hier het zelfde (luxe)probleem, maar dan de damesvariantquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:15 schreef dutchie het volgende:
Ja en wat geven we een 1/2 jaar oud ventje die eigenlijk alles al heeft vanwege zijn grote broer voor de feestdagen? Ik weet echt helemaal niks.
Hij krijgt al zo'n houten loopfietsje die hoog op mijn zijn lijstje stond van de collega's van het mannetje. En een speelkleed enzo heeft hij al.
Ik zoek gewoon een leuk idee. Iets waar ik gewoon niet aan gedacht heb.
Iemand?
Bij ons in de winkel wordt het gewoon verkocht als Lamaze speelgoed. Het wordt hier verkocht in een winkeltje vol met houten speelgoed en het wordt gerund door verstandelijk gehandicapten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:22 schreef E.T. het volgende:
ook met het oog op de komende feestdagen mag deze wel een schopje hebben
Ik heb nog een andere vraag..
Ik wil graag de Octotunes op het lijstje voor m'n collega's zetten:
[afbeelding]
Nu kan ik alleen nog maar vinden dat 't merk Lamaze is, maar volgens mij is dat in NL toch een andere merknaam?
En iemand enig idee in welke 'gewone' winkel (liefst in R'dam) deze te koop is, ik kom alleen maar online-shops tegen en daar zijn mijn collega's te conservatief voor
Bedoel je zonnekindpoppen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:22 schreef nebelung het volgende:
Ik zag laatst iemand, ik dacht Jessie op het bankje, die zo'n leuke lijspop had gekocht. Iemand een idee waar ik zo'n pop vinden kan?
Nog een webwinkel met zonnekindpoppen: het elfenbosquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:43 schreef nebelung het volgende:
Ja Owlet, die bedoelde ik. Die met die vlechtjes
Bedankt!
Vannacht nachtvorstquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
(alhoewel met deze temperaturen, ben ik benieuwd of het eigenlijk wel echt winter gaat worden)
de instrumenten van zeeman en de action is fantastich, ook om je zuster de hersens mee in te rammenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:17 schreef YPPY het volgende:
Voor de Kerst (ik moet echt iets verzinnen) zat ik oude topics door te lezen. En wat hebben ze leuk houten speelgoed op lobbes.nlIk heb mijn moeder muziekinstrumentjes gevraagd, ze heeft tig winkels gehad voor ze wat vond (ik wil wel iets stevigs), nu zie ik alles online staan.
![]()
als hij die fiets doorslikt ga ik met hem op de kermis staanquote:Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef snoopy het volgende:
doorslikken ook niet?
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:07 schreef snoopy het volgende:
oh, wacht ff! Omdat hij de fiets niet zelf in elkaar zet kan hij de kleine onderdeeltjes ook niet doorslikken
quote:Op zondag 3 december 2006 04:53 schreef YPPY het volgende:
Ja, dat is leuk.Heb er zelfs nog eens gesolliciteerd.
Maar dat wordt Morris ook als de Duplo niet meteen op elkaar kliktquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:09 schreef jessie het volgende:
Het nadeel van electro vind ik, is dat je echt heel goed op dat zilverkleurige stipje moet staan wil het lichtje gaan branden (of bij anderen de pen gaat piepen) Als het ietsje schuift werkt het niet. Bo kan er goed mee omgaan. Jans met dr motoriek passend bij de leeftijd nog wat minder (en word dan dus driftig)
Had je niet een lijstje gemaakt dan? Ik heb dingen opgeschreven die ik graag voor Mikael wil hebben. Ik noem gewoon het lijstje op als iemand me erna vraagt. Het zijn allemaal dingen die niet erg zijn om dubbel te hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Speelgoedgiften zijn wat tegen gevallen op de verjaardag. Ik mis nog iets dat écht interessant is voor de komende tijd.... Dreumesspeelgoed
Hey joh oefenen voor later LBquote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Luchtbel het volgende:
Oke. Dank je. Dan vind ik het dus niet leuk.![]()
Ja ja nog even en ik heb dat niveau echt bereikt. Ik heb vanmiddag even met Jolie gekeken naar spelletjes in de winkels. Maar het ziet er allemaal wel erg euhm hoe zou ik het zeggen voorgekauwd en 'leuk' uit. Misschien is dat wel helemaal nodig op deze leeftijd maar ik geloof dat we het toch maar bij dat torentje bouwen en die afgrijselijke olifant houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |