Mjah... geloof ik ook niet zoveel meer van dan. Dat het "per brief" gegaan is.quote:Om elf uur gisteravond heeft Monique de gevoelens van haar familie via de Dagboekkamer te horen gekregen. Ze ontving daar van Big Brother een brief, waarin stond te lezen dat haar gezin graag wil dat ze naar huis komt.
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:41 schreef teamlead het volgende:
laten we het hiet gezellig over de streams hebben./.. andere onderwerpen kunnen in de daarvoor bestemde topics..
Doe ik toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:41 schreef teamlead het volgende:
laten we het hiet gezellig over de streams hebben./.. andere onderwerpen kunnen in de daarvoor bestemde topics..
ik reageerde dan ook niet op jouw postquote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Doe ik toch?
Nota bene n.a.v. een posting van een mod in het streamverslagentopic over de berichtgeving van derden over de streams en de situatie in het BBhuis.
Als het streamverslagentopic nu gaat bestaan uit de *objectieve bberichten* van Talpa zelf dan blijft er weinig over dan andere bronnen ook maar te vermelden in die thread alsmede de kritiek daarop hier te bespreken, lijkt mij...
OP wie dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik reageerde dan ook niet op jouw post
op Rica in dit gevalquote:Op woensdag 13 september 2006 11:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
OP wie dan?
We hebben hier slechts postings n.a.v. die brievenpost en de streams (misschien zie jij andere postings?)
In 1 seconde is het nu duidelijker dan 600 gokkende mensen in een hele ochtend bij elkaar kunnen verzinnenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:26 schreef arneaux het volgende:
Ze wil zich niet gewonnen geven.
Ze heeft de kern van het probleem in ieder geval zeer goed begrepen, maar het is nog niet duidelijk wat haar uiteindelijke beslissing gaat zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ze zegt: als ik nu ga sluit ik me aan bij de meningen van anderen.
Dus ze gaat nietGelukkig maar.
Dat is idd ook nog wel iets om over na te denken. Zij kan wel weten dat t goed zit, maar als dat niet zo overkomt op andere mensen, waaornder haar kinderen en man, heeft ze toch een probleem.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:31 schreef Loedertje het volgende:
Ze heeft nu hééééél errugh het gevoel dat als ze nu gaat dat ze zich overgeeft aan de meningen van anderen en dat het met Tijn juist erger lijkt dan het is (ja duhhhh, wat boeit het haar ook hoe haar man en kinderen zich voelen, ikke ikke ikke)
Ik twijfel nu aan haar huwelijk, net als haar eigen man. Als het huwelijk goed was geweest was hij nog niet eens naar BB gekomen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:31 schreef puntoortje het volgende:
ja en nu doet alles het en moet ik weg!!
wat ik nu begrijp is dat mon NIET weg wil...
Geloof mij nu maar ze gaat op zeker niet weg!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:31 schreef Loedertje het volgende:
Ze heeft nu hééééél errugh het gevoel dat als ze nu gaat dat ze zich overgeeft aan de meningen van anderen en dat het met Tijn juist erger lijkt dan het is (ja duhhhh, wat boeit het haar ook hoe haar man en kinderen zich voelen, ikke ikke ikke)
Het geeft Hilde en Co wel ammunitiequote:Op woensdag 13 september 2006 11:31 schreef Snoet123 het volgende:
Zie dit sjacherijnige Hilde (met AL haar vrienden) eens zien balen![]()
Blijkbaar warebn ze bang dat er van alles gezegd zou worden dat niet de bedoeling wasquote:Op woensdag 13 september 2006 11:35 schreef arneaux het volgende:
Ik snap niet dat BB dit nou gisteren verborgen wilde houden? Beetje zinloos als ze nu wel uitzenden.
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:28 schreef demins het volgende:
En dat pastorale hoofdschudden van Marlies moet ook ophouden!![]()
Tja. Er is al duidelijk geworden dat ze via brieven hebben gecommuniceerd, haar man naar de studio is gekomen en wil dat ze eruit komt. En tja. Wat moet er verder zijn?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Blijkbaar warebn ze bang dat er van alles gezegd zou worden dat niet de bedoeling was![]()
Kan niet 1of andere jaloers vent HIlde op komen halen?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef itsme het volgende:
hilde lult weer in zichzelf, "ik snap het ech nie"sigaretje anastekend.
Hilde niet happy ?
En daarbij heeft hij haar 24 uur per dag kunnen volgen om te zien dat er naast knuffelen niets bijzonders is gebeurd. Ik zou dat knuffelen ook niet aangenaam vinden, maar het is niet iets waar je zo op gaat reageren.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:38 schreef White_Pearl het volgende:
Kan er heel kort over zijn Monique bevind zich in een relatie waar geen vertrouwen is, anders
zou manlief zich niet zo aanstellen.
Omdat Monique het nu vervelend vind dat de 2 soms privacy kregen. (zo iets)quote:Op woensdag 13 september 2006 11:38 schreef Snoet123 het volgende:
Wat zit Marlies nu ineens zichzelf te verontschuldigen over haar gedrag ( naar Mo en Tijn ) toe?
Precies. valt me een beetje tegenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Verida het volgende:
en nu is ze verdomme kwaad omdat marlies gisteren de deur dicht had gedaan toen ze lagen te vozen. ze heeft daarmee tijn en monique in een bepaald hoekje gedrukt want volgens monique gebeurde er niets???. dus marlies was nu fout en wordt hiervoor op het matje geroepen dat ze dat niet meer mag doen....
geen schuld, ze geeft een voorbeeld van een moment dat mensen haar in zon hokje plaatsen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef itsme het volgende:
Waarom heb ik nu het voel dat Monique Marlies een beetje de schuld aan het geven is?
Ja en als Mo en Tijn niet in zon hokje geduwd hadden willen worden had Mo zich ook in de woonkamer kunnen laten masseren. Zo valt er altijd wel wat te zeggen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:40 schreef n1ek het volgende:
[..]
geen schuld, ze geeft een voorbeeld van een moment dat mensen haar in zon hokje plaatsen.
Marlies deed bijvoorbeeld de deur dicht toen Tijn en Mo alleen waren en zo creeër je een beeld dat ze alleen maar met zn tweeën kunnen zijn..er zijn wel meer voorbeelden
Ik hoop het echt.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:40 schreef arneaux het volgende:
Ik denk niet dat Monique naar huis gaat.
Ik denk ook niet dat ze naar huis gaat en dat haar relatie al niet super was (anders ga je wel naar huis als je man zo overstuur is). En misschien slapen ze wel steeds aan een andere kant van het bedquote:Op woensdag 13 september 2006 11:40 schreef arneaux het volgende:
Ik denk niet dat Monique naar huis gaat. En daarom denk ik dat hun huwelijk zowieso al kut was. Ze wist bijvoorbeeld niet eens aan welke kant van het bed haar man slaapt, na 12 jaar huwelijk. Misschien stom voorbeeld maar t dekt de lading wel.
Ze had het er gister al over met Sabrina (vóór het hele gedoe) dat ze Marlies wilde vragen waarom ze zo reageerde. Ze lagen niet te vozen trouwens, Tijn gaf Monique een massage. Nu komt het misschien wat versterkt over ivm afgelopen nacht. Maar ik heb wel respect voor Monique wat dat betreft. Zij is zo ongeveer de enige die een gesprek met mensen aangaat als ze iets niet begrijpt of leuk vindt.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Verida het volgende:
en nu is ze verdomme kwaad omdat marlies gisteren de deur dicht had gedaan toen ze lagen te vozen. ze heeft daarmee tijn en monique in een bepaald hoekje gedrukt want volgens monique gebeurde er niets???. dus marlies was nu fout en wordt hiervoor op het matje geroepen dat ze dat niet meer mag doen....
precies, er word veel te veel ophef over gemaakt net zoals ze net zelf al zegt er word een heel drama van gemaakt.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daarbij heeft hij haar 24 uur per dag kunnen volgen om te zien dat er naast knuffelen niets bijzonders is gebeurd. Ik zou dat knuffelen ook niet aangenaam vinden, maar het is niet iets waar je zo op gaat reageren.
Precies. Ik vind dat ze toch een beetje de verantwoording op de anderen gooit nu.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja en als Mo en Tijn niet in zon hokje geduwd hadden willen worden had Mo zich ook in de woonkamer kunnen laten masseren. Zo valt er altijd wel wat te zeggen.
Ik vind dat Monique het zowieso goed relativeert.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze naar huis gaat en dat haar relatie al niet super was (anders ga je wel naar huis als je man zo overstuur is). En misschien slapen ze wel steeds aan een andere kant van het bedSommige mensen heben geen 'vaste plek'.
Mo vindt dat het niet gedramatiseerd moet worden.
ja alleen op het moment suprême ga je niet alles na van, wat zal er gebeuren als...etcquote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja en als Mo en Tijn niet in zon hokje geduwd hadden willen worden had Mo zich ook in de woonkamer kunnen laten masseren. Zo valt er altijd wel wat te zeggen.
Dat is dus mijn punt. We krijgen nu toch ook alles te horen? Bovendien, die bewoners zijn zélf het huis ingegaan en ze weten dat ze gefilmd worden.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat ze toch een beetje de verantwoording op de anderen gooit nu.
Ik snap BB echt niet. Dat ze de streams uit hebebn gezet terwijl er juist eens wat gebeurde.
Er schijnt heel veel emotie in het huis geweest te zijn last night.
Kap s met die debiele opmerkingen heel de tijd.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef cripplecrow het volgende:
ik hoop dat hilde in slaap flikkert met dr bek in dr bak koffie.
eh...NEE.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kap s met die debiele opmerkingen heel de tijd.
Ik vond het een goede opmerkingquote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kap s met die debiele opmerkingen heel de tijd.
Mijn gedachtequote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef miraculeus het volgende:
Dat ze er voor haar man niet uitgaat prima, maar ik vind toch dat ze voor haar kinderen de stap moet maken, als die er last van hebben.
Je kinderen zijn toch belangrijk dan het verblijf in het huis en wat moet ze aan haar kinderen bewijzen? Hoe zullen die zich voelen als mama liever in het huis blijft, dan bij hen te zijn?
Zegt wie?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat ze toch een beetje de verantwoording op de anderen gooit nu.
Ik snap BB echt niet. Dat ze de streams uit hebebn gezet terwijl er juist eens wat gebeurde.
Er schijnt heel veel emotie in het huis geweest te zijn last night.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |