abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41812303
Tuurlijk niet, zie je mij al een beesj knuppelen?
Dadelijk breek ik mn nagel
pi_41815193
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Knuppel ik een beesj, vindt X t too much

[afbeelding]
En nu in het Nederlands?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_41815277
Ik kocht dat truitje op dat plaatje en t heeft een bontkraagje, maar Xander vindt t te opvallend.

*zucht*
pi_41815417
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:34 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik kocht dat truitje op dat plaatje en t heeft een bontkraagje, maar Xander vindt t te opvallend.

*zucht*
Dus
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_41815472
Dus nu kan ik t terugbrengen
pi_41815591
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Serieus ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_41815691
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Je kunt het toch ook zelf mooi vinden en houden?
pi_41815770
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:43 schreef gurlie het volgende:

[..]

Je kunt het toch ook zelf mooi vinden en houden?
Ja, precies wat ik dacht...

Ik wist niet dat tegenwoordig de partner bepaald wat je wel of niet draagt. Als het nu van echt bont was en hij/zij heeft daar principiele redenen voor dan kan ik het begrijpen. Maar als jij het toch leuk vind, dan is dat toch prima. Daarnaast, tis nu niet dat jullie elkaar dagelijks zien en hij elke dag met dat "opvallende" (wat een kut reden) truitje wordt geconfronteerd.
pi_41816726
Ik vind t gewoon fijner om iets te dragen wat ie wél mooi vind.
pi_41817099
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik wil ook zo'n vriendin.
pi_41817976
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:44 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Als ik zoiets wil horen aan de telefoon bel ik wel naar de grote beek
!!
Age of fruity enlightenment!
pi_41818193
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Jij hebt echt een hopeloos zelfvertrouwen. Je doet er alles aan om het je vriendje naar de zin te maken, maar dan ook echt alles. Een relatie werkt van 2 kanten hoor, niet alleen vanuit jou dat je je telkens aan hem aanpast. Net als laatst met die ABN-borrel. En het hopeloos hier posten van foto's van hem duidt er volgens mij alleen maar op dat je te weinig aandacht van hem krijgt. Get a grip.

edit:
Ik bedoel het niet lullig enzo, jeweet. En nee op Fok! ben ik niet subtiel. Wilde alleen maar even laten weten wat ik observeer.
pi_41818464
Je hebt gelijk
pi_41818517
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef Ingridh007 het volgende:
Je hebt gelijk
Meen je dat ook en ben je ook bereid om er iets aan te doen of zeg je dat maar gewoon?
pi_41818652
Ik ben alles kwijt wat ik had en ik hoop dat hij ooit beseft wat ik allemaal niet voor hem doe en dat ik daar iets terug van ga zien.
pi_41818714
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben alles kwijt wat ik had en ik hoop dat hij ooit beseft wat ik allemaal niet voor hem doe en dat ik daar iets terug van ga zien.
Leg eens uit alsjeblieft.. ben je alles kwijt door hem? En hoe dan?
pi_41818725
For the record:
Ik heb gezegd dat ze het ding gewoon moet houden
pi_41818752
Nou als je alles opzij zet voor zijn agenda, dan haken je vrienden op een gegeven ogenblik ook kwijt.
pi_41818757
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef Dr.X het volgende:
For the record:
Ik heb gezegd dat ze het ding gewoon moet houden
Ojee, mot in liefdesland.
pi_41818897
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Nou als je alles opzij zet voor zijn agenda, dan haken je vrienden op een gegeven ogenblik ook kwijt.
Klinkt wel lichtelijk bekend ja, heb ook wel eens zoiets soortgelijks meegemaakt.

Maar denk je dan niet dat het nodig is om wat meer op je eigen strepen te gaan staan na 3 jaar? Een relatie moet van twee kanten komen he. Misschien komt het omdat jullie nu ruzie hebben oid, maar het lijkt er nogal op of je helemaal niets positiefs meer haalt uit je relatie.
pi_41818954
Ik doe mn best, maar op mn strepen staan betekent ook nóg minder tijd voor elkaar.
Ik doe mn best om mn eigen dingen te doen zoals sporten, de abn borrel etc.
pi_41819019
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:02 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik doe mn best, maar op mn strepen staan betekent ook nóg minder tijd voor elkaar.
Maar als ik een keer ga hockeyen dan kan dat niet
pi_41819039
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:02 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja maar het moet niet zijn dat jij je volledig aan moet passen aan zijn agenda om überhaupt tijd met elkaar door te kunnen brengen. Je eigen dingen doen is goed. Zoals je al zei raak je anders al je vrienden kwijt. Je kunt dus ook best van hem verwachten dat hij zijn schema ook eens wat aanpast aan jou.
pi_41819106
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:03 schreef Dr.X het volgende:

[..]

Maar als ik een keer ga hockeyen dan kan dat niet
Ik wil niet stoken of lullig doen oid, maar lijkt het je niet verstandiger het hier persoonlijk over te hebben in plaats van een publiek forum? Ingrid post hierover omdat ze hier al veel langer rondwandelt en er misschien iets aan hebt, jij komt hier normaal ook niet naar mijn weten.
pi_41819176
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:06 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ik wil niet stoken of lullig doen oid, maar lijkt het je niet verstandiger het hier persoonlijk over te hebben in plaats van een publiek forum? Ingrid post hierover omdat ze hier al veel langer rondwandelt en er misschien iets aan hebt, jij komt hier normaal ook niet naar mijn weten.
Ow en DUS mag ik me niet in de discussie mengen? Jij oordeelt hier over MIJN leven, over mensen die je nog NOOIT persoonlijk hebt ontmoet en dan zou ik me niet mogen verdedigen? Kom nou, het moet niet gekker worden...

Dus of laat mij lekker posten of hou gewoon je lelijke smoel dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')