wat hij zegtquote:
nee, diegene reed door met 100kmh ofzo.. (waar 60 is toegestaan).quote:Op woensdag 13 september 2006 22:17 schreef heaven7 het volgende:Wat erg Johan.. is diegene die het heeft gedaan niet eens gestopt??
Vaak weet je niet wat er van binnen stuk is he.. bij Loentje zie je ook niks, alleen net bloed uit haar bekkie. Ze was ook zo klein en ielig, altijd een klein poesje gebleven.
Ze was altijd zo gezellig en aanhalig, echt een meisjesknuffelpoesje![]()
Ik denk niet dat iemand hier te hard reed, wel is ie gewoon doorgereden maar wij wonen in een dorp en het was net tussen 2 drempels gebeurd, die drempels liggen 100 meter of minder van mekaar af ofzo.. Ik denk dat Luna er op het laatste moment voor is gesprongen, heeft ze wel vaker gedaan maar altijd op het nippertje.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:54 schreef liquid-orange het volgende:
Gecondoleerd.![]()
Ik heb vanuit mijn raam ooit aangezien hoe de kat van de buren overreden wil en dat wil ik echt nooit meer zien. Die gast reed ook veels te hard en stopte ook niet.
Ja, dat kun je best doen. Katten reageren er niet altijd op, maar het kan geen kwaad in ieder geval.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:54 schreef heaven7 het volgende:
[...]
Is het nog zinvol onze andere poes te laten snuffelen oid aan Luna?
TS, sterktequote:Op woensdag 13 september 2006 22:21 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Katten binne houden heeft geen zin, dan hebben ze gewoon GEEN leven
Of zullen we Grieskameel ook even 24/7 in een isoleercel laten zitten![]()
Jaquote:Op donderdag 14 september 2006 00:17 schreef Bluezz het volgende:
H7
Xena's lookalike (weet je nog wel)
Wat ontzettend erg voor je![]()
![]()
Ook sterktequote:Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef CherryLips het volgende:
awww gecondoleerd.
.
Jouw poes overreden, mijn jonge, gezond ehamster ineens dood omgevallen. Lekker dagje weer.
kweenie, geen ervaring mee. Kan me voorstellen dat hij misschien juist wat minder snel open staat voor nieuwe beestjes nu, maar misschien is het juist wel weer goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:47 schreef heaven7 het volgende:
Overigens hebben we haar 1.5 uur geleden bij de da afgegeven... nu is ze echt weg
Mickey is van slag, eet niets en zoekt Luna.
Is een nieuw maatje een goed idee?
Tja, die beesten zijn oko zo snel. goed om weg te rennen, maar onmogelijk om nog te zien op het moment dat ze ineens voor je auto schieten.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:54 schreef Xcept het volgende:
Echt waardeloos! Heb zelf een kat en moet er niet aan denken!
Heb het zien gebeuren bij de kat van onze overburen, lag ook op de weg met bloed uit de bek, dader stopte wel netjes en probeerde ook uit alle macht te remmen... helaas... ik ben bij die mensen aan gaan bellen! klote zooi!
Sterkte in ieder geval!
Ik zou haar er niet mee verrassen. Ik zou het overleggen en samen een nieuwe poes uitzoeken als jullie er allemaal weer aan toe zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:57 schreef heaven7 het volgende:
Nogmaals bedankt iedereen.
We zijn nu in beraad over wel of niet een nieuw poesje. Wel weer de angst en het afscheid moeten nemen (ooit) maar wat je ervoor terug krijgt heeft eigenlijk de overhand..
Volgende week is mijn moeder jarig, eentje buiten haar weten om halen zou wel een hele leuke verrassing zijn aan de ene kant.. en aan de andere kant is het wellicht wat vroeg..
Nou, ik heb het er met haar over gehad, niet of ze er één voor haar verjaardag wil maar of ze überhaupt nog een poes wil en dat wil ze zeker. Ze is gek op poezen, mijn moeder is ook hele dagen thuis en vindt het enorm gezellig dat die hier rondlopen. Ze mist Luna ook enorm. Een nieuw poesje zal weer wat leven in de tent blazen hier.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou haar er niet mee verrassen. Ik zou het overleggen en samen een nieuwe poes uitzoeken als jullie er allemaal weer aan toe zijn.![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:41 schreef Staaf het volgende:
Hoorde die kat op de weg?
Ach ja je moet het beestje een naam geven hč!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:09 schreef NoSigar het volgende:
Het is niet leuk, maar 'gecondoleerd' zeggen is volstrekt ongepast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |