quote:Op zondag 3 december 2006 04:53 schreef YPPY het volgende:
Ja, dat is leuk.Heb er zelfs nog eens gesolliciteerd.
Maar dat wordt Morris ook als de Duplo niet meteen op elkaar kliktquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:09 schreef jessie het volgende:
Het nadeel van electro vind ik, is dat je echt heel goed op dat zilverkleurige stipje moet staan wil het lichtje gaan branden (of bij anderen de pen gaat piepen) Als het ietsje schuift werkt het niet. Bo kan er goed mee omgaan. Jans met dr motoriek passend bij de leeftijd nog wat minder (en word dan dus driftig)
Had je niet een lijstje gemaakt dan? Ik heb dingen opgeschreven die ik graag voor Mikael wil hebben. Ik noem gewoon het lijstje op als iemand me erna vraagt. Het zijn allemaal dingen die niet erg zijn om dubbel te hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Speelgoedgiften zijn wat tegen gevallen op de verjaardag. Ik mis nog iets dat écht interessant is voor de komende tijd.... Dreumesspeelgoed
Hey joh oefenen voor later LBquote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Luchtbel het volgende:
Oke. Dank je. Dan vind ik het dus niet leuk.![]()
Ja ja nog even en ik heb dat niveau echt bereikt. Ik heb vanmiddag even met Jolie gekeken naar spelletjes in de winkels. Maar het ziet er allemaal wel erg euhm hoe zou ik het zeggen voorgekauwd en 'leuk' uit. Misschien is dat wel helemaal nodig op deze leeftijd maar ik geloof dat we het toch maar bij dat torentje bouwen en die afgrijselijke olifant houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |