me2quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:50 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat een topic, ik ga ze allemaal een keer lezen
TVT derhalve, topic van zelfdzaam niveau..
Zo van: gefeliciteerd met mijn verjaardagquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:08 schreef kyraaa het volgende:
De bus zo binnenlopen, de chaffeur een hand geven en roepen: "Hallo, nog van harte gefeliciteerd" dan de volgende een hand geven en de volgende en de volgende etc....!!!111!!!!
![]()
![]()
![]()
nee, neitquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo van: gefeliciteerd met mijn verjaardag
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:15 schreef ukga het volgende:
Je moet zo de bus inlopen, en dan zegge tegen die busdriver; "Eej ik ga je niet betalen" en dan doorlopen. En die bussjaufeur zo van ; DROMMELS !!!!11!!!!!11DROMMELS 11!1!ELF!! frikandel balgehakt vistick met mosterd!!!! jij moet wel betalen belhamellll!!!
En jij danweer zo van; nee oprotte ik heb een OV-jaarkaart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lach nog steedsquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:08 schreef Guncta het volgende:
Met 6 man bij de bushalte wachten
Als ie er dan aankomt een bordje voor zijn raam houden.
Snel een krik eronder.
Snel zijn banden eraf draaien.
En het bordje weer omdraaien en met de banden wegrennen.
Whehehehehequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:08 schreef Guncta het volgende:
Met 6 man bij de bushalte wachten
Als ie er dan aankomt een bordje voor zijn raam houden.
Snel een krik eronder.
Snel zijn banden eraf draaien.
En het bordje weer omdraaien en met de banden wegrennen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:15 schreef ukga het volgende:
Je moet zo de bus inlopen, en dan zegge tegen die busdriver; "Eej ik ga je niet betalen" en dan doorlopen. En die bussjaufeur zo van ; DROMMELS !!!!11!!!!!11DROMMELS 11!1!ELF!! frikandel balgehakt vistick met mosterd!!!! jij moet wel betalen belhamellll!!!
En jij danweer zo van; nee oprotte ik heb een OV-jaarkaart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks te danken!quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:57 schreef ukga het volgende:
lekker zo een topickick na 2 jaar
quote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
![]()
Of je gaat met een net jasje en een pet op (halen in de feestwinkel) in de bus zitten op het stoeltje achter de chauffeur en telkens als iemand op het knopje drukt blaas je op zo'n feesttoeterfluitdingetje, zoéén van kinderfeestjes, die zo uitrolt, pwèèèèèp, en dan heeft iedereen "omgwtf!" en jij met een staalhard gezicht "nieuwe service" en iedereen "oh"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Keertje gehad dat ik de bus binnen kwam en het rook daar naar stront was niet normaal.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:02 schreef snotje het volgende:
Ga je zo de bus in... en dan doe je zo vannnuuuh dat je naast iemand gaat zitten he. En dat je dan zo op je handen gaat zitten zegmaar, en dan gewoon keihard IN je broek POEPEN! En iedereen zo van "wtf hee, wat stinkt het hier!" en dan zo die ander aanwijzen...
Moet je bij de busschauffeur doen, dan kun je pas lachenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef welkominspace het volgende:
TS trapt dood af.
Dan zit je zo op je stoel en dan laat je zo diegene voor/naast je schikken door in zijn/haar oor te scheeuwen
dat doe ik overal waar ik ben en het is hilarisch![]()
Ik vond het ook een keer stinken, keek ik naar beneden lag er een plasje kots onder mijn schoenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:59 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Keertje gehad dat ik de bus binnen kwam en het rook daar naar stront was niet normaal.
Wat blijkt nou had iemand daar zitten poepen 's morgens, helemaal uitgeveegde bruine vlek achterin de bus.
heb wel een keer al m'n kleingeld voor hem bewaard.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:17 schreef Karrs het volgende:
Dan koop je een Eurokaartje he, dan legt hij dat kaartje neer met een stempel erop en dan leg je (lollerderofl) 10 CENT neer!
Dan zegt ie: "Da's te weinig"
En dan zeg jij: "Klopt als een BUS, CHAUFFEUR!"![]()
Of juist wel instappen en dan de chauffeur heel serieus aankijken en zeggen "U bent laat, rij eens wat door"quote:Op zondag 12 november 2006 20:17 schreef GGMM het volgende:
Als de bus nét wegrijd, zo er naar toe rennen alsof je hem gemist hebt. Dan stoptie speciaal voor jou, en dan stap je niet in.
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
toen je nog ongelimiteerd kon kuttenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef eQuaL het volgende:
Hahaha echt een pareltje uit de tijd dat ONZ nogwas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |