quote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zetten het geluid altijd uit als er reclame is.
ja, maar dan ging/ga je altijd even iets anders doen.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik verschrikkelijk! Reclamebeeld zonder geluid! Reclame is niet tof, maar zonder geluid is het zo doods.
Ja, maar dan is er geen geluidquote:Op woensdag 13 september 2006 22:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ja, maar dan ging/ga je altijd even iets anders doen.
Wel, duh, maar ik had het meer over dat je dan gewoon sterk rekening moet houden met biseksualiteit.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:51 schreef wonderer het volgende:
Ik kan van mezelf ook niet voorstellen dat ik het niet zou weten, maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan aannemen dat anderen er anders over denken/voelen.
Nee, idd. Ik ben erg gevoelig voor auditieve prikkels.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dan is er geen geluid.
heeft dat te maken met het feit dat het geluid bij de commercials, altijd veel harder staat dan tijdens een reguliere tv uitzending ?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het geluid moest (moet) altijd uit van mij.
Ook, het is indringender, het is eigenlijk een en al agressie wat er door die speakertjes schalt.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft dat te maken met het feit dat het geluid bij de commercials, altijd veel harder staat dan tijdens een reguliere tv uitzending ?
Slaap lekker en droom maar tof Erikquote:Op woensdag 13 september 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet naar bed, en ik heb helemaal geen zin. Maar toch ga ik.
Trusten lieverds.
Nu ja, zoveel tv kijk ik ook nietquote:Op woensdag 13 september 2006 23:01 schreef wonderer het volgende:
Vanitas moet nooit in de VS gaan wonen
zojuist aan de download lijst toegevoegdquote:Op woensdag 13 september 2006 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava luistert Peace Orchestra - Meister Petz *chillerdechil*
(ook wel wat voor Stroekie denk ik)
Nu ja 't is geenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zojuist aan de download lijst toegevoegd
daar staat nu ook Arvo tussen, want die ken ik ook niet en wil ik ook wel eens proberen![]()
Drink 'n lekker kopje theequote:Op woensdag 13 september 2006 23:13 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het koud.
Ik schuw het experiment nietquote:Op woensdag 13 september 2006 23:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Arvo Part moet je trouwens echt liggen, hoor, want 't is nogal zwaar..
Ja lag Fok daarom eruitquote:Op woensdag 13 september 2006 23:43 schreef wonderer het volgende:
He, was ik net gewend aan dat geel, maken ze het groen...
Geen idee, was wel even raar...quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lag Fok daarom eruit
om die kleuren te veranderen![]()
voorzichtig hoor, straks heeft tie niks meer over door die koude handenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee, was wel even raar...
*gaat zo handen warmen in Brads onderbroek*
volgens mij achter de deur en dan rechtsafquote:Op woensdag 13 september 2006 23:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ik ga ook zo de veren opzoeken
Dan maak ik het wel weer warm met mijn mond of zo.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voorzichtig hoor, straks heeft tie niks meer over door die koude handen![]()
a "small" pleasure for the both of youquote:Op donderdag 14 september 2006 00:00 schreef wonderer het volgende:
Wehehe, dat was grappig.
quote:
Valt wel mee. Hoe het bij mijzelf zit ben ik ook nog lang niet uit, maar ik houd alle opties een beetje open..quote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef angelfist het volgende:
Het lijkt me veel moeilijker om niet zeker te zijn van je seksualiteit, dan om het wel te weten(zelfs al ben je er niet blij mee, want dat kan natuurlijk ook nog)
Ik hou wel van een relletjequote:Op woensdag 13 september 2006 22:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zeg vraagje, ben jij echt een rel-tommy of is dat een naam die je jezelf gegeven hebt?
Nofi..
Aha oké,quote:Op donderdag 14 september 2006 07:41 schreef maedel het volgende:
Goedemorgen!
Ja, koffie graag
[..]
Ik hou wel van een relletje
Maar dan meer virtueel, en wel dat ik er achter sta.
En ik ben geen tuinbroekpot
Wat een enthousiasme zo op de ochtend.quote:
quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:54 schreef maedel het volgende:
oh wat erg, ik zit me te ergeren op kantoor...![]()
Ja ik ben intussen redelijk wakker.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme zo op de ochtend.
Ik zit nog maar in m'n langzaam wakker en levend worden fase.![]()
Waddan?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:54 schreef maedel het volgende:
oh wat erg, ik zit me te ergeren op kantoor...![]()
Das minder,quote:Op donderdag 14 september 2006 09:03 schreef Alicey het volgende:
Nog wel erg moe, maar dat ben ik de hele week al en moet ik maar gewoon uitzitten.
Geen idee.. Zal wel iets met hormonen zijn ofzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Das minder,.
wadisserdanaandehand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |