abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41796597
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:06 schreef chacama het volgende:

[..]

Het gaat je anders erg goed af. Je wordt zeer zeker een hele goede en bezorgde zorgzame mama.....
Maak van dat bezorgde maar rustig overbezorgde hoor.
Want dat worden mijn issues in de opvoeding: Loslaten en vertrouwen hebben. Ik ken mijzelf.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41797048
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:39 schreef Moonah het volgende:

[..]

Maak van dat bezorgde maar rustig overbezorgde hoor.
Want dat worden mijn issues in de opvoeding: Loslaten en vertrouwen hebben. Ik ken mijzelf.
Ik zal ze onthouden en in het babietjes-topic en dreumes/peuter topic voldoende keren aan je voorbij laten gaan, zodat je langzaam leert om vertrouwen te hebben in jezelf om los te laten, maar vooral vertrouwen in die kleine vent die straks de wereld gaat verkennen met jou als vast baken.
pi_41797260
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:51 schreef chacama het volgende:

[..]

Ik zal ze onthouden en in het babietjes-topic en dreumes/peuter topic voldoende keren aan je voorbij laten gaan, zodat je langzaam leert om vertrouwen te hebben in jezelf om los te laten, maar vooral vertrouwen in die kleine vent die straks de wereld gaat verkennen met jou als vast baken.
Je bent lief.
Hoe gaat het inmiddels?
En met Fleur?
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2006 @ 12:02:34 #129
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41797381
Xanthe welkom thuis

Zo langzamerhand begint dit topic een waar slowchattopic te worden en kan ik het momenteel even niet meer bijhouden zo snel zijn we weer toe aan een nieuw deeltje.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41797417
Ik zou de namen die we in ons hoofd hebben ook het liefst tegen iedereen vertellen maar dat doe ik niet, is het ook nog een beetje te vroeg voor. Dan ga ik nu vertellen dat het klaas of marietje gaat heten en dan wordt het geboren als mark of suus ofzo.
pi_41797441
Met mij goed. Ik zit heel rustig mijn best te doen om een boek te lezen. Mijn rug verbied het me nog steeds om veel te bewegen. En ik heb gisteren natuurlijk niet nagedacht met Fleur te troosten, want gewoon uit bed getild en bij mij in bed in de beschermende houding gelegen....Maar dat maakt me allemaal niets uit, voor je kleintje doe je alles....

Heb net nog even gebeld. Ze ligt nog steeds op de bank met d'r speen en knuffels. Nog steeds niet gegeten of gedronken. Maar oppas gaat dadelijk proberen of ze een beetje wilt drinken, want vocht is wel zo belangrijk....

En ik heb gebeld. Hij probeert zijn dag zo kort mogelijk te maken en dan mij af te lossen zodat ik lekker naar Fleur kan.
pi_41797606
Even een vraag.

Slapen jullie ook zoveel nu je zwanger bent?

Normaal sliep ik 7 uurtjes op een nacht en dan had ik wel genoeg en nu heb ik aan 11 uur soms niet eens genoeg.
pi_41797749
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:10 schreef appelsap het volgende:
Even een vraag.

Normaal sliep ik 7 uurtjes op een nacht en dan had ik wel genoeg en nu heb ik aan 11 uur soms niet eens genoeg.
zwanger zijn en beebje brouwen kosten energie. En als je slaapt maak je weer nieuwe energie en je beeb groeit dan ook lekker....
pi_41797820
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef chacama het volgende:

[..]

zwanger zijn en beebje brouwen kosten energie. En als je slaapt maak je weer nieuwe energie en je beeb groeit dan ook lekker....
Toch vreemd, ik heb vanacht een uur of 11 geslapen en ik zou nu weer naar bed kunnen gaan en tot morgenochtend door kunnen slapen
Maar zoveel tijd heb ik helemaal niet!
  donderdag 14 september 2006 @ 12:17:41 #135
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41797824
Hee, niemand in paniek? Ik wil ook krijgen als ik laat ben!

Meld dus, zonder nieuws.
Mjammetje, where are you?

Moonah, door ons gepraat hier gisteren over rommelen, kwam je weer voor in mijn nachtelijke uren, ditmaal in een droom.
Ik had hardgelopen (met dikke buik!) en daarom waren de vliezen gebroken. Ik moest naar het ziekenhuis en wie lag daar ook....! Moonah! Alleen mocht jij na een uurtje of wat naar de zolder, dat mocht als het echt doorzette en dat deed het bij mij nog niet. Hihi!

Appelsap, ik slaap ook heel veel, de hele zwangerschap al. Het kost ook wat hoor, een kindje uitbroeden!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41797922
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef PM-girl het volgende:

Moonah, door ons gepraat hier gisteren over rommelen, kwam je weer voor in mijn nachtelijke uren, ditmaal in een droom.
Ik had hardgelopen (met dikke buik!) en daarom waren de vliezen gebroken. Ik moest naar het ziekenhuis en wie lag daar ook....! Moonah! Alleen mocht jij na een uurtje of wat naar de zolder, dat mocht als het echt doorzette en dat deed het bij mij nog niet. Hihi!
Whhaahhaa! Dat zou wel leuk zijn, als we samen in het zkh op zolder liggen!

En Appelsap, ik had vooral de eerste 16 weken zoooo'n enorme slaap. 's Middags op mijn werk moest ik echt moeite doen wakker te blijven... Nu ben ik trouwens nog steeds snel moe hoor, maar da's op een of andere manier een ander soort moeheid.
pi_41800224
Jeeezus even een kleppendekselpakking van mijn auto vervangen (en nog wat dingetjes) en weer een nieuw topic geopend. Hou jullie niet bij!!
Excuses als ik niet empathisch genoeg ben. Weet van gekkigheid niet meer waar ik op moet reageren allemaal
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:10 schreef appelsap het volgende:
Even een vraag.

Ben nog niet eens zo lang zwanger, maar slaap me bijna een ei uit. Ongelóóflijk, 11 uur op een nacht en 's middags ook nog een uurtje ofzo..
Ben overigens nog steeds misselijk, cola bananen en melk helpen ook niet. Veel water wel soms...

Verder:

Heb desondanks zwangerschap een nieuw contract op mijn werk gekregen... Alle collega's incl. teamleider, waren heel blij voor ons en ben zelf ook echt heééééééél blij....
En: heb een afspraak bij een VK. 4 oktober de eerste echo!! Vind het enorm spannend; ik hoop echt dat alles goed gaat nu die eerste drie maanden....
  donderdag 14 september 2006 @ 13:57:51 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41800418
Heb je op je werk gelijk verteld van de zwangerschap dan?
pi_41800504
waterfly wat mooi dat je een nieuw contract heb gekregen!

Ik heb zojuist ontslag genomen, waren ze niet zo blij mee.
Nog 1 weekend werken en dan kan ik stoppen.
pi_41800518
Gefeliciteerd met je verlengd contract, Waterfly.,

Oh, en dat je het niet bijhoudt. Dat geeft niet. Ik herken het. Had ik in het begin ook last van. Maar je rolt er straks gewoon lekker tussen en dan komt het helemaal goed. Daarbij heb ik nu erg veel tijd, omdat ik op kantoor achter de pc zit en maar weinig kan doen, dan wachten op klanten. Kan nu erg weinig doordat mijn rug me tegenwerkt. Is trouwens wel prettig als je moe bent, dan wordt je in elk geval niet nog moeier....
pi_41800559
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:00 schreef appelsap het volgende:

Goed zo Appelsap. Verstandige beslissing. Eerst jij en je kindje en dan de rest. En die rest is voorlopig je opleiding. Want die opleiding zorgt er voor dat je straks weer aan een betere baan kunt komen en voor je kindje kunt zorgen...
pi_41800618
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:02 schreef chacama het volgende:

[..]

Goed zo Appelsap. Verstandige beslissing. Eerst jij en je kindje en dan de rest. En die rest is voorlopig je opleiding. Want die opleiding zorgt er voor dat je straks weer aan een betere baan kunt komen en voor je kindje kunt zorgen...
Nouja, ik heb hiernaast nog een 'baantje'. Ik breng de ochtendkrant rond (en zolang dat wel goed blijft gaan blijf ik dat lekker doen) omdat dat gewoon makkelijk is en er moeten toch wat inkomsten zijn.
Maar nu zeker met school heb ik mijn rust in het weekend gewoon hard nodig.
pi_41800622
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je op je werk gelijk verteld van de zwangerschap dan?
Wilde het eigenlijk nog niet vertellen, omdat ik niet weet hoe het allemaal gaat lopen de eerste 3 maanden. Maar kwam er min of meer toch niet onderuit. Kreeg het niet over mijn hart om mijn teamleider moeite voor me te laten doen en over een paar weken dan doodleuk te zeggen: "Trouwes, ben er omstreeks mei 2007 ff een paar weekjes tussenuit..."
Bovendien, het is toch wel lichamelijk belastend werk (verzorging) en dan is het wel fijn als mijn collega's wat weten....
pi_41800666
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:00 schreef appelsap het volgende:

Tjah.... Zouden ze niet nog minder blij met je zijn als je echt niet lekker in je vel zit en dan toch bij hen blijft aanmodderen? Het is gewoon goed dat je voor jezelf kiest nu...!

[ Bericht 1% gewijzigd door waterfly op 14-09-2006 14:15:12 (spelvoutje) ]
pi_41800754
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:07 schreef waterfly het volgende:

[..]

Tjah.... Zouden ze niet nog minder blij met je zijn als je echt niet lekker in je vel zit en dan toch bij hun blijft aanmodderen? Het is gewoon goed dat je voor jezelf kiest nu...!
Dat is ook zo, ik heb me nu ook al een paar keer ziek moeten melden en dat is helemaal niet fijn.

Ik denk dat ze alleen maar blij kunnen zijn dat je er zo vroeg bij bent met vertellen!
Dan kunnen ze er inderdaad rekening mee houden en als het dan even wat minder gaat dat je er niet voor op aangekeken wordt.
  donderdag 14 september 2006 @ 14:30:26 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41801234
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef waterfly het volgende:

[..]

Wilde het eigenlijk nog niet vertellen, omdat ik niet weet hoe het allemaal gaat lopen de eerste 3 maanden. Maar kwam er min of meer toch niet onderuit. Kreeg het niet over mijn hart om mijn teamleider moeite voor me te laten doen en over een paar weken dan doodleuk te zeggen: "Trouwes, ben er omstreeks mei 2007 ff een paar weekjes tussenuit..."
Bovendien, het is toch wel lichamelijk belastend werk (verzorging) en dan is het wel fijn als mijn collega's wat weten....
Ja, dat snap ik. Maar voor hetzelfde geld had ze je eruit gewipt. Nou ja goed, het is iig goed afgelopen. Wel fijn dat ze allemaal zo enthousiast zijn.
  donderdag 14 september 2006 @ 15:18:29 #147
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41802554
gefeliciteerd Waterfly!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41802638
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef PM-girl het volgende:
Hee, niemand in paniek? Ik wil ook krijgen als ik laat ben!

Meld dus, zonder nieuws.
Mjammetje, where are you?
Nou Mjammetje ?

Chacama, sterkte hoor! En Waterfly, gefeli! En de rest, slaap ze
Ik heb in het 1e trimester wel veel geslapen, het 2e trimester eigenljik normaal, en soms zelfs minder. Maar nu haal ik de schade weer in, en slaap ik overdag ook telkens even. Uitslapen gaat alleen niet zo goed, er zijn nu buren aan het klussen aan hun voorgevel, en beginnen om 7.15 . En als zij zich rustig houden, ligt er wel een kind te jammeren. Elke ochtend ...
Eva
  donderdag 14 september 2006 @ 16:13:39 #149
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41804131
Mjammetje?

En Snoopy heeft trouwens ook meldplicht! Ik zag ze net wel in een ander topic, maar zij is ook al haast aan de beurt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41804198
Ja.....mjammetje....waar ben je ????? Ben jij degene voor deze week????? Want volgens mijn planning moet er natuurlijk wel nog iemand bevallen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')