Hier staat in de krant dat de Fifa afziet van eventuele straffen, ongeacht die rechtzaak dus...quote:Op donderdag 14 september 2006 12:56 schreef WEST het volgende:
wanneer wordt er wat bekend over die portugese club met z'n rechtzaak?
dan maakt de FIFA zich compleet belachelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier staat in de krant dat de Fifa afziet van eventuele straffen, ongeacht die rechtzaak dus...
Sterk, daadkrachtig voorbeeld word er weer gesteld door de FIFA.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier staat in de krant dat de Fifa afziet van eventuele straffen, ongeacht die rechtzaak dus...
Ha voor 31 december gaan we dus al vuurwerk zien!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijd tussen NEC en Ajax zal in plaats van 31 december op 30 december worden gespeeld
Hoop voor je dat jullie verder komen dan vorig jaar, ook tegen zo'n Oostblokclub.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke voetbal avond vanavond
Vlogen vliegtuigen genoeg, hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:14 schreef Ordinair het volgende:
Vanavond Ajax, helaas kan ik dus niet heengaan. Kan niet aan vervoer komen.
Ja idd, zo nazi clubquote:Op donderdag 14 september 2006 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop voor je dat jullie verder komen dan vorig jaar, ook tegen zo'n Oostblokclub.
[..]
Vlogen vliegtuigen genoeg, hoor.
![]()
Nee dat denk ik niet. Meer uit armoede zo regime terug willen maar dat is off-topic..quote:Op donderdag 14 september 2006 13:24 schreef Erwtensoep het volgende:
zo'n anti-joden club bedoel je.
Makreelvoetbalquote:Their style of playing is often described as 'makrellfotball' (mackerel football), meaning the whole team is in constant, coordinated motion. Another feature of their playing style is the so-called 'Start-vippen' (Start-tip), where the ball at a free-kick is tipped up by one player before hit by another.
Tuurlijk is dat indekken ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
Henk ten Cate gaf zelf al aan dat IK Start in zijn ogen beter is dan FC Kopenhagen, maar dat is natuurlijk een beetje van tevoren indekken. Ajax is haast verplicht deze wedstrijd te winnen, maar dat waren ook toen datzelfde FC Kopenhagen op bezoek kwam.
enorm!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ha voor 31 december gaan we dus al vuurwerk zien!
wat een grapjas ben ik toch..
Wat komt er na achten dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heerlijk voetbalavondje van 6 tot 11, ik ook.
Mooi.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijd tussen NEC en Ajax zal in plaats van 31 december op 30 december worden gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |