goed zo, niet als een dom schaap met de rest meegaanquote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef Neleos het volgende:
Als iedereen Manchester zegt gok ik gewoon Birmingham.
Best een leuk liedje. Het gaat over katers en meisjesquote:Op woensdag 13 september 2006 20:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt... zegt het me nog niks
En de volgende keer ook vragen wat je wilt vragen dan
Uit welke stad komt de Britse band Editors?
Nee, die niet, hoewel die wel even genoemd worden aan het eind van de film door godquote:Op woensdag 13 september 2006 21:11 schreef gablentz het volgende:
the smiths
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 september 2006 21:13 schreef Homdeck het volgende:
ik ken de film niet...
Daar moet je echt wat aan doen. Geweldige film.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:13 schreef Homdeck het volgende:
ik ken de film niet...
Joy Division en Happy Mondays jaquote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef NoSigar het volgende:
Joy Division/NEw Order en Happy Mondays
Ga ik zeker doenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ha MaJo![]()
Ook jij zou die film zeker een keer moeten gaan kijken![]()
Maar de film gaat niet verder met New Order. Het wordt alleen even vermeld dat de band zo verder gaat.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef NoSigar het volgende:
Neu, je krijgt eerst nog de begrafenis.
Ach.. sommigen hebben de hele film gemist, dat is pas ernstig...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:20 schreef wyccie het volgende:
Aaaaaah, 24 Hour Party People vraag gemist
Ik werd even weggeroepen door m'n dochterquote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef macondo het volgende:
Producent van slaappillen denk ik, want Berkery is altijd traaaaaaaggg....![]()
Rowley Birkin Q.C. | Videoquote:Op woensdag 13 september 2006 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Berkery wie is dat trouwens op je plaatje? , Hijt doet me steeds denken aan de baron van bassie en adriaan
gablentz + 1quote:Op woensdag 13 september 2006 22:04 schreef gablentz het volgende:
gordon strachan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |