abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41820804
Ow en dat ligt natuurlijk aan het bedrijf
Als er te veel nagedacht moet worden haken ze af
pi_41820966
Oeh oeh, meningen, anoniem op Fok. Komt U maar. Waar wilde U welke opmerking hebben?
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_41820977
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:48 schreef Dr.X het volgende:
Ow en dat ligt natuurlijk aan het bedrijf
Als er te veel nagedacht moet worden haken ze af
ja vast...hoeveel werkervaring heb je?
Ik heb bij mijn bedrijf verschillende WO'ers zien komen en gaan...ze zijn duur en leveren niets op (gebrek aan praktijkgericht naar oplossingen zoeken)...niet op korte en niet op lange termijn.
MBO/HBO'ers hebben wel door wat de hoofdtaak van een bedrijf is: omzet.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_41821265
Tjah dat is afhankelijk van je opleiding en universiteit

MBOers zullen vast de zorgen voor de omzet binnen de meeste bedrijven zijn, dat zal ik niet ontkennen...
Maar de hoger opgeleiden zorgen er voor dat ze op de juiste plek het juiste werk doen waar de meeste omzet mee gehaald kan worden
pi_41822714
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind t gewoon fijner om iets te dragen wat ie wél mooi vind.
Get a life.
pi_41824884
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:48 schreef Juup© het volgende:

[..]

Get a life.
.

Heerlijk dit overigens . DrX komt zijn schijnheilige huid redden op een internetforum en begint met zijn universitaire opleiding gelijk te schelden, nee dat zijn echte sterke argumenten . Ik heb het idee dat je onze mede fokker een beetje als een voetveeg behandelt en tijd voor der hebt zodra het jou uitkomt . Lekker makkelijk natuurlijk, zuipen met je corps balletjes wanneer je zin hebt, en toch een vrouw hebben om mee te neuken, handigggg!
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_41825056
Overigens van een andere aard, net heerlijk met een vriend zitten blowen op een bankje in het bos. Bankje, joint, iPod met muziek erbij en gaan met die banaan, heerlijk! Op de terugkwam ik een bosje met rozen tegen en daar ff aan geroken, damn dat was echt werelds .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_41825384
Lol ik en corps balletjes... ROFL
pi_41825447
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 04:35 schreef febster het volgende:
Overigens van een andere aard, net heerlijk met een vriend zitten blowen op een bankje in het bos. Bankje, joint, iPod met muziek erbij en gaan met die banaan, heerlijk! Op de terugkwam ik een bosje met rozen tegen en daar ff aan geroken, damn dat was echt werelds .
hmmm valt me van je tegen dat het geen park was ipv bos
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_41825514
mogguh.

Vandaag naar Jay-z
pi_41825550
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 07:22 schreef Ingridh007 het volgende:
mogguh.

Vandaag naar Jay-z
Goeie morgen, Jay-z in de HMH zie ik, ga je geen spijt van krijgen, het geluid is helemaal geweldig daar
pi_41825590
Laatste keer dat ik in de HMH was, was Oasis gewekdig
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:36:48 #288
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_41826051
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 04:05 schreef febster het volgende:

[..]

.

Heerlijk dit overigens . DrX komt zijn schijnheilige huid redden op een internetforum en begint met zijn universitaire opleiding gelijk te schelden, nee dat zijn echte sterke argumenten . Ik heb het idee dat je onze mede fokker een beetje als een voetveeg behandelt en tijd voor der hebt zodra het jou uitkomt . Lekker makkelijk natuurlijk, zuipen met je corps balletjes wanneer je zin hebt, en toch een vrouw hebben om mee te neuken, handigggg!
Go Febbie
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_41826078
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 07:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Laatste keer dat ik in de HMH was, was Oasis gewekdig
Heb je staanplaatsen of zitten @ balkon?
pi_41826642
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 04:05 schreef febster het volgende:

[..]

.

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. Restecp.
Age of fruity enlightenment!
pi_41826670
Vorig jaar op de Nature One camping stond er een truck van Q-dance. Die hadden ff de geluidsinstallatie van HMH geleend Wat een volume, niet normaal

En wij maar denken dat wij veel herrie maakten met onze 18.000 watt
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:24:57 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_41826732
Rellen
En ik was er goddomme niet
disclaimer
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:25:39 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_41826751
Anyway, ik heb mijn vrijstelling gehaald, niet meer fileparkeren dus
disclaimer
pi_41826812
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:21 schreef FlowDesign het volgende:
Vorig jaar op de Nature One camping stond er een truck van Q-dance. Die hadden ff de geluidsinstallatie van HMH geleend Wat een volume, niet normaal

En wij maar denken dat wij veel herrie maakten met onze 18.000 watt
Voor wat betreft de HMH gaat het ook wel om het volume maar veel meer om de akoustiek, je voelt de muziek gewoon in je lichaam, zo hard gaat het maar je kan nog wel gewoon met iemand praten zonder te hoeven bléren, erg appart.
pi_41826825
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Vrijstelling = TTT, toch?
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:30:54 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_41826843
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:29 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Vrijstelling = TTT, toch?
juh heb vandaag mijn TTT gehad dus. En fileparkeren was onvoldoende, maar die gast zei: Nah ik zal je toch je vrijstelling maar geven.
Kan iemand mij in het vervolg opbellen als er een rel is in het topic

ow wacht... 23:00... toen lag ik al te maffen
disclaimer
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:32:10 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_41826869
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:28 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Voor wat betreft de HMH gaat het ook wel om het volume maar veel meer om de akoustiek, je voelt de muziek gewoon in je lichaam, zo hard gaat het maar je kan nog wel gewoon met iemand praten zonder te hoeven bléren, erg appart.
Rammstein in de HMH met clawfinger als voorprogramma
Vette vibes door je lichaam en dan die vlammenwerpers een meter boven je kruin

en Dream Theater was ook orgastisch in de HMH
disclaimer
pi_41827036
Ali b gezien in Eindhoven gisteren...

Sappig !!
pi_41827045
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Feli!
pi_41827080
Morgeh.

Febbie
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')