Mjah... geloof ik ook niet zoveel meer van dan. Dat het "per brief" gegaan is.quote:Om elf uur gisteravond heeft Monique de gevoelens van haar familie via de Dagboekkamer te horen gekregen. Ze ontving daar van Big Brother een brief, waarin stond te lezen dat haar gezin graag wil dat ze naar huis komt.
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:41 schreef teamlead het volgende:
laten we het hiet gezellig over de streams hebben./.. andere onderwerpen kunnen in de daarvoor bestemde topics..
Doe ik toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:41 schreef teamlead het volgende:
laten we het hiet gezellig over de streams hebben./.. andere onderwerpen kunnen in de daarvoor bestemde topics..
ik reageerde dan ook niet op jouw postquote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Doe ik toch?
Nota bene n.a.v. een posting van een mod in het streamverslagentopic over de berichtgeving van derden over de streams en de situatie in het BBhuis.
Als het streamverslagentopic nu gaat bestaan uit de *objectieve bberichten* van Talpa zelf dan blijft er weinig over dan andere bronnen ook maar te vermelden in die thread alsmede de kritiek daarop hier te bespreken, lijkt mij...
OP wie dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik reageerde dan ook niet op jouw post
op Rica in dit gevalquote:Op woensdag 13 september 2006 11:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
OP wie dan?
We hebben hier slechts postings n.a.v. die brievenpost en de streams (misschien zie jij andere postings?)
In 1 seconde is het nu duidelijker dan 600 gokkende mensen in een hele ochtend bij elkaar kunnen verzinnenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:26 schreef arneaux het volgende:
Ze wil zich niet gewonnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |