Zie je, ze kunnen mij alles wijsmakenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is iets rond de 300 dacht ik.![]()
Volgens mij kom je ergens in Syrië uit in 1000 km.![]()
[..]
Jewel.
We eten:vla, drop, aardappelpuree, hagelslag, bloemkool
Maar we eten ook chinees.
En Turks.
Boerenkool met worst heb ik nog niet gegeten thuis.![]()
Wist ik nietquote:Op donderdag 14 september 2006 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. 100% Turkish Flavor, jeweets.
Rotterdam.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie je, ze kunnen mij alles wijsmaken
Waar woon je?
Mag je hier een keer boerenkol komen eten
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. 100% Turkish Flavor, jeweets.
Ik in Dordrecht, jij bent uitgenodigd op de boerenkoolquote:Op donderdag 14 september 2006 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Rotterdam.(tja, allochtoon he)
Leuk, een date met yvonne.![]()
![]()
Ik pak er een heel klein stukje uit, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vreemd op kijk bij Turkse jongeren bij een rockconcert, die zie je daar bijna nooitquote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah sorry, ik ga weer serieus doen.
Hoe zit het nou met de Turken hier, hebben die ook een zooi aan Nederlandse vrienden of gaan jullie vooral om met andere Turken? Ik heb een beetje het 'probleem' dat mijn gehele vriendinkring Nederlands is. Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik vind een groot deel van de Turkse jongeren te ehm, onvolwassen, vervelend, te stoer om mee om te gaan. Hier wordt ik wel op aangekeken door zowel Turken als Nederlanders. Een Turks meisje bij een rockconcert wordt door beiden vuil aangekeken, dat idee.
Mja, ik had niet echt de behoefte om het bekend te maken eigenlijk, omdat er al snel 'gekleurd' tegen je aangekeken wordt. Maar goed, dat wordt lastiger als je gaat meetenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wist ik niet
Leuk om iedereen hier zo bijelkaar te zien.
Emel is bij mijn weten de eerste Turkse dame op FOK!En de eerste bitch en de veroorzaker van de eerste echt grote rel
Ik snap je wel een beetje.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah sorry, ik ga weer serieus doen.
Hoe zit het nou met de Turken hier, hebben die ook een zooi aan Nederlandse vrienden of gaan jullie vooral om met andere Turken? Ik heb een beetje het 'probleem' dat mijn gehele vriendinkring Nederlands is. Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik vind een groot deel van de Turkse jongeren te ehm, onvolwassen, vervelend, te stoer om mee om te gaan. Hier wordt ik wel op aangekeken door zowel Turken als Nederlanders. Een Turks meisje bij een rockconcert wordt door beiden vuil aangekeken, dat idee.
Raar kijken is ok, er zijn ook mensen die heel vuil kijken, of je zelfs aanvallen. Dat is stukken minder leuk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik pak er een heel klein stukje uit, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vreemd op kijk bij Turkse jongeren bij een rockconcert, die zie je daar bijna nooit
Haha, leuk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik in Dordrecht, jij bent uitgenodigd op de boerenkool
Maar nieuwsgierig als ik ben ga ik het dan gewoon vragenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Raar kijken is ok, er zijn ook mensen die heel vuil kijken, of je zelfs aanvallen. Dat is stukken minder leuk.
Je schijnt ze voor hoer uit te moeten maken en dan op ze spugen ofzo, dat heb ik gezien tenminste het zal wel een speciale techniek zijn ofzoquote:Op donderdag 14 september 2006 21:04 schreef seto het volgende:
Sommige Turkse meisjes zijn altijd een beetje terughoudend, hoe kan je ze nou echt versieren?![]()
Dát zou ik nou echt leuk vinden. Er kwam ooit 's op een festivalletje een (aangeschoten) knul naar me toe, terwijl ik met een (redelijk alto) vriend liep en zei 'ik vind dat nou zó leuk hè, zo'n meisje met hoofddoek met een alternatieve vriend, op een rockfestival, écht, ik ben fan van je'.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar nieuwsgierig als ik ben ga ik het dan gewoon vragen
Bij dat soort dingen is het toch juist dat mensen daar langzamerhand gewoon gewend aan raken?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dát zou ik nou echt leuk vinden. Er kwam ooit 's op een festivalletje een (aangeschoten) knul naar me toe, terwijl ik met een (redelijk alto) vriend liep en zei 'ik vind dat nou zó leuk hè, zo'n meisje met hoofddoek met een alternatieve vriend, op een rockfestival, écht, ik ben fan van je'.. Interesse is gewoon leuk, maar veel mensen vinden het raar en vervelend ofzo, dat het onbekende zo dichtbij komt.
Uiteraard, hoe langer je mensen kent, hoe minder onbekend, hoe minder mensen kijken naar de hoofddoek en meer naar de persoon eronder. Ik bedoel meer dat eerste indrukken vaak erg slecht zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen is het toch juist dat mensen daar langzamerhand gewoon gewend aan raken?
Onbekend=onbemind
Nieuw bekend=hmm.
Later: Je doet niks irritants, je bent zelfs grappig/aardig/interessant (ligt dus daan je karakter)
Ok: geaccepteerd
Ik denk dat je gewoon goed bezig bent.
Ik heb midden in de Bijlmer gewoond en op een gegeven moment echt geen nederlandse buur meer te bekennen, ik had een galerij met alle nationaliteiten, mens ik heb de aller, allerleukste tijd gehad van mn levenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dát zou ik nou echt leuk vinden. Er kwam ooit 's op een festivalletje een (aangeschoten) knul naar me toe, terwijl ik met een (redelijk alto) vriend liep en zei 'ik vind dat nou zó leuk hè, zo'n meisje met hoofddoek met een alternatieve vriend, op een rockfestival, écht, ik ben fan van je'.. Interesse is gewoon leuk, maar veel mensen vinden het raar en vervelend ofzo, dat het onbekende zo dichtbij komt.
Dealquote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Haha, leuk.![]()
Ok, ik mail je zo mijn persoonlijke mail adres dan.![]()
Ook mijn grootouders dus, waardoor mijn oma als weeskind achterbleefquote:Op donderdag 14 september 2006 12:55 schreef stukovich het volgende:
Voornamelijk ter herinnering van alle gevallen slachtoffers...
Zeer herkenbaar. Mijn cultuur lijkt veel meer op de Nederlandse dan de Anatolisch Turkse cultuur, waardoor ik veel beter kan opschieten met Nederlanders. De Turkse dames in mijn vriendenkring in Turkije zijn gewoon veel vrijer. Hier in Nederland komen de meeste Turken toch uit het oosten van Turkije, waardoor men een heel eenzijdig beeld heeft van Turkije.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
tsssquote:
oh leuk!!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hallo![]()
Mijn vriendin heet ook Emel, maar die is lief![]()
Thnx zeg!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Domuz is varken
En siktir lan is iets zoals opflikkeren
af en toe zegt z.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:47 schreef Emel het volgende:
[..]
oh leuk!!
ik ben ook erg liefaf en toe ben ik bitcherig tegen triggershot
ohquote:
Ben je veranderd?quote:
Ja ja ja, nu ineens wel hèquote:Op donderdag 14 september 2006 21:47 schreef Emel het volgende:
ik ben ook erg liefaf en toe ben ik bitcherig tegen triggershot
ik ben de laatste jaren erg veranderdquote:Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je veranderd?!
En je vergeet de vrouw die de eerste echte rel op haar naam heeft
af en toe tochquote:Op donderdag 14 september 2006 21:49 schreef Emel het volgende:
[..]
ohdus jij vindt dat ik vaak bitcherig doe?
![]()
ach dat vindt hij leukquote:Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja ja ja, nu ineens wel hè
Seni yaramaz seni!![]()
jij deugniet jij!
Ben je moslim? Zo ja, kan je dat goed samen laten gaan met je vrienden ed?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:45 schreef Emel het volgende:
ik heb geen Turken in mijn vriendengroep. Grotendeels Nederlanders, een Marokkaanse en een Surinaamse
als jij je niet gedraagt dan wel jaquote:
Ik gedraag me altijdquote:Op donderdag 14 september 2006 21:55 schreef Emel het volgende:
[..]
als jij je niet gedraagt dan wel ja
ik ben moslim maar dat speelt geen rol in mijn vriendengroep. We accepteren elkaar zoals we zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben je moslim? Zo ja, kan je dat goed samen laten gaan met je vrienden ed?
Ik ben nieuwsgierig aangelegd.
weet ikquote:
yep mequote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef cikolata het volgende:
zijn er hier eigenlijk nog meer mensen verliefd op Istanbul?![]()
Joh!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:52 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben de laatste jaren erg veranderdben nu zachtaardig..erg lief...volwassen
niet te geloven he?
yvonne, welke rel was dat?triggershot wil dat graag weten
ik ook
ik weet genoegquote:Op donderdag 14 september 2006 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh!
1 april
Kangaroo!
In R&P dacht ik
Maak er maar 250 km vanquote:Op donderdag 14 september 2006 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het liefste gaan we naar Istanbul, en dan met de busJaja, 1000 km, I know
Maar goed,
jullie zijn allemaal Turks?
Of een Hollandse moeder of vader?
Mijn stadquote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef cikolata het volgende:
zijn er hier eigenlijk nog meer mensen verliefd op Istanbul?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |