Tot dat je de verkeerde tegen komt en je een stoot op je bek krijgt kijken of je dan ook nog lachtquote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef welkominspace het volgende:
TS trapt dood af.
Dan zit je zo op je stoel en dan laat je zo diegene voor/naast je schikken door in zijn/haar oor te scheeuwen
dat doe ik overal waar ik ben en het is hilarisch![]()
dat had ik idd een keer maar ik kon net ontwijken en toen ben ik maar als de terig weggegaanquote:Op woensdag 13 september 2006 15:53 schreef maan het volgende:
[..]
Tot dat je de verkeerde tegen komt en je een stoot op je bek krijgt kijken of je dan ook nog lacht![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
bus komt aanrijden, je stapt als laatste in, je staat al op de trap, kijkt of je de laatste bent die moet instappen en dan fluit je als een conducteur dat de bus kan vertrekken
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
bus komt aanrijden, je stapt als laatste in, je staat al op de trap, kijkt of je de laatste bent die moet instappen en dan fluit je als een conducteur dat de bus kan vertrekken
heb er ooit één gekocht in een carnaval winkel met conducteurspet, geweldige reacties en vooral in de tram is die erg leuk met outfitquote:Op woensdag 13 september 2006 15:57 schreef danos het volgende:
[..]waar koop je die conducteurfluitjes?
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:59 schreef doppelgänger het volgende:
Moet je een bus instappen en hysterisch tegen de buschauffeur gillen "snel! Volg die blauwe auto!!" en dan met je jas opgetrokken over je gezicht op een stoel gaan zitten!snap je? alsof het een taxi is
![]()
hilarisch!
of metroquote:Op woensdag 13 september 2006 16:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
heb er ooit één gekocht in een carnaval winkel met conducteurspet, geweldige reacties en vooral in de tram is die erg leuk met outfit
pakte ze je op?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:02 schreef welkominspace het volgende:
ik werd laatst opgepakt omdat ik op de bus zat te wachten
nadat ze vroegen of ik naar beneden wilde komen en ik gehoorzaamdequote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:06 schreef doppelgänger het volgende:
Keihard "ke-deng ke-deng, ke-deng ke-deng, hoe hoooeoeee!!" zingen, en als iemand dan zegt "dit is een bus, geen trein" moet je roepen "NOU EN?!"moet je ze beduust zien kijken..
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:06 schreef doppelgänger het volgende:
Keihard "ke-deng ke-deng, ke-deng ke-deng, hoe hoooeoeee!!" zingen, en als iemand dan zegt "dit is een bus, geen trein" moet je roepen "NOU EN?!"moet je ze beduust zien kijken..
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |