Nou een keer was het er een van ECB, ben lid geworden, geen spijt van. Laat me elk kwartaal verrassen, en als ik iets wil hebben kijk ik eerst of zij het goedkoper hebben,quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:48 schreef descendent1 het volgende:
Ow heerlijk.... die mensen van die sektes die je aanspreken. Je ziet het direct aan ze; al voordat ze vragen:
'Meneer, mag ik u iets vragen?'
Natuurlijk...![]()
'Nou; ik geloof ik in God en....
(zucht) Wat sneu voor je, wil je erover praten?![]()
'Ehmm...'
Nou; ik niet! Dag he!![]()
Bah! Sektes! Eng! van de deur tot het Vaticaan; eng!
(ik ben niet zo van de georganiseerde religie zeg maar...)![]()
Moet ik wel bekennen dat ik nu eigenlijk niet meer in Zwolle woonquote:Op donderdag 14 september 2006 21:51 schreef annoylikethewind het volgende:
*heeft de F16's ook gehoord*
Heej hier allemaal! Heej Razzerr, volgens mij benje een van de weinige 'echte' zwollenaren hier![]()
En het is hier hartstikke gezellig, daarom zitten we aan ons 12de topic![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:43 schreef Razzerr het volgende:
* Gozer op straat vraagt aan mij: Gelooft u in de heilige zoon meneer? (of zoiets dergelijks)
Ik zo van: euh, neeuj geen interesse (loop door)
* Gozer op straat zo tegen mij van: Maar wilt u dan niet in de hemel komen?
Ik zo van:Niet als er allemaal van die gasten zoals jij zitten
Wat ook hilarisch was, was dat we op oudjaarsavond vorig jaar 2 jehova's aan de deur kregen. Aangezien iedereen bij ons in huis knetterzat was is hun boodschap toen die avond niet helemaal goed overgekomen.
Maar wat een moment is dat ook, om op oudjaarsavond mensen te gaan overtuigen. Volgensmij heeft dan echt niemand behoefte aan een stel goedsdienstfanaten aan de deur
zie ik ben niet gek!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:51 schreef annoylikethewind het volgende:
*heeft de F16's ook gehoord*
Ik kreeg de indruk dat je de tekst van het internet hebt afgehaald. De tent had de boodschap zelf niet uitgedragen. Ik denk dan ook dat je het zelf hebt opgezocht. Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik zo reageer. Ik ben zelf Christen en ik vind het een beetje jammer dat je er zo tegenover staat. Verder is het je eigen zaak en moet je er maar mee doen wat je wilt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, nou, het gaat mij erom dat ik het stuitend vind dat dergelijke hersenspoelerij in het openbaar gehouden wordt/mag worden gehouden. Verder doen ze maar wat ze willen. Ik heb er niks mee, dus ik reageer erop omdat ik er op deze manier me geconfronteerd word.
Ik hoop dat ik je niet beledigt heb,quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:26 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat je de tekst van het internet hebt afgehaald. De tent had de boodschap zelf niet uitgedragen. Ik denk dan ook dat je het zelf hebt opgezocht. Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik zo reageer. Ik ben zelf Christen en ik vind het een beetje jammer dat je er zo tegenover staat. Verder is het je eigen zaak en moet je er maar mee doen wat je wilt.
Toen kregen ze nog meer kinderen en daar ben jij uiteindelijk een afstammeling van. Heeft te maken met het genetisch goedje, dat in die tijd kwalitatief een stuk beter was. Betekent dus dat het menselijke DNA een beetje afbrokkeld. Je mag van mij gerust een andere verklaring geven hoor, ben er wel benieuwd naar. Ik heb nog nooit een concreet antwoord erop gehad en dezelfde voorouders als een aardworm... dat lijkt me inderdaad verwonderlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik ben er ook altijd heel goed in om ze eruit te lullen.. meestal zeg ik iets van:
oke je had adam en eva.... die kregen 2 zoons....... en toen?
weten ze nooit wat op te zeggen
gisteravond nog ff geshopt in zwolle en terrasje gezeten met me vriendin
Maar, help me hier even, die kinderen kunnen moeilijk met elkaar het bed gaan delen om voor nageslacht te zorgen.....................toch?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:29 schreef Integrity het volgende:
[..]
Toen kregen ze nog meer kinderen en daar ben jij uiteindelijk een afstammeling van. Heeft te maken met het genetisch goedje, dat in die tijd kwalitatief een stuk beter was. Betekent dus dat het menselijke DNA een beetje afbrokkeld. Je mag van mij gerust een andere verklaring geven hoor, ben er wel benieuwd naar. Ik heb nog nooit een concreet antwoord erop gehad en dezelfde voorouders als een aardworm... dat lijkt me inderdaad verwonderlijk.
Ik geloof niet dat ik jouw post op mij gericht was, dan reageer ik er ook niet zo snel op. Het is verder mijn zaak niet en ik help alleen maar als iemand geholpen wil worden. De meeste uitspraken over de bijbel zijn ongefundeerd negatief. Ongefundeert, omdat het meestal met een negatieve bril wordt doorgenomen, ALS het al doorgenomen wordt. Is tegenwoordig populair: oordelen over iets waar men zich totaal niet in verdiept heeft. Oordelen is makkelijker.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je niet beledigt heb,.
Dat konden ze wel. Adam werd iets van 900 jaar oud. Zijn genetische materiaal was ook veel sterker, omdat het nog nieuw was. Hij had voor de zonde het eeuwig leven, na de zonde niet meer. De dood is dus een gevolg van de zonde. In de bijbel staat vanaf het nieuwe testament ook dat je een nieuw lichaam krijgt van God, nadat je opnieuw opgestaan bent.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maar, help me hier even, die kinderen kunnen moeilijk met elkaar het bed gaan delen om voor nageslacht te zorgen.....................toch?
Aah, en diegene die je daarop liet letten wil niet efkes voor je langs de Mac ofzo?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:08 schreef Sitethief het volgende:
Btw is er iemand die mij mij lunch wil komen brengen? Moet hier in mijn eentje op de helpdesk/systeembeheer letten..............![]()
Die zijn vrij/weg..............quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aah, en diegene die je daarop liet letten wil niet efkes voor je langs de Mac ofzo?![]()
Jij stelt de vragen en ik geef antwoord. Dus als je liever niet verder gaat over dit onderwerp, dan mag je dat gerust op een directe manier aangeven. Het maakt mij persoonlijk verder niet uit of ik het geloof, mijn wijk, verzekeringen, marketing of economie met je bespreek. Wat mij betreft gaat het gesprek over dit weekend in Zwolle, vind het helemaal prima.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:46 schreef Sitethief het volgende:
Weet je wat je doet, open een topic, in WFL met die laatste post, dan blijft dit topic het zwolle topic, ok?
Ik wil er best over praten hoor, maar om nu een heel zwolle topic ermee vol te zetten?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:53 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jij stelt de vragen en ik geef antwoord. Dus als je liever niet verder gaat over dit onderwerp, dan mag je dat gerust op een directe manier aangeven. Het maakt mij persoonlijk verder niet uit of ik het geloof, mijn wijk, verzekeringen, marketing of economie met je bespreek. Wat mij betreft gaat het gesprek over dit weekend in Zwolle, vind het helemaal prima.
Wat is er dit weekend allemaal te doen?
leuk verhaal.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:39 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dat konden ze wel. Adam werd iets van 900 jaar oud. Zijn genetische materiaal was ook veel sterker, omdat het nog nieuw was. Hij had voor de zonde het eeuwig leven, na de zonde niet meer. De dood is dus een gevolg van de zonde. In de bijbel staat vanaf het nieuwe testament ook dat je een nieuw lichaam krijgt van God, nadat je opnieuw opgestaan bent.
Op dit moment heeft de zonde zijn toetrede gevonden. Gevolgen zijn ziekte, dood, haat, etc. Dit was er voor de zonde niet, toen was het goed. Heeft God ook zelf zo gezegd. Omdat God wist dat wij zondig waren, maar toch zoveel van ons hield, is Hij dus gekomen als mens en heeft onze straf gedragen. Dat is in het kort het evangelie. Wij kunnen niet bij Hem komen, vanwege die zonde. Dit is zijn manier geweest op ermee om te gaan. Heel anders dan het oude testament doet blijken, omdat het bloedoffer nu door Hem zelf gegeven is.
Om terug te komen op dat genetische materiaal. Vlak na de zonde stond het lichaam van de mens dichterbij de volmaaktheid dan nu. Het verval is dus al besproken en het wordt nog veel erger. Dat zie je ook wel aan de kinderen van nu, die worden steeds zieker. De hele Aarde wordt momenteel verpest, dat is dus ook het gevolg van de intrede van de zonde. Omdat het lichaam toen gezonder was, was er geen sprake van de complicatie die gemeenschap tussen broer en zus met zich meebrengen. Nu in deze tijd, zo'n 8000 jaar later, is dit een heel ander verhaal.
Nou...als je ergens al helemáál niet voor naar de Mac moet, dan is het wel het knaagvoer. De tonijnsalade is iig om een ruit mee in te smijten zo goor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Die zijn vrij/weg..............
En Mac is een NoNo, mischien de salades,.
mac is lekkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou...als je ergens al helemáál niet voor naar de Mac moet, dan is het wel het knaagvoer. De tonijnsalade is iig om een ruit mee in te smijten zo goor.
Ik werk vlakbij de Burger Kingquote:
Je log is kaduuk,quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:58 schreef Radobe het volgende:
Ik vind de Burger King hier in Zwolle echt smerig. Droge broodjes en verlepte garnering. In andere plaatsen is de BK wel goed te doen.
Doe mij maar die grote gele M. Al gooi ik het liefst zelf iets in de vetpot.
Eens! Maar soms word je zowaar goed geholpen door iemand die Nl spreekt, is de bestelling de juiste en is het eetbaar. Echt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:58 schreef Radobe het volgende:
Ik vind de Burger King hier in Zwolle echt smerig. Droge broodjes en verlepte garnering. In andere plaatsen is de BK wel goed te doen.
Och, BK, Mac of eigen vetjes, eerlijk gezegd is het mij vaak wel goed als het maar vet en veel isquote:Doe mij maar die grote gele M. Al gooi ik het liefst zelf iets in de vetpot.
ik sluit me hierbij aanquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[..]
Och, BK, Mac of eigen vetjes, eerlijk gezegd is het mij vaak wel goed als het maar vet en veel is![]()
Als ik toch snack
Ha ik heb een beertenderquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik sluit me hierbij aan
maar ik probeer vet voer te minderen. k krijg moeite om me sixpack te behouden
ik ook alleen staat die in de garage :pquote:
Dat heeft te maken met de verdeling van de 12 stammen van Israel na Noach.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
leuk verhaal.
alles wat ik nu ga zeggen zijn gewoon vragen en ik wil je en je geloof er op geen enkele mannier mee beledigen.
1. hoe kan het dan zijn dat er gekleurde mensen op deze aarde rondlopen?
900 jaar staat aardig in contrast met 90. Mensen werden vroeger ook wel ouder. Ook een tijd niet. Hangt van de kwaliteit van het leven af. Dat is ook de reden waarom we nu weer ouder worden.quote:2. als het genetisch materiaal vlak na de zonde sterkter was hoe kan het dan zijn dat de levensverwachtingen omhoog schieten ( niet alleen wegens de zorg maar ook de standaard levensverwachting)
Omdat de zonde toen nog niet zo sterk was. DNA was bij de basis.quote:3. bij alle levende zoogdieren zorgt paring met familie voor genetische fouten.. ook bij de mens.
waarom toen niet? aangezien je de genetische eigenschappen van je ouders meekrijgt (en als we allemaal familie zijn) dus die iedere keer hetzelfde moeten zijn.
Als je uitgaat van de 1e mens als Afrikaan, waarom zijn we nu dan blank? Alles was dan toch donker?quote:4. hoe zagen de kinders van adam en eva eruit ( kleur haar en ogen enzo) want we hebben nu veel meer kleuren haar en ogen dan 2 ( of je krijgt de kleur van je moeder of van je vader)
Er waren inderdaad halfgoden, maar dat waren mensen gemengd met gevallen engelen (demonen). God heeft toen ingegrepen middels een zonvloed. Adam was de 1e mens, zijn DNA was het zuiverst.quote:5. hoe kon adam zo oud worden zonder dat zijn cellen stierven ( zoals elk mens) is adam dan geen mens maar een half god? en zo ja waarom staat er dan in de bijbel dat hij een mens is?
oke dank je wel! nu kan ik je een stuk beter begrijpen !!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:01 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de verdeling van de 12 stammen van Israel na Noach.
[..]
900 jaar staat aardig in contrast met 90. Mensen werden vroeger ook wel ouder. Ook een tijd niet. Hangt van de kwaliteit van het leven af. Dat is ook de reden waarom we nu weer ouder worden.
[..]
Omdat de zonde toen nog niet zo sterk was. DNA was bij de basis.
[..]
Als je uitgaat van de 1e mens als Afrikaan, waarom zijn we nu dan blank? Alles was dan toch donker?
[..]
Er waren inderdaad halfgoden, maar dat waren mensen gemengd met gevallen engelen (demonen). God heeft toen ingegrepen middels een zonvloed. Adam was de 1e mens, zijn DNA was het zuiverst.
Die hebben uitstekende patatten iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:18 schreef annoylikethewind het volgende:
Zo hele godsdienstige discussie hier. En dat afgewisseld met geklets over een beertender![]()
Ik snap Integrity wel een beetje. Ik word zelf helemaal gek van die evangelisten, maar voel me soms een beetje op mijn teentjes getrapt door mensen die gelijk het hele geloof gaan bashen naar aanleiding van een paar mensen die absoluut niet representatief zijn voor gelovigen. Verder zal ik ontopic zijn.![]()
De BK in Zwolle is die op station toch? Of hebben we nog een andere? Want dan g aik liever naar Smullers,
Oeh, boordje kebab had ik nog niet aan gedacht als enige vandaagquote:als ik dan toch moet snacken ...De BK vind ik niks. Maar de Mac eigenlijk ook niks. Broodje kebab, dat wel!!
ja het was echt een puinhoop ja, hoop dat ze maandag wel klaar zijn ermeequote:Op vrijdag 15 september 2006 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is het trouwens kut dat alle auto's over de stoep moesten zeg( bij windesheim)! ik ben met mn slaperige kop bijna aangereden door zon lummel die ineens de stoep op kwam.
Het is wel fijn wonen, maar de huizen zijn zeer slecht onderhouden. Geen cv, geen dubbele beglazing en best gehorig. Maar de huur is erg laag en dat is een pluspunt. Ik woon in de hemerkenstraat, welk nummer gaat het om?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:03 schreef
Oh ja; weet iemand of het in de Hemerkenstraat prettig wonen is?![]()
(ik meende van wel; maar t kan veranderd zijn enzo).
50. Sta (voorlopig) eerste!quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:21 schreef Radobe het volgende:
[..]
Het is wel fijn wonen, maar de huizen zijn zeer slecht onderhouden. Geen cv, geen dubbele beglazing en best gehorig. Maar de huur is erg laag en dat is een pluspunt. Ik woon in de hemerkenstraat, welk nummer gaat het om?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:32 schreef Radobe het volgende:
Da's aan de overkant van mij! Ik hoop dat je het huissie krijgt, ga ik naar je zwaaien als je druk aan het verhuizen bent.
ben je het niet geworden staat Radobe daar naar iemand anders te zwaaienquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nou; ik reken nog nergens op; de rest van woningzoekend Zwolle heeft nog zo'n 1,5 week om te reageren dusseh...
![]()
Mijn zusje heeft daar gewoond, rustige buurt, nooit last gehad van wie of wat dan ook geloof ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:03 schreef descendent1 het volgende:
...
"Goh, ik had m me heel anders voorgesteld"quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben je het niet geworden staat Radobe daar naar iemand anders te zwaaien![]()
![]()
![]()
Paar keer binnen geweest, prima voor starters. Maar ik zou toch even doorsparen met punten als ik jou was. Kennissen van mij, destijds halverwege de 20 waren het na een jaar zat en wilden toch wat comfortabeler wonen (zijn vrij oude woningen). Tevens hoorde ik laatst een verhaal van een collega die daar had gewoond, hij moest verhuizen vanwege vochtplekken en zijn dochter daar steeds ziek van werd. Kan misschien geen kwaad om te proberen of je binnen kan kijken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:03 schreef descendent1 het volgende:
Hee Skatje; ik kom bij jou in de buurt wonen weet je wel! Gaan we nog ff lekker rollebollen en chille wwweet je?quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Goh, ik had m me heel anders voorgesteld"
Staat ze daar te jompelen naar een 45-jarige Antilliaan met een bierpens en gouden voortanden![]()
Dat ga ik sowieso eerst doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:08 schreef navvy het volgende:
Kan misschien geen kwaad om te proberen of je binnen kan kijken.
Gegroet.
Ik raad Sofra aan. Die heeft naar mijn mening de beste kebap.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hmmm de sahara kan je lekkere broodjes shoarma en kabab halen!
In Hanzeland heb je ook leuke apartementjes, daar heb ik mn oog op laten vallen. Voor iets van 400 euro heb je een leuke nette woning op een goede locatie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:08 schreef navvy het volgende:
[..]
Paar keer binnen geweest, prima voor starters. Maar ik zou toch even doorsparen met punten als ik jou was. Kennissen van mij, destijds halverwege de 20 waren het na een jaar zat en wilden toch wat comfortabeler wonen (zijn vrij oude woningen). Tevens hoorde ik laatst een verhaal van een collega die daar had gewoond, hij moest verhuizen vanwege vochtplekken en zijn dochter daar steeds ziek van werd. Kan misschien geen kwaad om te proberen of je binnen kan kijken.
Gegroet.
die 400 is excl water/gas/licht en dergelijke toch? Dan moet je dr dus nog minstens 100/150 euro bij doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
In Hanzeland heb je ook leuke apartementjes, daar heb ik mn oog op laten vallen. Voor iets van 400 euro heb je een leuke nette woning op een goede locatie.
Dat zijn normale prijzen tegenwoordig, vergeet niet dat het nog jaren kan duren voor je eventueel een andere woning kan betrekken. Je kan nu dan wel zo goedkoop mogelijk gaan wonen, maar een beetje op langere termijn kjiken is misschien niet zo gek.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:23 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
die 400 is excl water/gas/licht en dergelijke toch? Dan moet je dr dus nog minstens 100/150 euro bij doen.
Ennaar Des terug.
Jij zit aan de middelweg toch? Da's hier ook dichtbij en net zulke krotten idd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:17 schreef navvy het volgende:
Ik ga nu 290 euro per maand betalen, Ik kom uit een duurdere woning en het verschil is zeker te merken (geen cv, slecht geisoleerd, enkel glas en oudere woning). Als ik de keuze had betaal ik liever 100-150 euro meer voor een betere woning.
Je zit dus overal lekker dichtbij...quote:
Volgens mij was het vanavond "boerenavond" zag iig op weg naar school aanplakbiljet hangen dat er een boerenavond was met Normaal enzoquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:12 schreef OldJeller het volgende:
Waren de Havenzangers in de stad ofzo, ik hoorde me een partij matige muziek vanuit het centrum komen.
Dit weekend was een goed weekend om na lange tijd een keer NIET te stappen. Boerenavondquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Volgens mij was het vanavond "boerenavond" zag iig op weg naar school aanplakbiljet hangen dat er een boerenavond was met Normaal enzo
Navvy, hey maat hoe is het ermee?quote:Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef navvy het volgende:
Ach ja ik doe ff mee, mogguh!
Hey, alles goed? Hier prima, ben wel weer in voor een bierbijeenkomst in de stad.quote:Op zondag 17 september 2006 11:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Navvy, hey maat hoe is het ermee?
Fijn je weer eens te zien,.
Ik ook,quote:Op zondag 17 september 2006 11:30 schreef navvy het volgende:
[..]
Hey, alles goed? Hier prima, ben wel weer in voor een bierbijeenkomst in de stad.
mail de jouwe maar ff door (e-mail in profiel)quote:
*check*quote:Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef navvy het volgende:
[..]
mail de jouwe maar ff door (e-mail in profiel)
* Dubbelcheck*quote:
Ik!!!!........als ze de champions leaugue winnen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:18 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
iemand een idee of er liefhebbers te vinden zijn voor een gesigneerde FC Zwolle bal?
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/Afbeelding090.jpg
Nu heb ik weinig verstand van voetbal, maar die kans schat ik niet zo hoog inquote:Op zondag 17 september 2006 17:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik!!!!........als ze de champions leaugue winnen.
Je bent een wijs mens.quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu heb ik weinig verstand van voetbal, maar die kans schat ik niet zo hoog in
Op mijn werk ligt er nog een op het dak. Met alle handtekeningen van het elftal waarmee ze promoveerden naar de eredivisie een paar jaar terug.quote:Op zondag 17 september 2006 15:18 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
iemand een idee of er liefhebbers te vinden zijn voor een gesigneerde FC Zwolle bal?
http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/Afbeelding090.jpg
deze in in nieuwstaatquote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
Op mijn werk ligt er nog een op het dak. Met alle handtekeningen van het elftal waarmee ze promoveerden naar de eredivisie een paar jaar terug.
Maar die ligt er al een paar jaar weg te rotten
't Goatquote:Op maandag 18 september 2006 08:17 schreef Sitethief het volgende:
G'moguh, hoest met iedereen?
Kan dan wel geen Zwols,quote:
Volgens mij léék dat ook niet eens op Zwolsquote:
Hier lichte opstartprobleempjes, maar ik heb vrij dus dat mag.quote:Maar tis hier best rustig atm,.
Als wij maar weten wat we tegne elkaar zeggen,quote:Op maandag 18 september 2006 09:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Volgens mij léék dat ook niet eens op Zwols![]()
Ruilen?quote:[..]
Hier lichte opstartprobleempjes, maar ik heb vrij dus dat mag.![]()
Joah!quote:Op maandag 18 september 2006 09:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als wij maar weten wat we tegne elkaar zeggen,.
[..]
Oh, jij wou liever bij een bijdehante peuter met 39,5 koorts gaan zitten?quote:Ruilen?.
Ik heb zelf een 12 jaar jonger bijdehand zusje, kan ik zo van genieten,quote:Op maandag 18 september 2006 10:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Joah!
[..]
Oh, jij wou liever bij een bijdehante peuter met 39,5 koorts gaan zitten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |