Hormonen zijn tof zolang ze de juiste dingen doen. Zoals vlieft zijn enzo,quote:Op donderdag 14 september 2006 09:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee.. Zal wel iets met hormonen zijn ofzo.
Maar komt altijd vanzelf weer goed.
Mjah, bij mij etteren ze meestal.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hormonen zijn tof zolang ze de juiste dingen doen. Zoals vlieft zijn enzo,.
Veel succes ermee,.
bijna weekendquote:Op donderdag 14 september 2006 09:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee.. Zal wel iets met hormonen zijn ofzo.
Maar komt altijd vanzelf weer goed.
Word gewoon verliefd, dan heb je tenminste nog wat aan die hormonen,quote:Op donderdag 14 september 2006 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, bij mij etteren ze meestal.
Maar daar is dan weer die prins op een wit paard (m/v) voor nodig.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Word gewoon verliefd, dan heb je tenminste nog wat aan die hormonen,.
Serieus,.
Verliefd zijn heeft imo alleen maar nadelige gevolgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Word gewoon verliefd, dan heb je tenminste nog wat aan die hormonen,.
Serieus,.
Die kom heus wel, kwam bij mij ook opeens uit de lucht vallen. Moet je nagaan, ze viel op mijn character.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar daar is dan weer die prins op een wit paard (m/v) voor nodig.
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Verliefd zijn heeft imo alleen maar nadelige gevolgen.
Ik ben dus niet gewend dat zoiets goed afloopt.
Je noemt mij toch niet een ouwetje?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:30 schreef Sitethief het volgende:
Moet je mij nou horen, het broekie geeft raad aan de ouwetjes,,
.
Haha ik ben ook heel erg lastig hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:29 schreef Sitethief het volgende:
Die kom heus wel, kwam bij mij ook opeens uit de lucht vallen. Moet je nagaan, ze viel op mijn character..
Je bent in ieder geval ouder dan mij, toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je noemt mij toch niet een ouwetje?
We duimen gewoon tot ze er af vallen,quote:Op donderdag 14 september 2006 09:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha ik ben ook heel erg lastig hoor.Maar heb in ieder geval al minder issues dan ik had, dus wie weet dat het er nog van komt.
Jij wilde nog eens zo'n relletje zien in HOMOquote:Op donderdag 14 september 2006 07:41 schreef maedel het volgende:
Goedemorgen!
Ja, koffie graag
[..]
Ik hou wel van een relletje
Maar dan meer virtueel, en wel dat ik er achter sta.
En ik ben geen tuinbroekpot
Zoiets idd.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha ik ben ook heel erg lastig hoor.Maar heb in ieder geval al minder issues dan ik had, dus wie weet dat het er nog van komt.
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:37 schreef Stroekie het volgende:
Hallo lieve mensen hier in het Lesbeau topic
daar is de topic opa weer![]()
Hmm jaquote:Op donderdag 14 september 2006 09:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval ouder dan mij, toch?
daar is het toch nog veel te vroeg voor ?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:54 schreef maedel het volgende:
oh wat erg, ik zit me te ergeren op kantoor...![]()
Dat zegt niks hoor, ik ben hier samen met Stroekie de Bourgondische Harnassen Brigade,quote:
Da's natuurlijk vanwege de te late binnenkomst van de Topic opaquote:Op donderdag 14 september 2006 09:30 schreef Sitethief het volgende:
Moet je mij nou horen, het broekie geeft raad aan de ouwetjes,,
.
Ja iemand moet het voorwerk doen hé,quote:Op donderdag 14 september 2006 09:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's natuurlijk vanwege de te late binnenkomst van de Topic opa![]()
* Alicey kruipt dan wel veilig achter jullie wegquote:Op donderdag 14 september 2006 09:41 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat zegt niks hoor, ik ben hier samen met Stroekie de Bourgondische Harnassen Brigade,,
.
Ik ben helaas vandaag heel de dag niet tot MSN in staatquote:Op donderdag 14 september 2006 09:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Stroekie!
![]()
*Goed nieuws heeft*
Ik vertel het straks wel, moet zo aan de slag,.
Heel goed van je dat je niet gaat zitten afwachten op mijn komst maar zelf initiatief neemtquote:Op donderdag 14 september 2006 09:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja iemand moet het voorwerk doen hé,.
Nee er is maar een Topic opa,,
.
daar is meer dan voldoende ruimte om veilig achter te schuilenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey kruipt dan wel veilig achter jullie weg
Het kan ook gewoon hier hoor,quote:Op donderdag 14 september 2006 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben helaas vandaag heel de dag niet tot MSN in staat
maar kan wel bij me webmail
Die was vanmorgen de eerste,quote:Op donderdag 14 september 2006 09:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik van jou uit de catagorie de nachtploeg:
NanKing ?
BB King reageert heel sterk vind ik,quote:Op donderdag 14 september 2006 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij wilde nog eens zo'n relletje zien in HOMO
moet je hier kijken, en dan letten op de user SamJustMe![]()
[homo] 1786 What do you despise? By this you are truly known
De servers waar wij elkaar normaal ontmoeten waren al de hele dag offline, en ik miste haar best wel. Ik had het gevoel dat dat wederzijds was. Dus ik nam een grote gok en voegde haar aan mijn msn toe, stuurde een lief berichtje en verwijderde haar meteen weer. Het duurde even voor ze reageerde, het leek een eeuwigheid maar het was maar een paar seconden. Maar ze viel meteen in mijn armen, voorzover dat op MSN mogelijk is.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ben helaas vandaag heel de dag niet tot MSN in staat
maar kan wel bij me webmail
zo volgens mij is er best wel een last van je schouders gevallen en heeft zich een grote opluchting van je meester gemaaktquote:Op donderdag 14 september 2006 10:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
De servers waar wij elkaar normaal ontmoeten waren al de hele dag offline, en ik miste haar best wel. Ik had het gevoel dat dat wederzijds was. Dus ik nam een grote gok en voegde haar aan mijn msn toe, stuurde een lief berichtje en verwijderde haar meteen weer. Het duurde even voor ze reageerde, het leek een eeuwigheid maar het was maar een paar seconden. Maar ze viel meteen in mijn armen, voorzover dat op MSN mogelijk is.WOEI!
Toen was ik dus blij dat ze me blijkbaar vetrouwde, en het aandurfde. Het leek bijna of ze op me zat te wachten, want ze ging een paar minuten later naar bed, na uitgebreid virtueel gekust te hebben, enzo,
,
.
WOEI!
![]()
Maar ik ga wel jouw tip opvolgen hoor,.
Zo dat is eruit,.
maar k had aan een half woord genoegquote:Op donderdag 14 september 2006 11:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat meer achtergrondinfo Site, als het niet teveel is gevraagd.
Van zo een half verhaal word ik maar nieuwsgierig.![]()
Voeg me maar ff toe op msn, niet alles hoeft op het forum,quote:Op donderdag 14 september 2006 10:57 schreef Twisted_fok het volgende:
M'n positie van enige hetero is niet meer.![]()
![]()
Ja eigenlijk wel ja,quote:Op donderdag 14 september 2006 11:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo volgens mij is er best wel een last van je schouders gevallen en heeft zich een grote opluchting van je meester gemaakt![]()
Ik bedoelde gewoon het verhaal vooraf. Hoe het is begonnen enzeau. Dat vind ik leuk.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar k had aan een half woord genoeg![]()
Okay, tis jouw feestje,quote:Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon het verhaal vooraf. Hoe het is begonnen enzeau. Dat vind ik leuk.
MSNen zit er om verschillende redenen nog even niet in Site, wie weet later.![]()
Mijn msn staat altijd open voor evt. vragen,quote:Op donderdag 14 september 2006 11:36 schreef Roosjedoosje het volgende:
zo hé,
Ik heb weer wat interessante sprekken gemist![]()
Dan maar een![]()
quote:
Waar gaat je scriptie over en gaat het goed over het algemeen enzeau?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik verveel me. Ben zat van m'n scriptie en ik ga over een kwartier naar mijn ouders. Moet dus nog even die tijd zien te overbruggen
.
gij bent een msn freak!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mijn msn staat altijd open voor evt. vragen,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |