Verwacht je nou een flauw antwoord van me of doe je het er gewoon om?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik ook even graaien dan ?![]()
My bad.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Schoonheidsslaapje, heet dat heur. Hoewel je geen schoonheidsslaapje nodig hebt.
bij het oogsten van de geldboom is niet menselijks mij vreemdquote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Verwacht je nou een flauw antwoord van me of doe je het er gewoon om?.
Slaap ze Twisted![]()
Hem elke dag even toespreken enzo. Groei, boom. Groei.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook. Dan zou ik 'm goed verzorgen.
Ja, en knuffelen. Bomen hebben ook liefde nodig. Hij zou een naam krijgen, ja, een naam. Zoiets als Koning Schorsenbast. Dan voelt ie zich goed en belangrijkquote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hem elke dag even toespreken enzo. Groei, boom. Groei.
Of Prinses Bladvoordemond, zoals het een dame betaamt.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en knuffelen. Bomen hebben ook liefde nodig. Hij zou een naam krijgen, ja, een naam. Zoiets als Koning Schorsenbast. Dan voelt ie zich goed en belangrijk.
Oh.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet, perverseling.
Hey! Je hebt mij heul niet zo uitbundig begroet toen ik binnenkwam.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:11 schreef Sitethief het volgende:NanKing
vanitasvanitatumetomniava
Hoi.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey! Je hebt mij heul niet zo uitbundig begroet toen ik binnenkwam.
Dan halen we dat toch gewoon in?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey! Je hebt mij heul niet zo uitbundig begroet toen ik binnenkwam.
Moet ik je weer troosten en verzorgen nadat je voor de zoveelste keer door een pot bent in elkaar geslagen?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het heerlijk voor elkaar.
O ja, waar zijn mijn manieren gebleven...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:11 schreef Sitethief het volgende:NanKing
vanitasvanitatumetomniava
Okquote:Op donderdag 14 september 2006 16:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moet ik je weer troosten en verzorgen nadat je voor de zoveelste keer door een pot bent in elkaar geslagen?
Dat is een mooi beginquote:Op donderdag 14 september 2006 16:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo van: "Kusje erop, over!" ?
Kusje?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:22 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Zo van: "Kusje erop, over!" ?
Gewoon zeggen hoor als ik irritant ben, ik heb liever dat mensen eerlijk tegenover mij zijn dan dat ze dat verstoppen om mij niet te kwestenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:27 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
nou zo kan ie wel weer
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:32 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
'k zat gewoon aan 't miezeren
Die heb je nooit gehad, schatquote:Op donderdag 14 september 2006 10:57 schreef Twisted_fok het volgende:
M'n positie van enige hetero is niet meer.![]()
![]()
Hihiquote:Op donderdag 14 september 2006 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb je nooit gehad, schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |