quote:
Nee hoor, valt wel mee, maar dat is wel persoonlijker. En er lezen hier mensen mee.quote:
Niet?quote:Maar goed, ik heb gewoon alles lekker doorgelezen hoor, dus geen vragen
En smaakte het?quote:
Ja, was wel ok.quote:
Ja dat is wel zo gezond ja,quote:Op donderdag 14 september 2006 13:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, was wel ok.Een beetje te laat voor het mooie... Nouja, ik had 's ochtends wat moeten eten eik..
Dan nog, gezond is duurder en minder aanwezig dan ongezond.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:16 schreef Sitethief het volgende:
Je kunt ook proberen zoveel mogelijk suiker te beperken, niet speciaal producten zoeken waar de suiker vervangen is, maar producten zoeken waar sowiezo weinig suiker in zit,.
Stufi niet genoeg? Kan me voorstellen dat een bijbaantje niet echt gunstig zou zijn,quote:Op donderdag 14 september 2006 14:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan nog, gezond is duurder en minder aanwezig dan ongezond.
Komt wel goed allemaal. Desnoods binnenkort even met m'n ouders overleggen of een eventuele terugkeer van een maandelijkse bijdrage, want de financien zijn sowieso nogal slecht.
Maar liever niet.
Ik betaal alles van m'n stufi. Collegegeld, huur, verzekering, telefoon, internet, boodschappen enneuh, de rest.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Stufi niet genoeg? Kan me voorstellen dat een bijbaantje niet echt gunstig zou zijn,.
quote:
Als die lul van een ministerquote:Op donderdag 14 september 2006 14:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik betaal alles van m'n stufi. Collegegeld, huur, verzekering, telefoon, internet, boodschappen enneuh, de rest.
Dan is dat niet genoeg en een bijbaantje zit er voorlopig ook niet bij in idd.
Achja, ik verzin nog wel wat.
En, staat het me goed?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
![]()
*ziet het al helemaal voor zich*
Ik weet alleen niet waar je die koopt en of het duur is. En anders maak ik er zelf wel een van een puike lap stof.quote:
Ik weet niet of ik daar aan durf te beginnen. Vooral gezien de onaantoonbaarheid van mijn ziekheid.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als die lul van een ministerer niet was geweest had je een WAJONG aan kunnen vragen
. Je kunt het allicht proberen.
.
Wajong
Ik weet het ook niet, ik shop niet zoveel enzeau.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
En, staat het me goed?.
[..]
Ik weet alleen niet waar je die koopt en of het duur is. En anders maak ik er zelf wel een van een puike lap stof..
Ja hoor,quote:
Je kunt er zelfs gordijnen voor gebruiken,quote:[..]
Ik weet alleen niet waar je die koopt en of het duur is. En anders maak ik er zelf wel een van een puike lap stof..
Dat bloemetjesgordijn-nummer kwam opeens in m'n hoofd op.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja hoor,. Zeker met dit weer en een heel klein beetje wind,
.
[..]
Je kunt er zelfs gordijnen voor gebruiken,,
.
Ik ben meer voor fris wit met limoen-groen en turquoise,quote:
In heel veel jurken zitten verkapt bloemetjes.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Deze is ook mooi.. Niet echt bloemetjes, maar ik kwam hem tegen.
Katoen,quote:Op donderdag 14 september 2006 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
In heel veel jurken zitten verkapt bloemetjes.
Dat heb ik nu dus ook. Ik zit al te kijken op eBay.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga nooit meer googlen op bloemetjes jurken, veel te leuke jurken.
Geen geld?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga nooit meer googlen op bloemetjes jurken, veel te leuke jurken.
Ja, en ik heb aan het begin van de zomer al een bloemetjesjurk gekocht.quote:
Ik wou al een inzanmelingsactie starten, help Twisted de zomer/herfst door,quote:Op donderdag 14 september 2006 15:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, en ik heb aan het begin van de zomer al een bloemetjesjurk gekocht.
Ik ben normaal niet zo van de jurkjes enzo.
Lief van je, maar niet nodig.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik wou al een inzanmelingsactie starten, help Twisted de zomer/herfst door,.
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Geldboom voor Twist en de rest.
Dat heb ik nodig!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Mag ik ook even graaien dan ?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik ook even graaien dan ?![]()
Kom laten we er een heel groot bos mee aanplantenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook. Dan zou ik 'm goed verzorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |