En nu in het Nederlands?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Knuppel ik een beesj, vindt X t too much
[afbeelding]
Dusquote:Op donderdag 14 september 2006 21:34 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik kocht dat truitje op dat plaatje en t heeft een bontkraagje, maar Xander vindt t te opvallend.
*zucht*
Serieusquote:
Ja, precies wat ik dacht...quote:Op donderdag 14 september 2006 21:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook zelf mooi vinden en houden?
Ik wil ook zo'n vriendin.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind t gewoon fijner om iets te dragen wat ie wél mooi vind.
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik zoiets wil horen aan de telefoon bel ik wel naar de grote beek![]()
Jij hebt echt een hopeloos zelfvertrouwen. Je doet er alles aan om het je vriendje naar de zin te maken, maar dan ook echt alles. Een relatie werkt van 2 kanten hoor, niet alleen vanuit jou dat je je telkens aan hem aanpast. Net als laatst met die ABN-borrel. En het hopeloos hier posten van foto's van hem duidt er volgens mij alleen maar op dat je te weinig aandacht van hem krijgt. Get a grip.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind t gewoon fijner om iets te dragen wat ie wél mooi vind.
Meen je dat ook en ben je ook bereid om er iets aan te doen of zeg je dat maar gewoon?quote:
Leg eens uit alsjeblieft.. ben je alles kwijt door hem? En hoe dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben alles kwijt wat ik had en ik hoop dat hij ooit beseft wat ik allemaal niet voor hem doe en dat ik daar iets terug van ga zien.
Ojee, mot in liefdesland.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef Dr.X het volgende:
For the record:
Ik heb gezegd dat ze het ding gewoon moet houden
Klinkt wel lichtelijk bekend ja, heb ook wel eens zoiets soortgelijks meegemaakt.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Nou als je alles opzij zet voor zijn agenda, dan haken je vrienden op een gegeven ogenblik ook kwijt.
Maar als ik een keer ga hockeyen dan kan dat nietquote:Op donderdag 14 september 2006 23:02 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik doe mn best, maar op mn strepen staan betekent ook nóg minder tijd voor elkaar.
Ik doe mn best om mn eigen dingen te doen zoals sporten, de abn borrel etc.
Ja maar het moet niet zijn dat jij je volledig aan moet passen aan zijn agenda om überhaupt tijd met elkaar door te kunnen brengen. Je eigen dingen doen is goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:02 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik doe mn best, maar op mn strepen staan betekent ook nóg minder tijd voor elkaar.
Ik doe mn best om mn eigen dingen te doen zoals sporten, de abn borrel etc.
Ik wil niet stoken of lullig doen oid, maar lijkt het je niet verstandiger het hier persoonlijk over te hebben in plaats van een publiek forum? Ingrid post hierover omdat ze hier al veel langer rondwandelt en er misschien iets aan hebt, jij komt hier normaal ook niet naar mijn weten.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:03 schreef Dr.X het volgende:
[..]
Maar als ik een keer ga hockeyen dan kan dat niet
Ow en DUS mag ik me niet in de discussie mengen? Jij oordeelt hier over MIJN leven, over mensen die je nog NOOIT persoonlijk hebt ontmoet en dan zou ik me niet mogen verdedigen? Kom nou, het moet niet gekker worden...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken of lullig doen oid, maar lijkt het je niet verstandiger het hier persoonlijk over te hebben in plaats van een publiek forum? Ingrid post hierover omdat ze hier al veel langer rondwandelt en er misschien iets aan hebt, jij komt hier normaal ook niet naar mijn weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |