Nee, dat van die M zei Marlies, stond niet op het schermquote:Op woensdag 13 september 2006 16:54 schreef scanman01 het volgende:
De genomineerde man begint met een E volgens BB ... en de vrouw met een M
Dat is dus indirect praten over de nominaties, nu maar hopen dat BB niet te streng is vandaagquote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
Micheline: "Maar je wordt niet genomineerd door ons... maar dat komt nog wel"
Dan heb ik het verkeerd verstaan... sorry. Dan klopt de TT ook niet meer dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, dat van die M zei Marlies, stond niet op het scherm
WHAHAHAHAHA H.... HILDE!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef scanman01 het volgende:
Tijn denkt dat hij gruwelijk hard het huis uit wordt geflikkerd als hij genomineerd staat.
Micheline: "Maar je wordt niet genomineerd door ons... maar dat komt nog wel"
quote:
Het is E-10....quote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
Als die andere Etiënne is ben ik een gelukkig mens.
Of BB zoekt iets waardoor opeens iemand anders genomineerd staat.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:59 schreef n1ek het volgende:
er zal dr nog wel 1 bij komen met de telefoon, twee is wel erg weinig
echt waarquote:
Egbert zou ook wel een stunt zijn. Ik wil die man wel eens opnieuw zien stressen.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
Als die andere Etiënne is ben ik een gelukkig mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |