Maak van dat bezorgde maar rustig overbezorgde hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:06 schreef chacama het volgende:
[..]
Het gaat je anders erg goed af. Je wordt zeer zeker een hele goede en bezorgde zorgzame mama.....
Ik zal ze onthouden en in het babietjes-topic en dreumes/peuter topic voldoende keren aan je voorbij laten gaan, zodat je langzaam leert om vertrouwen te hebben in jezelf om los te laten, maar vooral vertrouwen in die kleine vent die straks de wereld gaat verkennen met jou als vast baken.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maak van dat bezorgde maar rustig overbezorgde hoor.
Want dat worden mijn issues in de opvoeding: Loslaten en vertrouwen hebben. Ik ken mijzelf.![]()
Je bent lief.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:51 schreef chacama het volgende:
[..]
Ik zal ze onthouden en in het babietjes-topic en dreumes/peuter topic voldoende keren aan je voorbij laten gaan, zodat je langzaam leert om vertrouwen te hebben in jezelf om los te laten, maar vooral vertrouwen in die kleine vent die straks de wereld gaat verkennen met jou als vast baken.
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:10 schreef appelsap het volgende:
Even een vraag.
Slapen jullie ook zoveel nu je zwanger bent?
Normaal sliep ik 7 uurtjes op een nacht en dan had ik wel genoeg en nu heb ik aan 11 uur soms niet eens genoeg.
Toch vreemd, ik heb vanacht een uur of 11 geslapen en ik zou nu weer naar bed kunnen gaan en tot morgenochtend door kunnen slapenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef chacama het volgende:
[..]zwanger zijn en beebje brouwen kosten energie. En als je slaapt maak je weer nieuwe energie en je beeb groeit dan ook lekker....
Whhaahhaa! Dat zou wel leuk zijn, als we samen in het zkh op zolder liggen!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, door ons gepraat hier gisteren over rommelen, kwam je weer voor in mijn nachtelijke uren, ditmaal in een droom.
Ik had hardgelopen (met dikke buik!) en daarom waren de vliezen gebroken. Ik moest naar het ziekenhuis en wie lag daar ook....! Moonah! Alleen mocht jij na een uurtje of wat naar de zolder, dat mocht als het echt doorzette en dat deed het bij mij nog niet. Hihi!
Ben nog niet eens zo lang zwanger, maar slaap me bijna een ei uit. Ongelóóflijk, 11 uur op een nacht en 's middags ook nog een uurtje ofzo..quote:Op donderdag 14 september 2006 12:10 schreef appelsap het volgende:
Even een vraag.
Slapen jullie ook zoveel nu je zwanger bent?
Normaal sliep ik 7 uurtjes op een nacht en dan had ik wel genoeg en nu heb ik aan 11 uur soms niet eens genoeg.
Goed zo Appelsap. Verstandige beslissing. Eerst jij en je kindje en dan de rest. En die rest is voorlopig je opleiding. Want die opleiding zorgt er voor dat je straks weer aan een betere baan kunt komen en voor je kindje kunt zorgen...quote:Op donderdag 14 september 2006 14:00 schreef appelsap het volgende:
waterfly wat mooi dat je een nieuw contract heb gekregen!
Ik heb zojuist ontslag genomen, waren ze niet zo blij mee.
Nog 1 weekend werken en dan kan ik stoppen.
Nouja, ik heb hiernaast nog een 'baantje'. Ik breng de ochtendkrant rond (en zolang dat wel goed blijft gaan blijf ik dat lekker doen) omdat dat gewoon makkelijk is en er moeten toch wat inkomsten zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:02 schreef chacama het volgende:
[..]
Goed zo Appelsap. Verstandige beslissing. Eerst jij en je kindje en dan de rest. En die rest is voorlopig je opleiding. Want die opleiding zorgt er voor dat je straks weer aan een betere baan kunt komen en voor je kindje kunt zorgen...
Wilde het eigenlijk nog niet vertellen, omdat ik niet weet hoe het allemaal gaat lopen de eerste 3 maanden. Maar kwam er min of meer toch niet onderuit. Kreeg het niet over mijn hart om mijn teamleider moeite voor me te laten doen en over een paar weken dan doodleuk te zeggen: "Trouwes, ben er omstreeks mei 2007 ff een paar weekjes tussenuit..."quote:Op donderdag 14 september 2006 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je op je werk gelijk verteld van de zwangerschap dan?
Tjah.... Zouden ze niet nog minder blij met je zijn als je echt niet lekker in je vel zit en dan toch bij hen blijft aanmodderen? Het is gewoon goed dat je voor jezelf kiest nu...!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:00 schreef appelsap het volgende:
waterfly wat mooi dat je een nieuw contract heb gekregen!
Ik heb zojuist ontslag genomen, waren ze niet zo blij mee.
Nog 1 weekend werken en dan kan ik stoppen.
Dat is ook zo, ik heb me nu ook al een paar keer ziek moeten melden en dat is helemaal niet fijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:07 schreef waterfly het volgende:
[..]
Tjah.... Zouden ze niet nog minder blij met je zijn als je echt niet lekker in je vel zit en dan toch bij hun blijft aanmodderen? Het is gewoon goed dat je voor jezelf kiest nu...!
Ja, dat snap ik. Maar voor hetzelfde geld had ze je eruit gewipt. Nou ja goed, het is iig goed afgelopen. Wel fijn dat ze allemaal zo enthousiast zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef waterfly het volgende:
[..]
Wilde het eigenlijk nog niet vertellen, omdat ik niet weet hoe het allemaal gaat lopen de eerste 3 maanden. Maar kwam er min of meer toch niet onderuit. Kreeg het niet over mijn hart om mijn teamleider moeite voor me te laten doen en over een paar weken dan doodleuk te zeggen: "Trouwes, ben er omstreeks mei 2007 ff een paar weekjes tussenuit..."
Bovendien, het is toch wel lichamelijk belastend werk (verzorging) en dan is het wel fijn als mijn collega's wat weten....
Nou Mjammetjequote:Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef PM-girl het volgende:
Hee, niemand in paniek? Ik wil ookkrijgen als ik laat ben!
Meld dus, zonder nieuws.
Mjammetje, where are you?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |