, ben wel weer in voor een bierbijeenkomst in de stad.quote:Op zondag 17 september 2006 11:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Navvy, hey maat hoe is het ermee?
Fijn je weer eens te zien,.
Ik ook,quote:Op zondag 17 september 2006 11:30 schreef navvy het volgende:
[..]
Hey, alles goed? Hier prima, ben wel weer in voor een bierbijeenkomst in de stad.
mail de jouwe maar ff door (e-mail in profiel)quote:
*check*quote:Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef navvy het volgende:
[..]
mail de jouwe maar ff door (e-mail in profiel)
* Dubbelcheck*quote:
Ik!!!!........als ze de champions leaugue winnen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:18 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
iemand een idee of er liefhebbers te vinden zijn voor een gesigneerde FC Zwolle bal?
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/Afbeelding090.jpg
Nu heb ik weinig verstand van voetbal, maar die kans schat ik niet zo hoog inquote:Op zondag 17 september 2006 17:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik!!!!........als ze de champions leaugue winnen.
Je bent een wijs mens.quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu heb ik weinig verstand van voetbal, maar die kans schat ik niet zo hoog in
Op mijn werk ligt er nog een op het dak. Met alle handtekeningen van het elftal waarmee ze promoveerden naar de eredivisie een paar jaar terug.quote:Op zondag 17 september 2006 15:18 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
iemand een idee of er liefhebbers te vinden zijn voor een gesigneerde FC Zwolle bal?
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/Afbeelding090.jpg
deze in in nieuwstaatquote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
Op mijn werk ligt er nog een op het dak. Met alle handtekeningen van het elftal waarmee ze promoveerden naar de eredivisie een paar jaar terug.
Maar die ligt er al een paar jaar weg te rotten
't Goatquote:Op maandag 18 september 2006 08:17 schreef Sitethief het volgende:
G'moguh, hoest met iedereen?
Kan dan wel geen Zwols,quote:
Volgens mij léék dat ook niet eens op Zwolsquote:
Hier lichte opstartprobleempjes, maar ik heb vrij dus dat mag.quote:Maar tis hier best rustig atm,.
Als wij maar weten wat we tegne elkaar zeggen,quote:Op maandag 18 september 2006 09:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Volgens mij léék dat ook niet eens op Zwols![]()
Ruilen?quote:[..]
Hier lichte opstartprobleempjes, maar ik heb vrij dus dat mag.![]()
Joah!quote:Op maandag 18 september 2006 09:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als wij maar weten wat we tegne elkaar zeggen,.
[..]
Oh, jij wou liever bij een bijdehante peuter met 39,5 koorts gaan zitten?quote:Ruilen?.
Ik heb zelf een 12 jaar jonger bijdehand zusje, kan ik zo van genieten,quote:Op maandag 18 september 2006 10:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Joah!
[..]
Oh, jij wou liever bij een bijdehante peuter met 39,5 koorts gaan zitten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |