Ja en als Mo en Tijn niet in zon hokje geduwd hadden willen worden had Mo zich ook in de woonkamer kunnen laten masseren. Zo valt er altijd wel wat te zeggen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:40 schreef n1ek het volgende:
[..]
geen schuld, ze geeft een voorbeeld van een moment dat mensen haar in zon hokje plaatsen.
Marlies deed bijvoorbeeld de deur dicht toen Tijn en Mo alleen waren en zo creeër je een beeld dat ze alleen maar met zn tweeën kunnen zijn..er zijn wel meer voorbeelden
Ik hoop het echt.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:40 schreef arneaux het volgende:
Ik denk niet dat Monique naar huis gaat.
Ik denk ook niet dat ze naar huis gaat en dat haar relatie al niet super was (anders ga je wel naar huis als je man zo overstuur is). En misschien slapen ze wel steeds aan een andere kant van het bedquote:Op woensdag 13 september 2006 11:40 schreef arneaux het volgende:
Ik denk niet dat Monique naar huis gaat. En daarom denk ik dat hun huwelijk zowieso al kut was. Ze wist bijvoorbeeld niet eens aan welke kant van het bed haar man slaapt, na 12 jaar huwelijk. Misschien stom voorbeeld maar t dekt de lading wel.
Ze had het er gister al over met Sabrina (vóór het hele gedoe) dat ze Marlies wilde vragen waarom ze zo reageerde. Ze lagen niet te vozen trouwens, Tijn gaf Monique een massage. Nu komt het misschien wat versterkt over ivm afgelopen nacht. Maar ik heb wel respect voor Monique wat dat betreft. Zij is zo ongeveer de enige die een gesprek met mensen aangaat als ze iets niet begrijpt of leuk vindt.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Verida het volgende:
en nu is ze verdomme kwaad omdat marlies gisteren de deur dicht had gedaan toen ze lagen te vozen. ze heeft daarmee tijn en monique in een bepaald hoekje gedrukt want volgens monique gebeurde er niets???. dus marlies was nu fout en wordt hiervoor op het matje geroepen dat ze dat niet meer mag doen....
precies, er word veel te veel ophef over gemaakt net zoals ze net zelf al zegt er word een heel drama van gemaakt.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daarbij heeft hij haar 24 uur per dag kunnen volgen om te zien dat er naast knuffelen niets bijzonders is gebeurd. Ik zou dat knuffelen ook niet aangenaam vinden, maar het is niet iets waar je zo op gaat reageren.
Precies. Ik vind dat ze toch een beetje de verantwoording op de anderen gooit nu.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja en als Mo en Tijn niet in zon hokje geduwd hadden willen worden had Mo zich ook in de woonkamer kunnen laten masseren. Zo valt er altijd wel wat te zeggen.
Ik vind dat Monique het zowieso goed relativeert.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze naar huis gaat en dat haar relatie al niet super was (anders ga je wel naar huis als je man zo overstuur is). En misschien slapen ze wel steeds aan een andere kant van het bedSommige mensen heben geen 'vaste plek'.
Mo vindt dat het niet gedramatiseerd moet worden.
ja alleen op het moment suprême ga je niet alles na van, wat zal er gebeuren als...etcquote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja en als Mo en Tijn niet in zon hokje geduwd hadden willen worden had Mo zich ook in de woonkamer kunnen laten masseren. Zo valt er altijd wel wat te zeggen.
Dat is dus mijn punt. We krijgen nu toch ook alles te horen? Bovendien, die bewoners zijn zélf het huis ingegaan en ze weten dat ze gefilmd worden.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat ze toch een beetje de verantwoording op de anderen gooit nu.
Ik snap BB echt niet. Dat ze de streams uit hebebn gezet terwijl er juist eens wat gebeurde.
Er schijnt heel veel emotie in het huis geweest te zijn last night.
Kap s met die debiele opmerkingen heel de tijd.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef cripplecrow het volgende:
ik hoop dat hilde in slaap flikkert met dr bek in dr bak koffie.
eh...NEE.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kap s met die debiele opmerkingen heel de tijd.
Ik vond het een goede opmerkingquote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kap s met die debiele opmerkingen heel de tijd.
Mijn gedachtequote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef miraculeus het volgende:
Dat ze er voor haar man niet uitgaat prima, maar ik vind toch dat ze voor haar kinderen de stap moet maken, als die er last van hebben.
Je kinderen zijn toch belangrijk dan het verblijf in het huis en wat moet ze aan haar kinderen bewijzen? Hoe zullen die zich voelen als mama liever in het huis blijft, dan bij hen te zijn?
Zegt wie?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat ze toch een beetje de verantwoording op de anderen gooit nu.
Ik snap BB echt niet. Dat ze de streams uit hebebn gezet terwijl er juist eens wat gebeurde.
Er schijnt heel veel emotie in het huis geweest te zijn last night.
Ik blijf me verbazen dat Tijn overal zo goed weg komt. Ik bedoel, de jongen loopt te flikvlooien met twee bezette vrouwen (met Monique iets meer dan met Micheline, maar toch....) Op z'n minst heel opmerkelijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef itsme het volgende:
Waarom heb ik nu het voel dat Monique Marlies een beetje de schuld aan het geven is?
Die verongelijkte kop net weer, 'ik snap het niet, ik snap het echt niet...' mompelend. Heerlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:44 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde lijkt erg teleurgesteld.....misschien een tegenvaller dat Monique niet voor een vrijwillige exit kiest?
Als er 1 persoon een hekel heeft aan Monique (lees jaloers is op ) dan is het vieze dikke lelijke Hilde wel
We weten niet wat er gisterenavond is gezegd.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat Tijn overal zo goed weg komt. Ik bedoel, de jongen loopt te flikvlooien met twee bezette vrouwen (met Monique iets meer dan met Micheline, maar toch....) Op z'n minst heel opmerkelijk.
Wij weten ook niet wat in de brief stond. Monique's reactie nu kan gaan over de jaloersheid van haar man, maar misschien ook wel wat haar kinderen allemaal moeten aanhoren op school of wat die vinden van wat ze allemaal van hun moeder zien. Het blijft gissen voor ons.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef miraculeus het volgende:
Dat ze er voor haar man niet uitgaat prima, maar ik vind toch dat ze voor haar kinderen de stap moet maken, als die er last van hebben.
Je kinderen zijn toch belangrijk dan het verblijf in het huis en wat moet ze aan haar kinderen bewijzen? Hoe zullen die zich voelen als mama liever in het huis blijft, dan bij hen te zijn?
Tijn treft absoluut geen blaam, hij hoeft zich voor niemand te verantwoordenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef Snoet123 het volgende:
Het is ook niet alleen maar Monique's "schuld" dat ze nu in deze situatie beland is.
Tijn is hier net zo goed deelgenoot in geweest
Geen flauw ideequote:Op woensdag 13 september 2006 11:50 schreef CartWOman het volgende:
Ze heeft 'geruststellende woordjes van thuis' gekregen, hmm wat is dat nou?![]()
Hehequote:Op woensdag 13 september 2006 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Misschien dat haar kinderen hebben gezegd dat papa raar doet en dat ze gewoon moet blijven
Je weet hoe het zit met de koppen van de Telegraafquote:Op woensdag 13 september 2006 11:51 schreef n1ek het volgende:
Monique: 'nee ik moest niet naar huis'
en dan de kop van de telegraaf:
'man eist dat monique het huis uit gaat'
wat een krant is het toch
Tja als je op neuken zit te wachten..quote:Op woensdag 13 september 2006 11:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een kut BB zeg.
De flinke kans dat Monique en Tijn echt zouden viespeuken is nu uitgesloten. Dat was zo'n beetje het enige wat leuk was om te zien.
Ik word er een beetje misselijk van dat niemand in dat huis haar tegenspreekt.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:51 schreef Addi het volgende:
Die oogkleppen kan Monique beter de hele dag ophouden,wat een naieve trut is dat zeg,speelt de onschuld zelve.
Ik zit me af te vragen he?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:51 schreef natronic het volgende:
[..]
Tijn treft absoluut geen blaam, hij hoeft zich voor niemand te verantwoorden
Als ik Monique moet geloven zit Tijn goed want er is niets gebeurd volgens haar.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:52 schreef Scarabee het volgende:
En Tijn ligt nog steeds te maffen. Heeft ie soms geen zin om er ook over mee te praten. Hij weet dus blijkbaar dat hij ook verkeerd zit
nee misschien niet moeten, maar wel dat hij het wildequote:Op woensdag 13 september 2006 11:51 schreef arneaux het volgende:
Dus de man van Monique heeft niet gezegd dat ze naar huis moet komen. Daarna hoeven we dus ook niet meer te gissen. Ik denk dat er alleen verteld is dat hij het hele intieme met Tijn niet goed aankan.
Monique is goed bezig.
Ik zit er niet op te wachten, maar het ging er toch echt wel die kant op.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Tja als je op neuken zit te wachten..
Juist het elkaar leuk vinden maar weten dat het niet mag, de grenzen zoeken van wat nog wel kan etc. dat vind ik leuk om te zien. Maar dat zal wel te subtiel zijn voor wie op "viespeuken" hoopt.
Kan nog interessanter worden.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:54 schreef CartWOman het volgende:
Maar dit zal de omgang tussen Monique en Tijn sterk veranderen.
Monique's woorden impliceerden niet dat hij dat graag wilde.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:54 schreef itsme het volgende:
[..]
nee misschien niet moeten, maar wel dat hij het wilde
blijkbaar snap jij de dingen niet goed.....quote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen he?
stel dat het omgekeerd was, Tijn degene die getrouwd was en kids heeft en Monique een vrijgezel, zou er dan ook gezegd worden dat Monique geen enkele blaam treft?
Ik zou niet weten waarom want er is toch niets gebeurd volgens MO??quote:Op woensdag 13 september 2006 11:54 schreef CartWOman het volgende:
Maar dit zal de omgang tussen Monique en Tijn sterk veranderen.
Weten we niet... ik ben wel benieuwd wat hij wél heeft geschreven.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:54 schreef itsme het volgende:
[..]
nee misschien niet moeten, maar wel dat hij het wilde
ja, duidelijk zijn er veel mensen hier die dat niet hebben meegekregenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef Verida het volgende:
Tijn zit niet verkeerd, hij heeft meerdere malen aan monique gevraagd of hij wat stapjes terug moest doen, dit was volgens monique niet nodig en zij zocht hem steeds weer op
Let maar op, dit werkt heus wel bij haar door. En wat denk je van Tijn...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:56 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom want er is toch niets gebeurd volgens MO??
Ik snap de dingen prima. dit is gewoon even een stel dat.....quote:Op woensdag 13 september 2006 11:55 schreef natronic het volgende:
[..]
blijkbaar snap jij de dingen niet goed.....
Als dát zo is dan spreekt ze zichzelf weer tegen!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Let maar op, dit werkt heus wel bij haar door. En wat denk je van Tijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |