ja vast...hoeveel werkervaring heb je?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:48 schreef Dr.X het volgende:
Ow en dat ligt natuurlijk aan het bedrijf
Als er te veel nagedacht moet worden haken ze af
Get a life.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind t gewoon fijner om iets te dragen wat ie wél mooi vind.
quote:
hmmm valt me van je tegen dat het geen park was ipv bosquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:35 schreef febster het volgende:
Overigens van een andere aard, net heerlijk met een vriend zitten blowen op een bankje in het bos. Bankje, joint, iPod met muziek erbij en gaan met die banaan, heerlijk! Op de terugkwam ik een bosje met rozen tegen en daar ff aan geroken, damn dat was echt werelds.
quote:
Go Febbiequote:Op vrijdag 15 september 2006 04:05 schreef febster het volgende:
[..].
Heerlijk dit overigens. DrX komt zijn schijnheilige huid redden op een internetforum en begint met zijn universitaire opleiding gelijk te schelden, nee dat zijn echte sterke argumenten
. Ik heb het idee dat je onze mede fokker een beetje als een voetveeg behandelt en tijd voor der hebt zodra het jou uitkomt
. Lekker makkelijk natuurlijk, zuipen met je corps balletjes wanneer je zin hebt, en toch een vrouw hebben om mee te neuken, handigggg!
Heb je staanplaatsen of zitten @ balkon?quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Laatste keer dat ik in de HMH was, was Oasis gewekdig
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:05 schreef febster het volgende:
[..].
Heerlijk dit overigens. DrX komt zijn schijnheilige huid redden op een internetforum en begint met zijn universitaire opleiding gelijk te schelden, nee dat zijn echte sterke argumenten
. Ik heb het idee dat je onze mede fokker een beetje als een voetveeg behandelt en tijd voor der hebt zodra het jou uitkomt
. Lekker makkelijk natuurlijk, zuipen met je corps balletjes wanneer je zin hebt, en toch een vrouw hebben om mee te neuken, handigggg!
Voor wat betreft de HMH gaat het ook wel om het volume maar veel meer om de akoustiek, je voelt de muziek gewoon in je lichaam, zo hard gaat het maar je kan nog wel gewoon met iemand praten zonder te hoeven bléren, erg appart.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:21 schreef FlowDesign het volgende:
Vorig jaar op de Nature One camping stond er een truck van Q-dance. Die hadden ff de geluidsinstallatie van HMH geleendWat een volume, niet normaal
En wij maar denken dat wij veel herrie maakten met onze 18.000 watt
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway, ik heb mijn vrijstelling gehaald, niet meer fileparkeren dus
juh heb vandaag mijn TTT gehad dus. En fileparkeren was onvoldoende, maar die gast zei: Nah ik zal je toch je vrijstelling maar geven.quote:
Rammstein in de HMH met clawfinger als voorprogrammaquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Voor wat betreft de HMH gaat het ook wel om het volume maar veel meer om de akoustiek, je voelt de muziek gewoon in je lichaam, zo hard gaat het maar je kan nog wel gewoon met iemand praten zonder te hoeven bléren, erg appart.
Feli!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway, ik heb mijn vrijstelling gehaald, niet meer fileparkeren dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |