Ik oordeel niet over jouw leven, ik ga in op wat Ingrid zegt over háár leven. En als jij je ook eens als een fatsoenlijke vriend zou gedragen zou ze er niet over hoéven klagen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:07 schreef Dr.X het volgende:
[..]
Ow en DUS mag ik me niet in de discussie mengen? Jij oordeelt hier over MIJN leven, over mensen die je nog NOOIT persoonlijk hebt ontmoet en dan zou ik me niet mogen verdedigen? Kom nou, het moet niet gekker worden...
Dus of laat mij lekker posten of hou gewoon je lelijke smoel dicht
En dan mij tippen dat we het samen moeten oplossen, maar hier vrolijk Ingrid tegen mij opstokenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik oordeel niet over jouw leven, ik ga in op wat Ingrid zegt over háár leven. En als jij je ook eens als een fatsoenlijke vriend zou gedragen zou ze er niet over hoéven klagen.
Als je het vuil hebben wil kun je het vuil krijgen.
Ja ga je nou ook nog spoken zien?! Ik zeg toch dat ik oordeel aan de hand van wat zij mij verteld. En als het zo is dat zij altijd alles op moet geven voor jou en jij dat andersom niet doet vind ik best dat ze wat meer op haar strepen mag zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:12 schreef Dr.X het volgende:
[..]
En dan mij tippen dat we het samen moeten oplossen, maar hier vrolijk Ingrid tegen mij opstokenHoezo meten met 2 maten
![]()
Gast, houd je ff in ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:07 schreef Dr.X het volgende:
[..]
Ow en DUS mag ik me niet in de discussie mengen? Jij oordeelt hier over MIJN leven, over mensen die je nog NOOIT persoonlijk hebt ontmoet en dan zou ik me niet mogen verdedigen? Kom nou, het moet niet gekker worden...
Tjah als je niet het hele verhaal kent moet je niet oordelenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja ga je nou ook nog spoken zien?! Ik zeg toch dat ik oordeel aan de hand van wat zij mij verteld. En als het zo is dat zij altijd alles op moet geven voor jou en jij dat andersom niet doet vind ik best dat ze wat meer op haar strepen mag zijn.
Maar dat kan ook aan mijn verdraaide kijk op de wereld liggen natuurlijk.
Gezellig, als ik alle posts in dit topic moet gaan negeren omdat ik 'het hele verhaal niet ken'.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:14 schreef Dr.X het volgende:
[..]
Tjah als je niet het hele verhaal kent moet je niet oordelenEn dat ken je duidelijk niet
en ik dacht dat flow erg wasquote:Op donderdag 14 september 2006 23:07 schreef Dr.X het volgende:
[..]
Precies, dus graag je oordelen over mij voor je houdenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:15 schreef gurlie het volgende:
Maargoed, ik heb het sowieso een beetje gehad met dat 'het is fok maar dus kunnen we zeggen wat we willen'. Omdat die persoon toevallig niet voor je zit en je niet op je smoel kan slaan wil niet zeggen dat het hier niet om mensen gaat.
Dus zoek het lekker allemaal zelf uit.
Dacht je dat jij nog recht van spreken had na je ó zo aardige post van daarnet?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:17 schreef Dr.X het volgende:
[..]
Precies, dus graag je oordelen over mij voor je houdenHet gaat hier nog steeds over mensen met gevoelens
Ow juist, jij bent de vriendelijkheid zelvequote:Op donderdag 14 september 2006 23:18 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dacht je dat jij nog recht van spreken had na je ó zo aardige post van daarnet?
Je mag niet oordelen over iemand die je niet kent.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:20 schreef Dr.X het volgende:
[..]
Ow juist, jij bent de vriendelijkheid zelve
Agree, dus dan oordeel jij dus niet meer over ingrid of mij of weet ik veel wie je allemaal nog meer niet kentquote:Op donderdag 14 september 2006 23:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je mag niet oordelen over iemand die je niet kent.
Nee hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
we gaan niet schelden toch?
Is maar goed dat we sarcasme allemaal herkennen he.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef Dr.X het volgende:
[..]
Agree, dus dan oordeel jij dus niet meer over ingrid of mij of weet ik veel wie je allemaal nog meer niet kent
Het laatste dat ik er over kwijt wil:quote:Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef Dr.X het volgende:
[..]
Agree, dus dan oordeel jij dus niet meer over ingrid of mij of weet ik veel wie je allemaal nog meer niet kent
Tjah ik kan ook waarnemen dat 60% ofzo van fok MBOer is... en nu?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het laatste dat ik er over kwijt wil:
Lees even mijn post nog eens door: Eindhoven 877 - Nazomeren!
Dat ik dit hier schrijf komt natuurlijk niet uit de lucht vallen hè?
Want idd wij kennen jullie twee niet persoonlijk, maar toch kan ik (anderen trouwens ook hoor, don't shoot the messenger) het bovenstaande waarnemen in Ingrid en dat sléchts uit wat ze hier post.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:39 schreef Dr.X het volgende:
[..]
Tjah ik kan ook waarnemen dat 60% ofzo van fok MBOer is... en nu?
Beetje jammer dat MBO'ers een slechte mentaliteit hebben... 5 uur de deur uitstappen want dan staan de piepers op tafel!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
qua anti MBO zitten jij en Ingrid wel op 1 lijn blijkbaar
Niks mis met MBO'ers btw...zijn nuttiger dan WO'ers binnen een bedrijf![]()
ja vast...hoeveel werkervaring heb je?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:48 schreef Dr.X het volgende:
Ow en dat ligt natuurlijk aan het bedrijf
Als er te veel nagedacht moet worden haken ze af
Get a life.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind t gewoon fijner om iets te dragen wat ie wél mooi vind.
quote:
hmmm valt me van je tegen dat het geen park was ipv bosquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:35 schreef febster het volgende:
Overigens van een andere aard, net heerlijk met een vriend zitten blowen op een bankje in het bos. Bankje, joint, iPod met muziek erbij en gaan met die banaan, heerlijk! Op de terugkwam ik een bosje met rozen tegen en daar ff aan geroken, damn dat was echt werelds.
quote:
Go Febbiequote:Op vrijdag 15 september 2006 04:05 schreef febster het volgende:
[..].
Heerlijk dit overigens. DrX komt zijn schijnheilige huid redden op een internetforum en begint met zijn universitaire opleiding gelijk te schelden, nee dat zijn echte sterke argumenten
. Ik heb het idee dat je onze mede fokker een beetje als een voetveeg behandelt en tijd voor der hebt zodra het jou uitkomt
. Lekker makkelijk natuurlijk, zuipen met je corps balletjes wanneer je zin hebt, en toch een vrouw hebben om mee te neuken, handigggg!
Heb je staanplaatsen of zitten @ balkon?quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Laatste keer dat ik in de HMH was, was Oasis gewekdig
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:05 schreef febster het volgende:
[..].
Heerlijk dit overigens. DrX komt zijn schijnheilige huid redden op een internetforum en begint met zijn universitaire opleiding gelijk te schelden, nee dat zijn echte sterke argumenten
. Ik heb het idee dat je onze mede fokker een beetje als een voetveeg behandelt en tijd voor der hebt zodra het jou uitkomt
. Lekker makkelijk natuurlijk, zuipen met je corps balletjes wanneer je zin hebt, en toch een vrouw hebben om mee te neuken, handigggg!
Voor wat betreft de HMH gaat het ook wel om het volume maar veel meer om de akoustiek, je voelt de muziek gewoon in je lichaam, zo hard gaat het maar je kan nog wel gewoon met iemand praten zonder te hoeven bléren, erg appart.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:21 schreef FlowDesign het volgende:
Vorig jaar op de Nature One camping stond er een truck van Q-dance. Die hadden ff de geluidsinstallatie van HMH geleendWat een volume, niet normaal
En wij maar denken dat wij veel herrie maakten met onze 18.000 watt
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway, ik heb mijn vrijstelling gehaald, niet meer fileparkeren dus
juh heb vandaag mijn TTT gehad dus. En fileparkeren was onvoldoende, maar die gast zei: Nah ik zal je toch je vrijstelling maar geven.quote:
Rammstein in de HMH met clawfinger als voorprogrammaquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Voor wat betreft de HMH gaat het ook wel om het volume maar veel meer om de akoustiek, je voelt de muziek gewoon in je lichaam, zo hard gaat het maar je kan nog wel gewoon met iemand praten zonder te hoeven bléren, erg appart.
Feli!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway, ik heb mijn vrijstelling gehaald, niet meer fileparkeren dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |