Post die post hier maar weer Twist, veels te mooie post.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Nan trut!
quote:Wat ik nog in het vorige topic wilde posten maar niet meer lukte:
Nog even teruggelezen voor ik zo echt ga slapen.
Meadel zorgde hier ook voor een traantje, en meerdere mensen voor nog wat geglimlach.
Lang geleden dat zulke persoonlijke dingen ook heb neergeplempt, whehe.
Dus enigzins emo, maar blij duik ik zo mijn bed in.
Ook al ken ik hier niemand irl, jullie zijn toch een fijn stel mensen bij elkaar.![]()
en een bedankje aan allen.
Ik bood mijn excuses nog wel aanquote:Op woensdag 13 september 2006 21:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Nan trut!
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog één keer mezelf quoten en dan sluit ik deze dag ècht af.
[..]
Nou, soms vind ik hun nogal tekort schieten aan goede manieren. Maar da's niet zo hier in Lesbeauquote:Op woensdag 13 september 2006 21:26 schreef Alicey het volgende:
Ik ben zelf eik helemaal niet zo bekend met [HOMO].. Maar zijn wel inderdaad topics waar je je niet echt welkom voelt..
Door het leven met een traan en een lachquote:Op woensdag 13 september 2006 21:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Truste moppie.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hetero!!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Truste moppie.
Zeg vraagje, ben jij echt een rel-tommy of is dat een naam die je jezelf gegeven hebt?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef maedel het volgende:
@ Wonderer,
net dat topic gelezen. Gadver de gadver de gader wat een gore mensen daar.
Mijn maag draaide om toen ik het las. Wat moet jij je belazerd gevoeld hebben zeg.
Wat een in en in lelijke mensen.
Maar goed, wel bijgelezen, en een beetje ingelezen, en ik snap het nu beter denk ik.
Oh, Okay.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:01 schreef maedel het volgende:
Zo, morgen weer vroeg op, dus tijd voor een dutje
Tot morgen!
Hihi. Het is er soms wel tof om je frustraties even af te reagerenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:00 schreef NanKing het volgende:
O dat topic heb ik volgens mij ook gelezen, dat homo topic.
Ja, echt tof daar.
Ha hebben we jouw "trigger" ook te pakken.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:00 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer zeggen?
Ik ben al te lang in m'n leven uitgemaakt voor heteroquote:Op woensdag 13 september 2006 22:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ha hebben we jouw "trigger" ook te pakken..
Vind je dat echt erg Vanitas?
Okay, ik snap er wel niks van. Maar ik respecteer het.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ik ben al te lang in m'n leven uitgemaakt voor hetero
Ja ik ga even een nieuw hotmail accountje maken, maar 't komt er nog steeds niet van, heb steeds dingen te doen. Wellicht in het weekeinde.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Okay, ik snap er wel niks van. Maar ik respecteer het..
Bij de weg, heb je al bedacht wat je met mijn vraag van een paar topics terug gaat doen?
Ik wil je niet pushen..
ik ben hetero en voel me eigenlijk nooit beledigd...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben al te lang in m'n leven uitgemaakt voor hetero
Okay, het heeft geen haast hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:07 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja ik ga even een nieuw accountje maken, maar 't komt er nog steeds niet van, heb steeds dingen te doen. Wellicht in het weekeinde.
Ik was niet al te serieus, hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 22:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Okay, ik snap er wel niks van. Maar ik respecteer het..
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:08 schreef angelfist het volgende:
[..]
ik ben hetero en voel me eigenlijk nooit beledigd...
Ow okay....quote:Op woensdag 13 september 2006 22:08 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ik was niet al te serieus, hoor
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:09 schreef angelfist het volgende:
Ik bedoel het niet verkeerd...
Ik had wel een vraag, maar weet niet of dat op prijs gesteld wordt..
Heeft het iets te maken met tenen in neuzen?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:09 schreef angelfist het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heeft het iets te maken met tenen in neuzen?
Komop, nu wil ik het weten ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:09 schreef angelfist het volgende:
ik pleurde zowat van mijn stoel.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:11 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Heeft het iets te maken met tenen in neuzen?
Het kan zijn dat iemand vanuit opvoeding heeft meegekregen dat dat iets verschrikkelijks is, en het dus voor zichzelf ontkent en probeert als een "brave burger" te leven. Het kan ook zijn dat iemand biseksueel is.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:54 schreef angelfist het volgende:
Mijn zaal:
[afbeelding]
Mijn zieligheid is niet voor iedereen toegankelijk.Btw: waar gaat het hier eigenlijk over, want ik wil wel graag mee lullen..
Als het over mensen gaat die op hetzelfde geslacht vallen, heb ik een serieuze vraag.
Hoe kan het dat iemand zeven jaar samenwoont en er dan pas achterkomt dat hij op mannen/zij op vrouwen valt, dat lijkt me zo raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |