Sorry schatquote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat ik nu al een afspraak heb staan
Bovendien zijn het mijn banden die vervangen moeten worden, dus logischer om het hier te doenMaar waar het op neer komt is dat jij geen zin hebt om naar Amsterdam te komen. Als je dat meteen had gezegd ipv er omheen te draaien, dan hadden we deze conversatie niet hoeven te voeren
Anders vraag je voortaan maar in het bolle topic of iemand zin heeft om te rijden, altijd dichtbij en hoef je geen excuses te verzinnenquote:
In het Bollen topic doen ze ook alsof ze zijn berichten per ongeluk niet hebben gelezenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:56 schreef hicham het volgende:
Anders vraag je voortaan maar in het bolle topic of iemand zin heeft om te rijden, altijd dichtbij en hoef je geen excuses te verzinnen
Maar lang niet zo spannend als met Masterdammers
Inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In het Bollen topic doen ze ook alsof ze zijn berichten per ongeluk niet hebben gelezen
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:58 schreef hicham het volgende:
En wat is dat toch voor gezeik met die Kawasaki's, net die van pimber aan moeten duwen![]()
Zal best niet zo spannend zijn maar wel lekker dichtbijquote:Op woensdag 13 september 2006 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Anders vraag je voortaan maar in het bolle topic of iemand zin heeft om te rijden, altijd dichtbij en hoef je geen excuses te verzinnen
Maar lang niet zo spannend als met Masterdammers
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:06 schreef kratjuh het volgende:
Kawa's hebben gewoon iets meer liefde nodig ..
Hoeveel praatgroepjes heb je daarvoor versletenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
InderdaadKan best tegen afwijzing, ben geen vrouw
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoeveel praatgroepjes heb je daarvoor versleten
Je moet er wel wat voor over hebben om beter te wordenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal best niet zo spannend zijn maar wel lekker dichtbij
Wasda? Ben niet zo bekend in dat wereldjequote:
Ik hoefde maar naar de startknop te kijken en hij startte al, das beter dan voor die 3 weken stilstandquote:Op woensdag 13 september 2006 22:06 schreef kratjuh het volgende:
Kawa's hebben gewoon iets meer liefde nodig ..
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben om beter te wordenWaarom denk je anders dat Assen en Zandvoort in Midden en Noord Nederland liggen, in het Zuiden bakken ze er niets van
Anonieme Alcoholistenquote:[..]
Wasda? Ben niet zo bekend in dat wereldje
Tja zelfs Kawa's rijden nog steeds niet op lucht ..quote:Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik hoefde maar naar de startknop te kijken en hij startte al, das beter dan voor die 3 weken stilstand
Benzine was op het eind alleen op geloof ik
Je rijdt er dan ook nooit op, je werkt, studeert en zuipt alleen maarquote:Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja zelfs Kawa's rijden nog steeds niet op lucht ..
Moet zeggen dat mijn kwaak ook erg liev voor me is geweest tot nu toe, hij staat nu bij de dealer trouwens ..
Alleen m'n stalen remleiding hadden ze nog niet binnen ..
20 euro aan benzinequote:Op woensdag 13 september 2006 22:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarja rijdt liever 20 euro aan benzine op op leuke wegen dan 20 euro snelweg
[..]
Anonieme Alcoholisten
Anoniem omdat je nog minderjarig bent en officieel geen alcohol mag?quote:
Welk kleurtje heb je besteldquote:Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja zelfs Kawa's rijden nog steeds niet op lucht ..
Moet zeggen dat mijn kwaak ook erg liev voor me is geweest tot nu toe, hij staat nu bij de dealer trouwens ..
Alleen m'n stalen remleiding hadden ze nog niet binnen ..
Moet ook weer terugquote:Op woensdag 13 september 2006 22:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
20 euro aan benzinevan den bosch naar a'dam
dan rij je idd wel behoorlijk verkeerd denk ik zo
overigens iemand een idee of die keerringen vervangen een beetje zelf te doen is?![]()
En weer terug, is circa 200 km en ruwweg 20 euroquote:Op woensdag 13 september 2006 22:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
20 euro aan benzinevan den bosch naar a'dam
dan rij je idd wel behoorlijk verkeerd denk ik zo
Best zelf te doen, maar niet met een brakke incomplete gereedschapsetquote:overigens iemand een idee of die keerringen vervangen een beetje zelf te doen is?![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Anoniem omdat je nog minderjarig bent en officieel geen alcohol mag?
Sorry, kan het nog steeds niet helemaal bevatten dat je een rijbewijs hebt
Het is kratjuh, roze natuurlijkquote:[..]
Welk kleurtje heb je besteld
voor 20 euro kan ik toch zo'n 300 km rijdenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
En weer terug, is circa 200 km en ruwweg 20 euro
quote:[..]
Best zelf te doen, maar niet met een brakke incomplete gereedschapset
Op 2 wielen, met maximaal 160 km/h tunnel in bergafwaarts wind in de rug cafe in zicht en ... never mindquote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
voor 20 euro kan ik toch zo'n 300 km rijden![]()
Voor 20 euro kan ik een paar duizend kilometer fietsen maar hard gaat het ook niet net als die GS van jequote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tientje benzine en een tientje bandquote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
dat zie ik dan maar gewoon als een uitdaging
maar...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Op 2 wielen, met maximaal 160 km/h tunnel in bergafwaarts wind in de rug cafe in zicht en ... never mind
mij ook... maar ja, hij zuipt nou eenmaal niet meerquote:Dat lage verbruik kan me gestolen worden
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor 20 euro kan ik een paar duizend kilometer fietsen maar hard gaat het ook niet net als die GS van je![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tientje benzine en een tientje band![]()
Hey Gawaine, jij ook hierquote:Op woensdag 13 september 2006 22:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tientje benzine en een tientje band![]()
Maar geen GSquote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar...maar...
bazziek heeft ook maar 25kw
quote:[..]
mij ook... maar ja, hij zuipt nou eenmaal niet meer
Normaal zilver .. Ketting is wel goudkleurig ...quote:
Niet iedereen die hier post is -XX-, Stevie Wonder ..quote:Op woensdag 13 september 2006 22:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is kratjuh, roze natuurlijk
Naar beneden trappen en naar boven likken hequote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey Gawaine, jij ook hierJe bent misschien een beetje geschrokken van het bijlezen, maar uiteraard slaan niet alle teksten over Zuiderlingen op jou he. De uitzondering bevestigt de regel
Jij doet zoveel moeite om een goede beurt bij haar te maken dat ik jullie maar als een geheel ben gaan beschouwenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niet iedereen die hier post is -XX-, Stevie Wonder ..
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Naar beneden trappen en naar boven likken he![]()
![]()
![]()
Ja, maar das niet op een motor maar een GS500quote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef Roderick2085 het volgende:
Lees het nu pasquote:Op woensdag 13 september 2006 21:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja dus, boeiend toch kenkerhomo![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, maar das niet op een motor maar een GS500![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef BazzieK het volgende:
Lees het nu pasBek houden schapenduwer.
![]()
Kan veel hebbenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey Gawaine, jij ook hierJe bent misschien een beetje geschrokken van het bijlezen, maar uiteraard slaan niet alle teksten over Zuiderlingen op jou he. De uitzondering bevestigt de regel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |