Roermondquote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef Lief-visje het volgende:
In duitsland zitten veel outlet winkels van verschillende merken daar is het ook goedkoop !!
Een mooi hemd begint vanaf 120 euroquote:Op woensdag 13 september 2006 20:15 schreef Oosthoek het volgende:
Voor 120 euro koop ik bijna twee mooie hemden
Dat is de reden voor alles wat slecht is vandaag de dag.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:15 schreef ANWB het volgende:
Omdat jullie eikels het toch wel kopen![]()
Stijlvol wil niet altijd zeggen dat je diep in de buidel moet tasten.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef Nega het volgende:
Stijlvol zijn is niet gratis.
ik zou een maatje groter kopenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik was op 40 graden, en doe ze niet in de droger. Maar op de één of andere manier krimpen die krengen altijd, en kan ik vervolgens met een naveltruitje gaan rondlopen.
Bovendien zijn ze vaak aan de krappe kant. Ik heb vrij brede schouders, waardoor zo'n shirtje maar net aan past. Da's gewoon kut, maar niet specifiek Sutherland.
voor dat geld heb je nog niet eens een mouw van één van mijn overhemdenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:46 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Een mooi hemd begint vanaf 120 euro![]()
Largequote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef kanaiken het volgende:
Een broek bij de yankee, nog geen 25 euro. Een zeer degelijk winterjack bij de yankee, 70 euro. Een shirt bij de Large, nog geen 15 euro. Het hoeft allemaal niet zo veel te kosten.
Of 1 met gaten ofzo :Squote:Op woensdag 13 september 2006 17:41 schreef Isegrim het volgende:
En die lui die wel 200 euro aan een broek uitgeven, die kopen dan zo' superlelijke broek. Evisu ofzo.
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
voor dat geld heb je nog niet eens een mouw van één van mijn overhemden
Gaastra&Tenson is tenminsten warm in de winterquote:Op woensdag 13 september 2006 20:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
GaastraDe enige reden om Gaastra te dragen is als je werkelijk gaat zeilen.
150 euro voor een broek vind jij redelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 17:57 schreef JoPiDo het volgende:
omdat je te weinig verdient
en ik vind 100 tot 150 euro voor een mooie, goede broek een behoorlijk redelijke prijs
En op de drang om niet voor lul te willen lopen word je finacieel keihard gepaktquote:Op woensdag 13 september 2006 17:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als je graag voor lul wilt lopen, kun je inderdaad alle kanten op.
Tsja, koop dan maar gelijk een pistool erbij. Van die kleding krijg je gelijk zelfmoordneigingenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef kanaiken het volgende:
Een broek bij de yankee, nog geen 25 euro. Een zeer degelijk winterjack bij de yankee, 70 euro. Een shirt bij de Large, nog geen 15 euro. Het hoeft allemaal niet zo veel te kosten.
Fashion gay.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:03 schreef s0k het volgende:
[..]
Tsja, koop dan maar gelijk een pistool erbij. Van die kleding krijg je gelijk zelfmoordneigingen
Sinds wanneer heeft verzorgd eruit zien iets te maken met je seksuele geaardheid?quote:
Metromannenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:09 schreef s0k het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft verzorgd eruit zien iets te maken met je seksuele geaardheid?
Zijn al die grafkoppen van een alto's dan ook necrofiel?
Heb lekker schijt aan wat anderen aan trekken. Maar loop ook niet zo te koop met 'ik heb een Prada van 300 euro'.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:09 schreef s0k het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft verzorgd eruit zien iets te maken met je seksuele geaardheid?
Zijn al die grafkoppen van een alto's dan ook necrofiel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |