quote:Op woensdag 13 september 2006 22:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan veel hebben![]()
Behalve dat ik m'n auto binnen 2 dagen verkocht heb maar m'n motor nog steeds niet [afbeelding]
Is onderhand geen nieuws meerquote:Op woensdag 13 september 2006 23:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Mercy heeft me vandaag nog moeten duwen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heuh vuile tyfushoeruh! [afbeelding]
Waarom heb jij niet op die Tuono gereden dan ?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Zoveel werkende versnellingen kan zijn hart niet aanquote:Op woensdag 13 september 2006 23:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet op die Tuono gereden dan ?![]()
![]()
Achterlangs?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Zit wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 13 september 2006 23:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja die SRADjes worden voor dumpprijzen verkocht de laatste tijd
Inruilen voor een tuono en dan heel de dag bij mercy en raus voor de deur langs crossenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in![]()
Maar eerst maar een andere auto en dan kijk ik wel wat ik er mee doe.![]()
Welke pilletjes heb je nu opquote:Op woensdag 13 september 2006 23:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heuh vuile tyfushoeruh! [afbeelding]
Ja hoor, ik ben lang niet zo goed als de anderen maar je moet het er maar mee doenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ribbol, morgen tijd om mij bochten te leren rijden?
Veuls te duur voor mijquote:Op woensdag 13 september 2006 23:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inruilen voor een tuono en dan heel de dag bij mercy en raus voor de deur langs crossen![]()
Ach ja nog steeds flink een trapje hoger dan ik dus moet wel lukken. Kom ff op msn anders?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben lang niet zo goed als de anderen maar je moet het er maar mee doen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:06 schreef kratjuh het volgende:
Thuis
Effe examen voorbereiden voor morgen en daarna al weer pitten ..
quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Veuls te duur voor mijvoor dat geld huurt m'n bitch een joegoslaaf om mij om te leggen
![]()
Ben een broer van Rib-i alleen heb ik de witziektequote:Op woensdag 13 september 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Liefdevolle relatie hoor ik wel
Had het je trouwens nog niet verteld maar dacht dat je een indonesier was de eerste keer dat ik je zag toen je dat dvdtje kwam afgooienJe hoofd lijkt donkerder in je helm
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben een broer van Rib-i alleen heb ik de witziekte [afbeelding]
Duo penotti, 2 kleuren in een pottiquote:Op woensdag 13 september 2006 23:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben een broer van Rib-i alleen heb ik de witziekte [afbeelding]
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Duo penotti, 2 keuren in een potti [afbeelding]
Wacht maar morgen droogt Rib-i je afquote:Op woensdag 13 september 2006 23:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Slaap je toevallig ook graag met kleine kinderen en heb je operaties aan je neus gehad?
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wacht maar morgen droogt Rib-i je af![]()
Heb je het gehoord Rib-i, morgen laat je hem zoveel bochtjes maken tot ie er misselijk van wordt.![]()
Ja, geprobeerdquote:Op donderdag 14 september 2006 00:00 schreef hicham het volgende:
Als de motoren maar starten, anders wordt het een hardloopwedstrijd
Rib-i, al eens geprobeerd om in je eentje de motor aan te duwen? Of ga je niet meer alleen van huis?
Beter is het om de oorzaak op te zoeken van het slechte startenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:00 schreef hicham het volgende:
Rib-i, al eens geprobeerd om in je eentje de motor aan te duwen? Of ga je niet meer alleen van huis?
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, maar das niet op een motor maar een GS500![]()
Kan ik testen of de MPP's echt beter zijn dan BT'squote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wacht maar morgen droogt Rib-i je aftoch Rib-i ?
Heb je het gehoord Rib-i, morgen laat je hem zoveel bochtjes maken tot ie er misselijk van wordt.![]()
What went wrongquote:
De tijd die dat kost kan ie beter besteden aan het stelen van een nieuwe motorquote:Op donderdag 14 september 2006 00:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Beter is het om de oorzaak op te zoeken van het slechte starten![]()
2e versnellingquote:
Trustenquote:[..]
De tijd die dat kost kan ie beter besteden aan het stelen van een nieuwe motor
Pitten![]()
Zijn zequote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan ik testen of de MPP's echt beter zijn dan BT's![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er is geen flikker op tvquote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Lees het morgen avond allemaal wel![]()
nog ff voor de tv hangen![]()
gelukkig nietquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:00 schreef hicham het volgende:
Hij is bang voor wat ie dan nog meer tegenkomtquote:Op donderdag 14 september 2006 00:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Beter is het om de oorzaak op te zoeken van het slechte starten![]()
Marokkaanquote:Op donderdag 14 september 2006 00:05 schreef hicham het volgende:
[..]
De tijd die dat kost kan ie beter besteden aan het stelen van een nieuwe motor
Pitten![]()
MPP's zijn wel beter dan BT'squote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Lees het morgen avond allemaal wel![]()
nog ff voor de tv hangen![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
gelukkig niet![]()
kga slapen, word de hoogste tijd na dit soort opmerkingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |